autokeskus herttoniemi

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja Artusya »

eli viikko sitten soitin ja varasin jakopääremppa ajan hertsikan autokeskuksesta,puhelimessa tiedostelin hinta.....hinta oli 808 e. ilman vesipumppua,ja autokeskuksen vesipumppu maksaa yli 200e.-----ostin sitten heikalta pumpun 89.egelläja soitin taas ja kysyin että meneekö pumpun vaihto samalla rahalla jos tuon oman osan...vastaus oli,kyllä menee 808 eurolla,tänään kahdeksalta aamulla toin auton ja töidenvastanotto tiskillä sanottin myös että juu hinta on omalla pumpulla 808 e....ja auto on klo 14.00 valmis,nooh klo 13.40 tuli soitto että auto ei oo vielä valmis ja että se menee huomiseen ja hinta on 1030 euroa,koska vesipumppun vaihto maksaa ne 200 egee.---------sen puhelun jälkeen mun kämpän seinäät alkoi sulaa vitutuksesta,ja mä soitin autokeskuksen jälkimarkinointipäälikölle ja kerroin miten kävi,päälikkö lupas otta selvä ja soitella takas.....ja viiden minsan päästä tuli soitto että juuh oikea hinta on 808 e.....ja vesipumpun vaihtotyö autokeskus ottaa omaan piikkinsä.......kivakiva mutta jumalauta miksi se työ kestää näin kauan,prkl....toin sen tänään klo 08.00...ohjeaika on joku 4 tuntia....huomenna ajattelin vittuilla siellä ainakin satasen pois hinnasta prkl......autokeskus never again....ööö sorry et avaudun täällä mut ku vituttaaa
Viimeksi muokannut Artusya, 19 Huhti 2010, 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gta power

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Aika kovia huoltohintoja, jopa Deltaan verrattuna!

Avatar
fahlsjy
Viestit: 1731
Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
Car(s): Ei Alfaa tällä hetkellä...
Mini Cooper Electric Maximise/XL
Jaguar XKRR convertible
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja fahlsjy »

kivakiva mutta jumalauta miksi se työ kestää näin kauan,prkl....toin sen tänään klo 08.00...ohjeaika on joku 4 tuntia....
Mä oon aikas nysvääjä mutta nostan kyllä hattua kaverille joka jakopään hilut V6 koneeseen vaihtaa 4 tuntiin lukkopaloilla + vesipumppu....
Ehkä töiden vastaanotto ei ihan tarkkaan ole tiennyt minkälaista työtä myy mutta sehän tietysti ei ole maksavan asiakkaan vika..

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Artusya »

fahlsjy kirjoitti:
kivakiva mutta jumalauta miksi se työ kestää näin kauan,prkl....toin sen tänään klo 08.00...ohjeaika on joku 4 tuntia....
Mä oon aikas nysvääjä mutta nostan kyllä hattua kaverille joka jakopään hilut V6 koneeseen vaihtaa 4 tuntiin lukkopaloilla + vesipumppu....
Ehkä töiden vastaanotto ei ihan tarkkaan ole tiennyt minkälaista työtä myy mutta sehän tietysti ei ole maksavan asiakkaan vika..

juuh mut kuitenkin ne teki sen tänään 8 tuntia..eikös 8 tunnissa saa jakopää kuntoon?
gta power

Avatar
mattijus
Viestit: 5257
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Perus V6 ohjeaika vesipumppuineen lienee n. 5h. En tiedä onko GTA vaikeampi vai helpompi.

