Jännä juttu... lämpimät kelit kun alko niin startti alko taas vonkuu tyhjää kun kone on lämmin. Talvella ei tehnyt kertaakaan.
Ja nyt lisäksi myös esim. aamupäivän arskanpaisteessa seisseenä saattaa starttaaminen kestää sen 5-6 sec... Siis jauhaa ihan OK mutta ei vaan meinaa starttaa...
Startti probleema varmaan kyllä ratkoutuu kun saa startin vaihettua, mutta mistäs tuo pitkä startti voisi johtua?
Kylmemmillä keleillä ei tosiaan mitään ongelmia!
155 ei tykkää lämpösestä
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6786
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
155 ei tykkää lämpösestä
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- willez
- Viestit: 5247
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS
Re: 155 ei tykkää lämpösestä
^ Oli jo mun aikana tota. Esim työpäivän jälkeen (8-9h auringossa parkissa) , pidempi startti kuin normaalisti ja "röpisten" käyntiin. Muuten ok. Mitään syytä en keksinyt , enkä oikeastaan selvittänytkään.. Joskus miettisin olisko bensatankin huohotus kunnossa , kun korkin avaa suhahtaa kovaa. Jos kuuma ilma jotenkin nostaa painetta , ja aine ei siirry kunnolla suuttimille asti ?
- Albertolli
- Viestit: 4203
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22
Re: 155 ei tykkää lämpösestä
Sama homma tuossa mun veekutosessa. Kylmillä keleillä ja kylmällä koneella starttaa "välittömästi". Lämpimällä koneella pitää vähän houkutella. Jäähdytinnesteen lämpötila-anturia koitin vaihdella, mutta ei muuttunut miksikään.
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!