156:n tulpista vielä ??

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

156:n tulpista vielä ??

Viesti Kirjoittaja Zenery »

Ohjekirjan mukaan TS:n tulpat on
NGK PFR6B (4kpl) + NGK PMR7A (4kpl)
tai vaihtoehtoisesti
NGK BKR6EKPA (4kpl) + NGK PMR7A (4kpl)

Kuitenkin tulpan valmistajan kirjat ilmoittaa vaan tuon alemman vaihtoehdon ja tuota NGK PFR6B-tulppaa tarjotaan vaan kutoskoneeseen.
Ohjekirjan mukaan kutoseen kuuluisi taas NGK R PFR6B

Tietääkö joku kumpaa tulppaparia esin. DA-käyttäää TS-koneisiin.

Tämä tieto olisi tärkeä sen vuoksi,että saisin nuo toiset (NGK PFR6B (4kpl) + NGK PMR7A (4kpl)) hankittua suht edullisesti,mutta luottaakko ohjekirjaan vai muihin taukukoihin :?:

Helponta olisi tietystiottaa tulpat DA:lta huollon yhteydessä,mutta kun itse hommaamalla säästää jopa 200 euroa.

Sportivo156
Viestit: 32
Liittynyt: 26 Maalis 2003, 14:14
Paikkakunta: Vesilahti

Viesti Kirjoittaja Sportivo156 »

Deltasta en ole ihan varma mitä käyttävät, mutta itse hain AD-varaosaliikkeestä ohjekirjan kanssa tulpat ja heiltä löytyi nämä NGK PFR6B JA NGK PMR7A tilaamalla hintaan 208 e. Vein ne siis deltaan ja suht' kiltisti he siellä ne vaihtoivat..

Varaosaliikkeessä minulle kerrottiin jotain siihen suuntaan, että valmistajan koodit tulpille ovat muuttuneet (?), mutta nuo tulpat ovat joka tapauksessa ihan oikeat.

Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Tulpista

Viesti Kirjoittaja Zenery »

Olisikohan jotain eroa vanhempien 156:n ja loppuvuodesta 2000 tulleiden pienempitehoisten :lol:
"euro 3"-koneisten 156:n tulpissa,käsittääkseni siinä muutoksen yhteydessä tuli jotain muutoksia myös sytytysjärjestelmäänkin ja sittenhän on vielä nämä uudet JTS:t vielä.
Tosin JTS:thän eivät olekkaan mitään TwinSparkkeja.

No kuitenkin taidan tilata nuo samat kuin sinäkin,onhan ne ohjekirjassakin ensisijaisina tulppina

Vastaa Viestiin