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Artusya »

en tiiä onko vaikeampi vai helpompi mutta tiedän että klo 14 niillä oli vielä vanha pumppu paikalla,ja ne on neljän asti auki vissin...eli huomenna jos saan puolenpäivän aikaan niin se on hyvä :splat:
gta power

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Artusya »

mutta aijon valittaa kyllä huomenna tiskillä
gta power

Avatar
fahlsjy
Viestit: 1731
Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
Car(s): Ei Alfaa tällä hetkellä...
Mini Cooper Electric Maximise/XL
Jaguar XKRR convertible
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja fahlsjy »

Mä nysväsin omaa 4 päivää.... :oops: ...
toki vähän muutakin laittelin samalla ja kerkisin kissaakin ulkoiluttaa 200 kilsan edestä...
Mun käsityksen mukaan tohon on syytä ammattilaisenkin työpäivän verran varata jos kaikki ei käy kuin elokuvissa... tietysti jos on niin ammattimies ettei käytä lukkopaloja niin aikaa säästyy...
Ja mä en pidä ammattilaisuuden merkkinä sitä että sanoo tekevänsä nopeasti vaan sitä että homma on valmis silloin kun on luvattu ja maksaa sen mitä on sovittu.

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Artusya »

niinniin,nehän lupas että klo 14.00 olis valmis tänään,hehe,ja vielä toi hinta sirkus...ei kiva :evil:
gta power

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

V6:sen hihnanvaihtoon menee aikaa helposti 5-6tuntia, vaikka tietäisi mitä tekee. Vesipumpun vaihto lisää helposti pari tuntia. Eli jos kaikki menee putkeen niin sen saa yhden työpäivän aikana, mutta aika usein venyy toiselle.

Hintakin on mielestäni hyvin kohdallaan :shock: voi toki olla että vähän nousee jatkossa kun huomaavat minkälainen homma se ihan oikeasti on.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Mulla on huoltoaika Delta-Autossa ensi viikolle. Delta tarjosi edullisemman hinnan, 20 -vuotta Alfoja hieroneen mekaanikon ja sijaisauton saa vapaasti valita rivistä, veloituksetta. Deltasta saa vielä laskunkin kotiin, uusi edustaja ei tällaista tarjoa yksityisasikkaille.

Katsellaan kuinka pitkään menee, että täällä on threadi nimeltään Autokeskus tarjosi hyvät naurut..

Iso-Jaska
Viestit: 32
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 12:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Iso-Jaska »

Cuore Sportivo kirjoitti:Mulla on huoltoaika Delta-Autossa ensi viikolle. Delta tarjosi edullisemman hinnan, 20 -vuotta Alfoja hieroneen mekaanikon ja sijaisauton saa vapaasti valita rivistä, veloituksetta. Deltasta saa vielä laskunkin kotiin, uusi edustaja ei tällaista tarjoa yksityisasikkaille.

Katsellaan kuinka pitkään menee, että täällä on threadi nimeltään Autokeskus tarjosi hyvät naurut..
Mielenkiinnosta, mihin hintaan Delta lupas koko paketin?? :o:

Makke
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 14:43

Viesti Kirjoittaja Makke »

Täällä sama tunne, että Autokeskus pelaa itsensä pihalle, kun ovat niin pirun ahneita. Luonnollisesti lasipalatsien pyörittäminen maksaa, mutta silti...

Omassa Jtd Cromassa, oli viikko pari sitten myös remmin vaihto kaikkine hiluineen. Sain myös käsittämättömän hinnan vesipumpulle heidän palvelukeskuksesta, 200-250€!!! Heikka myi saman osan hintaan 40€.

Koko homma vuosihuollon kanssa olisi tullut maksamaan noin 1250€. Hommasin osat Heikalta ja teetin työt täällä: http://www.autofilaro.fi/
Jälkikäteen sain kuulla, että pojilta olisin saanut osat vieläkin halvemmalla.

Säästin kuitenkin äkkiseltään 600-650€ ja takuulla tuli yhtä hyvin homma hoidettua. Ainakin itse olen tyytyväinen. Se kuitenkin lienee tärkeintä
:-D

Avatar
Tiige
Viestit: 2844
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Asikkaan tyytyväisyys lienee tärkeintä. Kelle tuli yllätyksenä että "merkkihuolto" on kalliimpi kuin "nyrkkipaja" ? Vaikka lopputulos olisi sama?
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
Pasi
Viestit: 6786
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
--- [ EX ] ---
156 2.5 V6 '98
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Minunkin kokemus Herttoniemen toiminnasta on vähän huonolla pohjalla.....

