Kävin kuolaamassa uusia ISOJA .................... jarruja. Isot on - alkuperäiset näyttää lähinnä naurettavilta noihin uusiin verrattuna!
Valitettavasti "vaihtokampanjasta" ei ollut mitään aikataulua... ehkä joskus...
Tässä vertailukuvat, uudet ja vanhat:
Uudet jarrut 156 GTA, 147 GTA ja GT 3.2:ssa
Valvoja: Moderators
Keraamiset maksavat paljon, mutta olisivat olleet varmaankin parempi korjaus. Kyllä tuokin varmasti auttaa siihen kieroutumisongelmaan. Toivottavasti tehdas tajuaa kutsua takaisin kaikki GTA:t. Tai edes kieroutumisen jälkeen vaihtavat noihin.
Onko Alfalla tai yleensä fiiatilla ollut tapana kutsua autoja huoltoon tuollaisista syistä. Varsinaista pakkoahan ei ole, jollei ongelma vaikuta auton turvallisuuteen. Chryslerillä jenkkitietojen mukaan oli milloin minkin ongelman vuoksi julkaistu tiedotteita että kaikki määräaikaishuoltoihin tulevat autot päivitetään. USA on vähän toinen markkina kuin EU.
Onko Alfalla tai yleensä fiiatilla ollut tapana kutsua autoja huoltoon tuollaisista syistä. Varsinaista pakkoahan ei ole, jollei ongelma vaikuta auton turvallisuuteen. Chryslerillä jenkkitietojen mukaan oli milloin minkin ongelman vuoksi julkaistu tiedotteita että kaikki määräaikaishuoltoihin tulevat autot päivitetään. USA on vähän toinen markkina kuin EU.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
Täällä Ranskassa noissa 147 GTAissa - joista nuo kuvat otin - tuntuu olevan alla uutena joko Bridgestone Potenzat (asiaa!) tai sitten nuo Pirellit. P-Zeroissa ei muuten ole muuta hyvää kuin se nimi, joka kuvaa hyvin ominaisuuksia - tyylipuhdas nolla. 156 GTA tulee kai vieläkin onnekkaille A-luokan renkaista parhailla eli Michelin Pilot Sporteilla
Voi ehkä arvata mitkä kumpat on alla
Voi ehkä arvata mitkä kumpat on alla