Giulietta 940

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Laku »

No tehtiin kaupat.

Maanantaina otetaan käyttöön, voit satunnaisesti törmätä Tre - Vantaa välillä.
Muistutin tytärtä morjestamisvelvollisuudesta - onnistunee, kun on ajellut meidän Alfoja ja moottoripyörällä.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11229
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Hienoa. 140 vai 170?

Samaa tietä itsekin päivittäin ajelen, tosin aika paljon lyhyempää siivua.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Laku »

No se astma, tosin sai senkin tytär tyhjää lyömään asfaltilla.

Huomenna haetaan pois.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Jonesi
Viestit: 137
Liittynyt: 11 Helmi 2010, 20:45
Car(s): Giulietta 1.4MA '11, ex. Golf GTI, 159 2.2JTS
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Jonesi »

Öljynvaihdossa multiairiin oli tarkoitus laittaa Castrolin Magnatec 5W40 C3 öljyt mutta epähuomiossa huolto laittoikin 5W30 C3:t, tuo öljy ei näytä täyttävän Fiatin S2 luokitusta eli kannattanee reklamoida ja vaihdattaa suositeltuun öljyyn? Mitenköhän herkkä tuo kone on väärälle öljytyypille?

Taika-Jim
Viestit: 42
Liittynyt: 22 Touko 2012, 19:00
Car(s): Giulietta MA
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Taika-Jim »

Reklamaatiota ja öljy vaihtoon, k&h ohjeesta ote:
"For petrol engines with Multi Air system, use of lubricants with features lower than ACEA C3 and SAE grade other than 5W-40 could cause engine
damage which is not covered by warranty."

Avatar
Jonesi
Viestit: 137
Liittynyt: 11 Helmi 2010, 20:45
Car(s): Giulietta 1.4MA '11, ex. Golf GTI, 159 2.2JTS
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Jonesi »

Aamusta tiskille siis, mainitsin vielä vaihtoon viedessä kahteen otteeseen mitä pitäisi laittaa ja silti meni väärin. Jatkossa taidan viedä öljyn itse niin menee kerralla oikein.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15038
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

^
Ei ole tae. Vaikka ilmoitat, että pelkääjän jalkatilassa/takakontissa/jossain on omat öljyt, voi asentaja urakkana laittaa sitä, mikä pistoolista ensimmäisenä tulee... Tietysti toivottavasti tällaiset tapaukset on jo saatu kuriin :roll:

Ilario
Viestit: 19
Liittynyt: 02 Syys 2013, 17:04
Car(s): Giulietta MultiAir -13
Paikkakunta: Tampere

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Ilario »

Vittorio Jano kirjoitti:Omassa narisee hattuhylly. Ovistakin kuuluu särinää välillä, mutta ei jatkuvasti. Nariseeko Ilariolla koko ajan, kaikilla pinnoilla?

Kattotelineet tulivat Partsunolta. Hienot on.
Kyl toi kuskin puoleinen ovi natisee ja resonoi ihan omia aikojaan.

Onko muuten MultiAirin ominaisuus että kun kylmänä käynnistää niin nakuttaa alkuun kohtuu voimakkaasti alkuun ???
Toinen kiperä kysymys kuuluu kun näissä Giulietoissa on näköjään huoltoväli kahden vuoden välein niin oletteko silti öljyt vaihtaneet vuoden välein vai kiltisti mennyt huolto-ohjelman mukaan??
Kai se muutenkin pitää huoltoon viedä kun jarrut vinkuu todella nolosti tietyllä painallus voimalla kun hiljentää valoihin tai kun kääntyy.....Toisaalta jos menee kurviin kaasulla niin ei haittais mut noi punaset on vähä vaikeempi toteuttaa.

insinörtti
Viestit: 2638
Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
Car(s): pikaladattava hybridi
Paikkakunta: Vantaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja insinörtti »