Varaosamyyjä ei löytänyt järjestelmästä rekisterinumerolla auton tietoja ja pakotti hakemaan rekisteriotteen autosta että pääsee selailemaan osia eperissä, vaikka minulla olisi ollut suoraan varaosanumero osalle jota tarvitsin.......

Eivät myöskään ole vastanneet yhteenkään nettisivuilta lähetettyyn osakyselyyn.

Tosin Delta-autokaan ei ikinä vastannut yhteenkään sähköpostiin jos kyselin osien saatavuuksia tuohon 33:een.


Eli perusasiat hanskassa .....................
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Makke
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 14:43

Viesti Kirjoittaja Makke »

Joo, ei se tietenkään ole yllätys, että merkkihuolto on kalliimpi. Viime aikoina on vaan ollut esim. lehdistössä juttuja, joissa kerrotaan, että merkkihuolto voi olla jopa halvempi. Tämä ei siis päde ainakaan Autokeskuksen kohdalla.

Omalla kohdallani kävi samoin, kuten tuossa edellä mainittiin. Huoltoneuvoja ei löytänyt varaosanumeroa auton vesipumpulle ja pyysi avuksi auton rekisterinumeroa. Ei löytänyt tämänkään jälkeen... Antaa jonkinlaisen kuvan toiminnasta!

Varaosia olen kysäissyt Autokeskuksen kyselykaavakkeen avulla, ei vastauksia!

Eipä näiden kokemuksien perusteella Delta-Auto kovin huono ollutkaan...

Onneksi voi itse päättää, mihin autonsa vie.

Avatar
mattijus
Viestit: 5257
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Jos kokeilee itse käyttää ePer:ä (Fiat / Alfa varaosaohjelma) niin ymmärtää nopeasti miksei ammattilainenkaan löydä sieltä osanumeroita :mrgreen:

pjotrthegreat
Viestit: 828
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

Jos se on AMMATTIMIES se vaihtaa sen hihnan vesipumppuinen alle viidessä tunnissa. Ja vesipumpun vaihto ei tosiaankaan kestä kahta tuntia enää siinä vaiheessa kun jakopää on auki.

Kun ottaa huomioon miten hyvät välineet ja pelit & pensselit tuollaisella merkkikorjaamolla on se homma todellakin hoituu puolta nopeammin kuin jossain kerrostalon pihamaalla. Ja jos kyseinen huoltomies on homman tehnyt ennenkin niin alle viiden tunnin pääseminen lienee helppo homma.

Mutta sattuuhan sitä yllätyksiä, eihän tuosta aikataulusta myöhästyminen vaadi muuta kuin että jampat on varanneet väärän varaosan ja/tai joku huoltomies on lähtenyt saikulle kesken päivän.

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^en epäile etteikö sen voisi tehdä viiteenkin tuntiin, mutta onko se sitten jokin meriitti. Mielestäni työn tekeminen hyvin on meriitti, ja pääsääntöisesti silloin menee vähän enemmän aikaa.

Toki sitten kun on tehnyt saman homman 20 tai 100 kertaa meneehän se huomattavasti nopeammin laadun kärsimättä. Mutta ei noita 156 V6:sia nyt niin paljon ole että löytyisi kaikille asentajille kymmenittäin.

Avatar
Ricambi
Viestit: 1435
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Komppaan tässä täysin Epezin kommentin.

Teen itse nuo huollot ja jos käyttää lukkopaloja (tosiaan irroittaa venttiilikopat) niin aikaa mene oikein mukavasti, olen tuon homman tehnyt 5x ja aikaa siihen menee kevyesti 14h, saati sitten kun vesipumpun vaihtaa, pitäisi tehdä ainakin joka toisella kertaa (jos on muovisiipi pumpussa) ja samalla on hyvä vaihtaa pumpusta termariin menevän putken o-renkaat.

Itse ihmettelen sitä jos 5h:ssa on kopat käytetty auki...

