umpioiden irroitus

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

umpioiden irroitus

Viesti Kirjoittaja Artusya »

eli auto on alfa 156 gta...miten helposti nämä etuumpiot lähtee?
gta power

Avatar
eklund
Viestit: 52
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 23:23

Viesti Kirjoittaja eklund »

juuri eilen itse irroitin umpiot 156:sta. puskurihan pitää irroittaa että saa umpiot irti.

ekana rengas irti, sitten sisälokarit irtin, olisko ollu 4 ruuvilla. sitte puskuri on yhdellä ruuvilla kiinni kaaressa, renkaan etupuolella. yksi torxi on tunkkauspaikan vieressä, helman etuosassa. se irti, sitten pääset katsomaan lokarin sisään jossa on 3 torx ruuvia, ne pois, sitte pohjapanssari on puskurissa kiinni edessä alhaalla kolmella torxilla kiinni, konehuone auki ja purkaat siitä keskeltä roinaa pois, sitte sama toiselle puolelle ja puskuri irti. umpiot on kahdella ruuvilla kiinni, ylä ja alapuolelta sekä yhdellä kumitulppaklipsillä joka ainakin itsellä lähti vetämällä(aika tiukassa oli, kampesin sen irti ruuvarilla). sitte vaan päinvastasessa järjestyksessä takaisin.

itsellä meni koko operaatioon noin 8h, no tosin ite maalasin umpiot sisältä ja annoin hetken kuivua., mutta irroitukseen ja asennukseen meni noin 1.5-2h ja olin ns. ensikertalainen.

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Artusya »

ohho aikamoinen operaatio,mulla kädet kasvaa perseestä,ni mulla menee varmaan 10h. tohon homman,kiitos vastauksesta :mrgreen: :onfire: :puke: :scatter:
gta power

Avatar
eklund
Viestit: 52
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 23:23

Viesti Kirjoittaja eklund »

ei se niin paha oo ku miltä kuulostaa. itsellä tuossa oli vielä tupakka ja kahvitauot.

Vastaa Viestiin