Ilario kirjoitti:Kyl toi kuskin puoleinen ovi natisee ja resonoi ihan omia aikojaan.
Ovi vai sulakerasian kansi? (nimim. samaan retkuun mennyt)
Ilario kirjoitti:Onko muuten MultiAirin ominaisuus että kun kylmänä käynnistää niin nakuttaa alkuun kohtuu voimakkaasti alkuun ???
Enpä ole edes moiseen enää osannut huomiota kiinnittää, totuttuani aikoinani kylmänä dieseliltä, etenkin auton ulkopuolelta kuunneltuna, kuulostaneeseen T-Jettiin.
Ilario kirjoitti:Toinen kiperä kysymys kuuluu kun näissä Giulietoissa on näköjään huoltoväli kahden vuoden välein niin oletteko silti öljyt vaihtaneet vuoden välein vai kiltisti mennyt huolto-ohjelman mukaan??
Pätkäajoa tulee, joten öljynvainto vähintään kerran vuodessa. Tai vielä mieluummin likimain huoltovälin puolessa välissä, mikä osuu itselläni jonnekin 8 kk kohdalle.
Ilario kirjoitti:Kai se muutenkin pitää huoltoon viedä kun jarrut vinkuu todella nolosti tietyllä painallus voimalla kun hiljentää valoihin tai kun kääntyy.....Toisaalta jos menee kurviin kaasulla niin ei haittais mut noi punaset on vähä vaikeempi toteuttaa.
Hlökohtaisesti epäilen ns. jarruhuollon olevan pääasiassa valohoitoa. Omassa autossani jarrut kiljuivat 1. talven, vaikenivat kesäksi ja alkoivat uudelleen vinkua syksyllä, heti 1. huollon (mihin kait sisältyi myös "jarrujen herkistely") jälkeen. Käytännössä homma menee niin, että kiljuminen lakkaa, jos pääsee välillä kurittamaan jarruja rankemmalla kädellä. Ja alkaa taas, kun on muutama viikko nysvätty kaupunki/ruuhkaliikenteessä & "ekomoodissa", siis mahdollisimman paljon moottorijarrutusta ja vähän levyjen lämmittelyä.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.

hSU
Viestit: 86
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 18:52
Car(s): ex. Giulietta QV -12
ex. Giulietta MultiAir -11
ex. 156 2.0 JTS -04
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja hSU »

Ilario kirjoitti:Kai se muutenkin pitää huoltoon viedä kun jarrut vinkuu todella nolosti tietyllä painallus voimalla kun hiljentää valoihin tai kun kääntyy.....Toisaalta jos menee kurviin kaasulla niin ei haittais mut noi punaset on vähä vaikeempi toteuttaa.
insinörtti kirjoitti: Hlökohtaisesti epäilen ns. jarruhuollon olevan pääasiassa valohoitoa. Omassa autossani jarrut kiljuivat 1. talven, vaikenivat kesäksi ja alkoivat uudelleen vinkua syksyllä, heti 1. huollon (mihin kait sisältyi myös "jarrujen herkistely") jälkeen. Käytännössä homma menee niin, että kiljuminen lakkaa, jos pääsee välillä kurittamaan jarruja rankemmalla kädellä. Ja alkaa taas, kun on muutama viikko nysvätty kaupunki/ruuhkaliikenteessä & "ekomoodissa", siis mahdollisimman paljon moottorijarrutusta ja vähän levyjen lämmittelyä.
Jep, AK on minulle jo muutaman kerran kiistänyt koko jarrujen vinkumisen tai vaihtoehtoisesti on tehty "jarruhuoltoa" ja käsketty jarruttaa kovempaa... Heidän mielestä varmaan ainoa mikä vinkuu on asiakas. :D

Onko tuolle jarrujen vinkumiselle tehtävissä mitään? Luulisi, että "ne on vaan jarrut" ja nykyään osattaisiin jo tehdä sellaiset jotka ei kitise. Ainakin 156:lla 100tkm meni ilman näitä murheita.

Avatar
Tomlau
Viestit: 256
Liittynyt: 16 Huhti 2013, 20:47
Car(s): AR MITO QV -11

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Tomlau »

Ei tuo jarruhuolto mitään valohoitoa ole :D jarrut avataan ja putsataan. Yleensähän näissä takajarrut tuuppaa jumittaa, palat jämähtää kiinni

insinörtti
Viestit: 2638
Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
Car(s): pikaladattava hybridi
Paikkakunta: Vantaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja insinörtti »

^ihan varmasti. Olivat siis laittaneet pultit ihan samaan momenttiin kuin rengasliike ja ainoaksi mokaksi jäi siis, etteivät muistuttaneet jälkikiristyksen tarpeesta.
:drinking:

Näinhän se täytyy olla, koska ikinä ei mistään luisteta huollossa. Ei ainakaan pissapojan säiliön täytöstä, hinnasta päätellen kultahippuja sisältävällä nesteellä (minä puolestani en näytä ikinä oppivan täyttämään säiliötä ennen huoltonon ajoa). Mutta paisarissa saa nestepinta jäädä alarajalle, koska sitähän on niin helppo lisätä missä vaan. Toisin kuin sitä kultahippuja sisältävää nestettä, mitä pissapoikaan tarvitaan erit. kesällä.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.