Vaihdelaatikon tuen pitää myös irrottaa että voi laskea sen puolen alas jotta tulee paremmin tilaa hääriä jakopään kimpussa.

Työ ei ole niitä mukavimpia joten pitää varmaan seuraavaksi kulkineeksi hankkia tuo Brera 3.2:nen... :?

JaRoDD
Viestit: 1474
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet, Giulietta MA+TCT

Nykyisellään liikutaan Zafira Tourerilla ja X Typellä.
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

Kiitos käyttäjän Raimo Miettinen tekemän GTA-kollaasin, löysin palan tuon oman autoni historiaa. Sääli, ettei tämä säie löytynyt silmiin aiemmin. Kun ei tuo Autokeskuksen homma ilmeisesti mennyt ihan nappiin, vaikka saivatkin siihen uhrattua aikaa...

Avatar
palkus
Viestit: 5470
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja palkus »

^mitäs siellä :shock: eikös tuo rataakin kestäny ?

jmi
Viestit: 1484
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 10:12
Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo 166 3.2 v.2004

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja jmi »

Mahtaako autokeskuskaan tehdä lukkopaloilla, uskottelevat vain niin.
Niin minullekin paikallinen autosähköliike sanoi että lukkopaloilla tekevät ja deltasta hakevat sellaiset. Kävin päivällä katsomassa niin ei kansia oltu avattu.
Kaverilla meni n.5 tuntia ja laskuttivat 5,5h kuten oli sovittu, mukana vesipumpun vaihto.

Pian tulee vaihdosta vuosi ja kaikki on hyvin pelannut ainakin tähän asti. :shock:

winorloose
Viestit: 372
Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
Car(s): Ford Fiesta ST -21
Paikkakunta: Länsi-Uusimaa

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Autodata antaa työn ohjeajaksi 4,45t. En tosin huomannut katsoa oliko siinä erikseen mainintaa vesipumpusta.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Todennäkösesti ei ole. muutenkin autodatan ohjeaikoihin voi lisätä jakohihnojen osalta tunnin tai kaksi riippuen autosta.

Hihnan vaihto voisikin onnistua noin 5-6 tunnin välissä, mutta on parempi varata suoraan koko päivä. kunhan ensiksi on lukennut ohjeet huolella ja tehnyt homman ainakin kerran aikaisemmin, mutta jos pistää sen kesäpojan tekemään tuota, niin ei onnistu - vaikka kuinka kova tekijä ammattikoulussa olisikin.

Mikäs siinä pumpussa on erikoista jos hihna on jo purettu? pari pulttia auki ja jos mahtuu tulemaan pois, niin sehän on max. 0,5h vanha pois, uus tilalle
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

jmi
Viestit: 1484
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 10:12
Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo 166 3.2 v.2004

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja jmi »

Minulla olevan autodatan versio antaa ajaksi 5h+0,5h jos vesipumppu vaihdetaan.

Ei kai kukaan pysty vaihtamaan viidessä tunnissa lukkopalojen kanssa, kyllä siinä imusarjan ja kansien purkamisessa ja asentamisessa aikaa menee.

winorloose
Viestit: 372
Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
Car(s): Ford Fiesta ST -21
Paikkakunta: Länsi-Uusimaa

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Täälläkin näyttää olevan jotain tarinaa hihnan vaihdosta...

http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=51096" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
toolman
Viestit: 1486
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja toolman »

winorloose kirjoitti:Täälläkin näyttää olevan jotain tarinaa hihnan vaihdosta...

http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=51096" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hehheh, oi kun se olis helppoa kun kone on irti :) Vittumaiseks koko homman tekee juuri se että tilaa ei ole! Se tekee just sen vesipumpun vaihdonkin niin haastavaks, saattaa mennä puoleen tuntiin jos pultteja ei katkee eikä vanha tiiviste ole liimattu lohkoon.

lato
Viestit: 137
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 23:37

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja lato »

