Kytkimen jäykkyys!

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Punainen
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Maalis 2004, 17:26
Paikkakunta: Espoo

Kytkimen jäykkyys!

Viesti Kirjoittaja Punainen »

Asensin tossa viime kesänä uuden poljinsylinterin ja poljin muutui samalla todella jäykäksi nyt talvella ei kykin sitten palauta kovin nopeasti. Autoni on vm.-92 ja vaihdelaatikko on vm.94 autosta, mikä tarkoittaa työsylinterin vaihtumisesta voisiko olla mahdollista että poljinsylinteri on erilainen näissä vuosimalleissa

155 Ts

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4862
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Nesteet,irroitushaarukan nivelöinti(ruosteessa?),mäntien jumiutuminen(ruoste tai esim käytetty öljyä tai rasvaa asennuksessa ja tiivisteet turvonneet),mäntien kokoerot.Jos mäntä(työ) pieneni niin se toimii nopeammin mutta raskaammin.Tosin ei mäntien pitäis vaikuttaa palautumiseen.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

luigilitti
Viestit: 136
Liittynyt: 13 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja luigilitti »

viime kesänä vaihdoin työsylinterin kumit,kytkin oli "jumissa"
pari viikkoa,eli ei palauttanu kunnolla,ennen kuin uudet kumit
"hioitui".
Olihan se vaihtaminen vähän hidasta,mut kaks vanhaa on
sopeutunut toisiinsa ! :lol:
164ts-89 400tkm

Vastaa Viestiin