Avatar
matti_vuorio
Viestit: 1524
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
Car(s): Giulia Super 2.0 -17
Ex: Giulietta 1.4 Multiair -11,Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja matti_vuorio »

Talvirattaat tuli vaihdettua ja samalla otin kuvia taka-akselin puslista. En tiedä miltä ehjä tai rikkinäinen näyttää, mutta noissa on kyllä joku rako kumin ja metallin välissä. Renkaiden vaihdon ja teiden jäätymisen jälkeen auto on ihan paska ajaa. Pyöreäselkäisellä tiellä saa olla tarkkana, kun auto vetelee mihin sattuu. Sivutuuli nakkelee perää esim jos motarilla ajaa rekan ohi tai ajelee metsästä aavalle.
Liitteet
20131017_010.jpg
20131017_010.jpg (122.62 KiB) Katsottu 11640 kertaa
20131017_005.jpg
20131017_005.jpg (177.47 KiB) Katsottu 11640 kertaa

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja DaViega »

kuva ei juurikaan kerro onko ehjä vai rikki, pitäisi kokeilla väännella ja tarkistaa että kumiosa ei ole pultinympärille tulevasta holkista tai kumi puslan 'ulkokuoresta' irti. ei ainakaan irvistele.

renkaat samaa kokoa kesäisin ja talvisin?
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Pujazuba
Viestit: 2333
Liittynyt: 06 Helmi 2011, 13:36
Car(s): Giulia 2.2 JTD
Ex:
Giulietta JTDm2
156 JTS
146 TS

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Pujazuba »

Ja onko noilla samoilla renkailla auto tuntunut normaalilta aikaisemmin?
Kuva

Avatar
matti_vuorio
Viestit: 1524
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
Car(s): Giulia Super 2.0 -17
Ex: Giulietta 1.4 Multiair -11,Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja matti_vuorio »

Ei oo sama koko. Kesällä 18" 225/45 ja talvella 16" 205/55. Eturenkaat on kyllä finaalissa, että ne menee vaihtoon kunhan talvi kunnolla alkaa. Samalla korjaamo voisi tietysti väännellä nuo nivelet läpi. Huono ajofiilis menee osittain yleisen vitutuksen piiriin, mutta kyllä tämän auton osalta alamäki alkaa 60tkm jälkeen. Nyt 82tkm mittarissa ja tässä mitä pientä tai suurta vaivaa on päällä:

-Jotain alustassa, ei ole enää hyvä. takarenkaat (camber) mm. vääntyy kun asfaltilla pakittaa ruutuun.
-Syksyllä kuului jousimainen ääni kun käänteli renkaita laidasta laitaan. Ääni katosi viikon jälkeen.
-Ajoittain ohjaamossa tuoksuu bensa kesken ajon. Auton ulkopuolella pakokaasu ei kuitenkaan haise rikkaalle.
-Hukkaportin ohjausputki melkein hinkannu puhki (kannattaa tarkistaa) ja putki ikään kuin hikoilee läpi
-Vaihteisto toimii ja vaihto ok, kuitenkin varsinkin 1-2 vaihteiden osalta tuntuu välystä liikkeelle lähdössä tai kaasua pumpattaessa
-Pakilla liikkeelle lähtiessä voi saada aikaan urahduksen, ikään kuin kykin luistaisi. Samaa ääntä ei kuitenkaan saa aikaan ykkösellä. Lieneekö pakki toteutettu jollain kitka-jutulla oikean hammaspyörän sijaan?
-Ovipahvit rämisee varsinkin pakkasella
-Moottori toimii huonosti 15-20C lämpötilassa kunnes moottori lämpenee.

