Kangasmattoja mistä ?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Bortzi
Viestit: 45
Liittynyt: 02 Syys 2011, 12:21
Car(s): 156 2.5 V6 '98
Paikkakunta: Tuusula

Kangasmattoja mistä ?

Viesti Kirjoittaja Bortzi »

Kenelläkään tietoa mistä saisi tilattua jotain alfa logoin/tekstein varusteltuja kangasmattoja ?

Itse olen tässä jo jonkin aikaa kuolannut tuolta ebayn puolelta joitain kangasmattoja vaan saisiko noita jostain muualta tilattua tai ihan paikanpäältä ostettua ?

Jotain seuraavanlaista olin ajatellut, toki puna-mustakin oli tarjolla vaan kuvissa näytti työnjälki olevan heikompaa. Olen toki avoin muillekkin värimaailmoille.

Kuva
Kuva
Se on kato sitä motorsporttia.

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kangasmattoja mistä ?

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Perinteisesti Alfa 156:n kangasmatot on olleet edulliset merkkiliikkeestä.

Minulla on Spiderissä ebayn kautta hommatut matot, jotka ovat ok mutta voisivat olla paremmat. En siis suosittele / jätä suosittelematta.

Katso kohukuva!
VMP

Avatar
lerppu
Viestit: 5919
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Kangasmattoja mistä ?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1455.html" onclick="window.open(this.href);return false;

^Tuolla näyttäisi olevan myynnissä.

Avatar
h_lauri
Viestit: 6676
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: Kangasmattoja mistä ?

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

^Pienemmässä on tuollaiset. Poika niihin ruiskutti terassikalusteiden tekstiilisuojaa kai viisi kerrosta ja kohta 18 kuukauden käytön jälkeen ovat siistit.

Avatar
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kangasmattoja mistä ?

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »

Mulla on ollut pari vuotta tismalleen eka viestin kuvan mukaiset musta/beige kangasmatot. Ihan hyvälaatuiseksi on osoitautuneet. eBaysta ne hommasin, joko saksasta tai hollannista, en muista tarkemmin. Hintaa postikuluineen oli jotain 50-60€.

http://www.ebay.de" onclick="window.open(this.href);return false; tai http://www.ebay.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ja hakuun "alfa romeo [tyyppi] velours mat", valikoimaa alkaa löytyä.

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Re: Kangasmattoja mistä ?

Viesti Kirjoittaja mml »

Pari vaihtoehtoa lisää.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Kangasmattoja mistä ?

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Minulla on alfisti.netin matot lattiassa, ihan hyvälaatuiset ja helposti puhdistuvat. Tietenkin mustia mattoja joutuu pesemään enemmän kuin harmaita.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

Avatar
Armour
Viestit: 69
Liittynyt: 30 Kesä 2009, 12:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kangasmattoja mistä ?

Viesti Kirjoittaja Armour »

Bortzi kirjoitti:Kenelläkään tietoa mistä saisi tilattua jotain alfa logoin/tekstein varusteltuja kangasmattoja ?

Itse olen tässä jo jonkin aikaa kuolannut tuolta ebayn puolelta joitain kangasmattoja vaan saisiko noita jostain muualta tilattua tai ihan paikanpäältä ostettua ?

Jotain seuraavanlaista olin ajatellut, toki puna-mustakin oli tarjolla vaan kuvissa näytti työnjälki olevan heikompaa. Olen toki avoin muillekkin värimaailmoille.

Kuva
Kuva

Mulla on autossa just samanlaiset. Huono puoli niissä on se, että kuskin matto ei pysy oikein paikoillaan. Se tahtoo mennä polkimien alle, mikä on joskus jopa vaarallisen tuntuista. Se vaatisi jonkun kiinnytyssysteemin.

Vastaa Viestiin