Korjaamopalveluita

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
matisse
Viestit: 26
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 15:20
Paikkakunta: Helsinki

Korjaamopalveluita

Viesti Kirjoittaja matisse »

Tiedoksenne arvoisat foorumin seuraajat: Olin hiljan yhteydessä muutamiin korjaamoihin, kun selespeed jumittui ja auto ei käynnistynyt. Alkukohteliaisuuksien jälkeen tuli paha pettymys niin AD-Konalan kuin Autokeskuksenkin osalta, mutta erittäin positiivinen kuva Delta-Autosta.
Palaan yksityiskohtiin vielä tuonnempana, mutta tässä tarinan opetus; kysy toimenpideaikataulu tarkasti, varmista osaamisen ja vikakohteen tunnettuuden taso, varmista osien saatavuus ( jollei heillä ole, tilaa itse - säästät aikaa ja selvää rahaa ), soita perään ja kysy, miten työ edistyy ja, jos mahdollista, käy katsomassa, että autoasi myös työstetään - eikä vain sanota niin tehtävän ...
Kiitos jo etukäteen ja antoisaa päivää kaikille ...

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Delta-auto rupeaa skarppamaan? Hyvä juttu, mutta liian myöhään: Juuri tippu postista lappu, että lahden seudulla Alfa huolto on siirtynnyt Delta-autolta Mega-autolle... Delta taitaa kuitenkin vielä huoltaa Alffoja.

Pari kertaa olen hakkennut osia Deltalta, silloin homma on hoidettu hyvin, vaikka onkin useasti tilaustavaraa...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Vastaa Viestiin