Jos jotain positiivista väkisin kaivaa:

-Ei syö öljyä ja öljy näyttää/tuntuu edelleen öljyltä
-Nestettä ei katoa ja se on edelleen punaista
-Tehot tallella

Avatar
matti_vuorio
Viestit: 1524
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
Car(s): Giulia Super 2.0 -17
Ex: Giulietta 1.4 Multiair -11,Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja matti_vuorio »

Pujazuba kirjoitti:Ja onko noilla samoilla renkailla auto tuntunut normaalilta aikaisemmin?
On

Avatar
Pujazuba
Viestit: 2333
Liittynyt: 06 Helmi 2011, 13:36
Car(s): Giulia 2.2 JTD
Ex:
Giulietta JTDm2
156 JTS
146 TS

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Pujazuba »

Itellä tuli samanlainen tunne kun vaihdoin kesällä renkaat, ohuemmat kitkat. Ajotuntuma muuttui niin että parhaiten sitä kuvailisi kutsumalla käytetyksi kondomiksi. Vein auton pajalle alustan vilkaisua varten ja kaikki vaikutti olevan kunnossa. Pikkuhiljaa siihen tottui mutta kulmien säätöön pitää vielä viedä kun ehtii.

Suosittelen että viet alustan tarkistukseen ja jos mitään ei löydy niin kulmien säätö voi olla tarpeen tuon kilometrimäärän kohdalla.
Kuva

Avatar
Jonesi
Viestit: 137
Liittynyt: 11 Helmi 2010, 20:45
Car(s): Giulietta 1.4MA '11, ex. Golf GTI, 159 2.2JTS
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Jonesi »

2014 facelift näyttää hyvältä, ei tuo kosketusnäyttö pahalta näytä ja tuo uusi turbodiesel olisi ihan kiva kokeilla.

http://www.youtube.com/watch?v=YmXdOwjO ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
matti_vuorio
Viestit: 1524
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
Car(s): Giulia Super 2.0 -17
Ex: Giulietta 1.4 Multiair -11,Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja matti_vuorio »

Kieltä ei ymmärrä, mutta 5:20-40 -kohdassa taitaa esitellä jotain zydeemiä mikä estää peräänajon? Etuparkkitutka pongattu.

insinörtti
Viestit: 2638
Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
Car(s): pikaladattava hybridi
Paikkakunta: Vantaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja insinörtti »

Jarruiksi tätä törmäyksenestojärjestelmää on tavattu kutsua. Näyttää siis kuski polkevan jarrua ja tuo koko operaatio taisi olla ohituksen simulointi, kun vaihdekepukasta riitti sen yhteydessä juttua. Mukautuva (lue: tutkalla höystetty) vakionopeussäädin tai törmäyksenestojärjestelmä olisi varmaankin saanut enemmän hehkutusta.

BTW, ei ne etuparkkitutkatkaan ole lainkaan järjetön idea tässä autossa. Asiaankuuluvan matalalle säädetty kuskin jakkara + pyöreämuotoinen keula = vaikeaa sanoa täsmällisesti, millä kohtaa rek. kilpi huitelee.

Nuo nahkapenkkien ohella oviin ja kojelautaan tulevat somisteet olisivat kelvanneet tännekin. Toisaalta ovat menneet hävittämään kojetaulun nappularivin, joka tuntui kyytiläisten mielestä olevan kiinnostavin asia sisutuksessa :-D
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.

Avatar
matti_vuorio
Viestit: 1524
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
Car(s): Giulia Super 2.0 -17
Ex: Giulietta 1.4 Multiair -11,Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja matti_vuorio »

Joo, niin se taitaa olla että jätkä painaa itse jarrua. Jotenkin vaan ajaa tuossa tarpeettoman lähelle rekan perää tekemättä mitään.