[quote="Artusya"]eli viikko sitten soitin ja varasin jakopääremppa ajan hertsikan autokeskuksesta,puhelimessa tiedostelin hinta.....hinta oli 808 e. ilman vesipumppua,ja autokeskuksen vesipumppu maksaa yli 200e.-----ostin sitten heikalta pumpun 89.egelläja soitin taas ja kysyin että meneekö pumpun vaihto samalla rahalla jos tuon oman osan...vastaus oli,kyllä menee 808 eurolla,tänään kahdeksalta aamulla toin auton ja töidenvastanotto tiskillä sanottin myös että juu hinta on omalla pumpulla 808 e....ja auto on klo 14.00 valmis,nooh klo 13.40 tuli soitto että auto ei oo vielä valmis ja että se menee huomiseen ja hinta on 1030 euroa,koska vesipumppun vaihto maksaa ne 200 egee.---------sen puhelun jälkeen mun kämpän seinäät alkoi sulaa vitutuksesta,ja mä soitin autokeskuksen jälkimarkinointipäälikölle ja kerroin miten kävi,päälikkö lupas otta selvä ja soitella takas.....ja viiden minsan päästä tuli soitto että juuh oikea hinta on 808 e.....ja vesipumpun vaihtotyö autokeskus ottaa omaan piikkinsä.......kivakiva mutta jumalauta miksi se työ kestää näin kauan,prkl....toin sen tänään klo 08.00...ohjeaika on joku 4 tuntia....huomenna ajattelin vittuilla siellä ainakin satasen pois hinnasta prkl......autokeskus never again....ööö sorry et avaudun täällä mut ku vituttaaa[/quote

Toivottavasti autosi toimii autokeskuksen tekemän remontin jälkeen hyvin.
Uskon monttöörin saaneen lopputilin töistään ylitettyään noin rumasti annetut ohjearvot.
Onneksi olen jo eläkkeellä, joskus joku "pultti" ei heti antautunut, saattoi siihen mennä joskus viikkokin.
-lato

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Tuskinpa sai, usko jopa, että työnjohtaja oli vieressä katsomassa ja kiroamassa työn määrää :lol:
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

JaRoDD
Viestit: 1474
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet, Giulietta MA+TCT

Nykyisellään liikutaan Zafira Tourerilla ja X Typellä.
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

stoichiometric kirjoitti:^mitäs siellä :shock: eikös tuo rataakin kestäny ?
Tuon jakohihnan vaihdon jälkeen auto siirtyi mulle ja kiristin antautui 24tkm vaihdon jälkeen. Yksi rullista loppujen lopulta ilmeisesti jätetty vaihtamatta, tai muuten saatu siihen kuntoon niinkuin sitä ei olisi vaihdettu.

Ilmeisesti olis pitänyt huomauttaa tuosta, että nostin 2010 tehtyä säiettä... Nythän tuo moottori on Autokeskuksen jäljiltä kunnostettu ja kestää jopa hieman ratailuakin. Ei silti vieläkään jaksa moinen kättely naurattaa, varsinkaan kun kyseinen AK vetäytyi täysin vastuustaan. Vaikka toki mm. verkkosivuilla hehkutetaan ihan takuun alaista korjaamo- ja huoltopalvelua :evil:

Lisäystä: Kunhan joku päivä muistaisin, niin voisin kotikoneelta kaivaa AK:lle lähettämäni reklamaation ja sieltä jälkimarkkinointipäälliköltä saamani "vastauksen"...

Avatar
palkus
Viestit: 5470
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: autokeskus herttoniemi

Viesti Kirjoittaja palkus »

^juu, kyllä huomasin, että vuodet oli vierineet :) Laskiskelin siinä,että n.3v mennyt vaihdosta ,mutta murheet olikin sitten aikaisempia.P*rkeleen merkkiliike :bad-words:
Filaron jampat vaihtaa vain paloilla ja ajan sanoivat olevan vesipumppuineen n.6h, toki varaavat autolle kokopäivän, koska yllätyksiä voi tulla vastaan kuitenkin.

Vastaa Viestiin