156 V6 pakki kateissa

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
lahelated
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Marras 2011, 10:31
Car(s): Mamman Alfa, vm.2000 156 2,5 ... itse sotkeutunut enemmälti noihin amerikan ihmeisiin, '73 Ford Galaxie, ja käyttiksenä jostain kumman syystä Citroen Saxo...
Paikkakunta: Tuusula

156 V6 pakki kateissa

Viesti Kirjoittaja lahelated »

Käytin rouvan V6 156:n konttorilla tänään, vaihdoin piikittömät pyörät alle ja pesun kautta katsantokonttorille. Peruuttelin tyytyväisenä pihasta ja katsastuskurkalle Tuusulan Autokatsastukseen. Olihan siellä väljä yläpallo, no big deal, mutta kotiin tullessani havaitsin, että Alfan menohalut on niin kovat, ettei suostu taaksepäin lainkaan. Ei mene pakki päälle. Putosiko se perkele sinne katsastuskonttorin halliin? Tyhmä minä, kun en mennyt katsomaan mitä ne puuhaa, luottavaisena otin aurinkoa pihalla. Noh, onko konttorikonna murjonut laatikkoa vai ei, on sana sanaa vastaan, mutta olisko jotain vinkkiä mistä alan huomenna kaivelemaan? Ihan käsi en mekaanisesti ole, tosin tuota mamman Milanon ihmettä olen koittanut seikkaperäisesti väistellä, joten en hänen sielunelämästään en oikein tiedä... (siis auton... tai no joo, omistajankin...) :?

Avatar
Jarsan
Viestit: 2490
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 14:30
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: 156 V6 pakki kateissa

Viesti Kirjoittaja Jarsan »

Meneekö vaihdekeppi normaalisti pakin paikalle vai jääkö liike vajaaksi? Olisko kepin juurelta muovit halki? Ne löytyy kun ottaa kepin pussukan pois.

Lisäys: Täältä voi saada joitain ideoita. http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1&t=2265" onclick="window.open(this.href);return false;

lahelated
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Marras 2011, 10:31
Car(s): Mamman Alfa, vm.2000 156 2,5 ... itse sotkeutunut enemmälti noihin amerikan ihmeisiin, '73 Ford Galaxie, ja käyttiksenä jostain kumman syystä Citroen Saxo...
Paikkakunta: Tuusula

Re: 156 V6 pakki kateissa

Viesti Kirjoittaja lahelated »

Jarsan kirjoitti:Meneekö vaihdekeppi normaalisti pakin paikalle vai jääkö liike vajaaksi? Olisko kepin juurelta muovit halki? Ne löytyy kun ottaa kepin pussukan pois.
Juu menee, mutta koittaa hiipiä eteenpäin ja sammuu, eli kun keppi siirtyy kutoselta pakille, jää heebelit laatikossa edelleen kutoselle? Dänks, tuo täytyy tutkia...

Avatar
Jarsan
Viestit: 2490
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 14:30
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: 156 V6 pakki kateissa

Viesti Kirjoittaja Jarsan »

Just just... jos siellä olis kaikki paitsi yksi vaihde hukassa, niin sanoisin että valitsinrobotin putkisokka poikki. Toinen tarkastamaan konehuoneen puolelta siirtyykö valitsimen vipu/vaijerit kutoselta pakille, vai antaako sieltä joku muu periksi ennen valitsinta. Mun projektiketjusta löytyy kuvia laatikon päältä ja valitsimesta.

Vastaa Viestiin