Petteri
Viestit: 132
Liittynyt: 08 Syys 2004, 02:00
Car(s): Giulia Veloce Ti -2022
exiä: 147, Giulietta, PoloGTI
Paikkakunta: Imatra

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Petteri »

Huoltokirja sanoo että pitäisi tulpat vaihtaa. Onko miten helppo homma tässä Giulietassa? 1.4 Multiair. Onko 4 vai peräti 8 kpl? Että osaisi varautua ennenkuin rupeaa hommiin.
"I’m too old to drive boring cars"

Avatar
ItALFA
Viestit: 90
Liittynyt: 15 Huhti 2011, 09:09
Car(s): ex Mito 1.4 TB Multiair 135 hv
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja ItALFA »

Petteri kirjoitti:Huoltokirja sanoo että pitäisi tulpat vaihtaa. Onko miten helppo homma tässä Giulietassa? 1.4 Multiair. Onko 4 vai peräti 8 kpl? Että osaisi varautua ennenkuin rupeaa hommiin.
Ei vaikeaa, 4 kpl ja 16 mm sytytystulppahylsy joka pituus vähintään 150 mm.
Osta vain oikeat tulpat, omistajan käsikirjassa löytyy oikea koodi (es. MiTossa NGK IKR9F8).
Multiair TB 1.4 135 hv
Nokian Hakkap7/Dunlop Sport Maxx RT 215/45R17
Webasto Evo 4 Telestart

ymk
Viestit: 4
Liittynyt: 26 Helmi 2010, 18:02
Paikkakunta: Kerava

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja ymk »

Mainitsit giulietan seuraavia vikoja:
-Jotain alustassa, ei ole enää hyvä. takarenkaat (camber) mm. vääntyy kun asfaltilla pakittaa ruutuun.
-Syksyllä kuului jousimainen ääni kun käänteli renkaita laidasta laitaan. Ääni katosi viikon jälkeen.
-Ajoittain ohjaamossa tuoksuu bensa kesken ajon. Auton ulkopuolella pakokaasu ei kuitenkaan haise rikkaalle.
-Hukkaportin ohjausputki melkein hinkannu puhki (kannattaa tarkistaa) ja putki ikään kuin hikoilee läpi

Hyvä huomata, että meidän 2.s auto Audi A4 kanssa on samat viat kuin yllä ja Audihuolto ei tee asialle mitään. Bosch huolossa löydettiin bensan hajun syy ja se oli vuotava hukkaportti.

Mun Alfa 156:ssa ei mitään vastaavaa :-D

Petteri
Viestit: 132
Liittynyt: 08 Syys 2004, 02:00
Car(s): Giulia Veloce Ti -2022
exiä: 147, Giulietta, PoloGTI
Paikkakunta: Imatra

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Petteri »

ymk kirjoitti:Mainitsit giulietan seuraavia vikoja:
-Hukkaportin ohjausputki melkein hinkannu puhki (kannattaa tarkistaa) ja putki ikään kuin hikoilee läpi
Vähän hölmö kysymys. Mistä tuo putki löytyy eli onko helppo paikallistaa?
"I’m too old to drive boring cars"

Avatar
ORBITA
Viestit: 222
Liittynyt: 27 Kesä 2013, 16:02
Car(s): Giulietta QV -11, Tesla M3P -21

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja ORBITA »

Pientä testiraporttia webastosta QV Giuliettassa.
Eli laite on EVO5(+?) ja ohjaimena Thermo call 3 -puhelinsovellutuksella (android).

Laite on ollut asennettuna n. kuukakauden ja vaikka kovin kylmiä kelejä ei olekkaan ollut on laitetta käytetty testimielessä lähes joka aamu.
Laitteen asentajaa ei ollut ihan helppo löytää, mutta kun oikea löytyi (joka suostui koskemaan Alfaan) homma sujui hienosti. Ainoa epäily asentajalla oli mahdollisista moottoriohjauksen herjoista kun kone onkin lämmin, vaikka kuvittelee sen olevan kylmä - mitään ei ole ilmentynyt.

Varsinaista asennusohjetta ei Webastolla QV:lle ei ollut, mutta dieselille ja pienemmille bensoille sellainen löytyi, niin oletus oli, että kyllä se onnistuu ja ainoa muutos mikä piti tehdä oli Webaston kiinnitysraudan vaihto lievästi modifioituun yleismalliin. Konetila on pikkuisen erillainen.

Laite ja auto on toiminut yhteen mainiosti ja ainoa ongelma oli kun pihassamme DNA:n 2g -verkossa oli katve, eikä puhelinyhteys autoon toiminut.
Sittemin liittymä on vaihdettu Telefinlandiin ja homma toimii, kuin se kuuluisa junanvessa.

