159 Bose + Bluetooth autosarja ja rattinapit

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
ilpokuikka
Viestit: 64
Liittynyt: 13 Maalis 2011, 14:59
Car(s): 159 2.4JTDm '07
Paikkakunta: Nummela

159 Bose + Bluetooth autosarja ja rattinapit

Viesti Kirjoittaja ilpokuikka »

Aikani kun olen räveltänyt tuon Blaukkarin kanssa, niin alkaa olemana mitta täynnä.

Osaako joku sanoa yksiselitteisesti, onnistuuko esim. Nokian CK-100 sarjan liittäminen siten, että ohjaus toimisi rattinapeista tuon mukana tulevan ohjaimen sijasta?

Lisäksi pitäis saada soitettua kännikästä musiikkia autoradion kautta.

Mikä tahansa muukin autosarja käy, toi Nokia on vaan esimerkki...

Avatar
einari
Viestit: 517
Liittynyt: 21 Loka 2007, 05:22
Car(s): Rellu Megane III RS -11, ex. Alfa 159 2.4 JTDm SW Qtronic
Paikkakunta: Jokiloinen

Re: 159 Bose + Bluetooth autosarja ja rattinapit

Viesti Kirjoittaja einari »

Kyllä ainakin mun 159:n sai musiikin tulemaan kännykän valikoimasta bluetoothin avulla, kun aikani säätelin. Siinä alfassa oli juuri se Bose ja äänentoisto oli varsin hyvä.
Ai niin, kännykkä oli iPhone 4.

ilpokuikka
Viestit: 64
Liittynyt: 13 Maalis 2011, 14:59
Car(s): 159 2.4JTDm '07
Paikkakunta: Nummela

Re: 159 Bose + Bluetooth autosarja ja rattinapit

Viesti Kirjoittaja ilpokuikka »

einari kirjoitti:Kyllä ainakin mun 159:n sai musiikin tulemaan kännykän valikoimasta bluetoothin avulla, kun aikani säätelin.
Juu siis kyllähän käytännössä kaikki BT autosarjat tukee sitä popin soittoa BT:n yli.

Mutta se kysymys oli, että saako mitään aftermarket BT autosarjaa toimimaan rattinapeilla sarjan mukana tulevan ohjaimen sijasta? Eli minkälaista piuhaa/adapteria se vaatii, jos on ylipäätään mahdollista...

Kun siinä ratissa ne napit on niin mielellään ne ottaisin käyttöön. Sen Blaukkarin USB/BT HF:n olen dumpannut kun se lopetti toimintansa, enkä sitä ikinä saanut rattinapeista edes pelittämään. Uutta siis etsiskelen, USB:lle ei tarvetta joten BT autosarja riittäis.

Vastaa Viestiin