Asennuksen suoritti kartok.com harjavallasta, jota voin kokemuksen perusteella suositella lämpimästi :wink:

Mainitsi vielä ohimennen, että Alfassa on paljon parempi lämmityslaite, kuin hänen "maailman parhaassa autossa" Golfissa 8)
Tähän voin itsekin yhtyä aikaisempien VAG -kokemusten perusteella, mutta en tosin uskonut Alfan olevan tässä suhteessa parempi. Kesälläkin Alfa pesee omistamani VAG:t mennen tullen, koska ilma on kylmempää ja ennen kaikkea puhallus on täysin vedoton, mikä vaivaa kaikkia volkareita, skodia ja audeja joita olen ajanut.

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Työnantaja "pakottaa" ottamaan autoedun, mutta onneks saa ite valita minkä auton ottaa. Pitkään mietin jotain autoa millä vois vetää venettäkin. Esim. Subaru forrester tai Land Rover Freelander. Lantikka menee vähän yli budjetin vaikka oliskin kaikin puolin mukava peli ja Subaru ei vaan oikein napannu kun kävin koeistumassa. Muitakaan ei oikein oo mitkä kiinnostais, joten otetaan sitten joku oikeesti mielekäs auto alle ja hommataan veneen vetoon joku vanhempi maasturi erikseen.

Pitäisköhän sitä Giulietta leiriin siirtyä? Kattelin tuota 2.0 JTDm 170hv TCT Business Diesel mallia lähinnä.

Kuinkahan pitkät toimitusajat näillä on kun uutena tilaa? Pitäis varmaan ens viikolla käydä ihmettelemässä jossain liikkeessä paikan päällä ja kyselemässä vakavissaan.

Värikin vähän mietityttää.. Ehkä mustaa ja punaisilla nahkapenkeillä? Punaiset nahat on ollu aina sellanen haave ja nyt se vois ehkä toteutua. Miten toimii giulietassa?

Eiks näihin muka saa webastoa/eberiä tehtaan varusteena? Mitä muita varusteita kannattais ottaa? Sport Packista oikeesti iloa?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11229
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kai tuota Giuliettaa edelleen myydään, vaikka ei juurikaan AK:n markkinoinnissa enää näy.

Eikös valkoinen sopisi hyvin punaisten nahkojen kanssa? SportPackiähän tuo ei enää vältsisti vaadi, jos kerran parempaa verhoilua tulee joka tapauksessa. Vaikka kyllähän ne sivuhelmatkin parantavat ulkoasua jonkin verran. Hopeakuoriset peilit ja 17" pyöräthän tulevat paketissa mukana myös.

Lisälämppärin asennus onnistuu kyllä lähimmässä AK:ssa. Itselle pantiin juuri Calixin systeemi sisälämppärillä about 500€ hintaan.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Zulak kirjoitti:Pitäisköhän sitä Giulietta leiriin siirtyä? Kattelin tuota 2.0 JTDm 170hv TCT Business Diesel mallia lähinnä.
Koeajo varattu! :-D
Zulak kirjoitti:Punaiset nahat on ollu aina sellanen haave ja nyt se vois ehkä toteutua.
Ehdottomasti punaiset nahat. Värinä toimisi ainakin valkoinen, musta ja hopea. Hopea on ehkä äkkiseltään arkinen väri, mutta toimii kyllä hienosti punaisen sisustan kanssa. Ja onhan se käytännöllinenkin.. Kyllä Sport Pack toimii ainakin visuaalisesti.
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Niin kai se musta ja punaiset nahat olis paras. Valkoista autoa en sais koskaan pidettyä puhtaana. Hopea taas näyttää jotenkin vaisulta tässä korissa vaikka muuten hyvä väri onkin.

Mistäs noita voipi ostella täältä itäisestä Suomesta? Hartikainen Joensuu/Kuopio? Kokemuksia? Voihan sitä kauempaakin käydä hakemassa ei se siitä kiinni oo. Mistä liikkeestä porukalla parhaita kokemuksia?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11229
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Zulak kirjoitti:Mustaa autoa en sais koskaan pidettyä puhtaana
Korjasin. Mustahan se on maailman vaikein väri. Ei enää ikinä tähän talouteen.

Ei toi punainenkaan hassumpi ole, se tummempi on vielä perusrossoa parempi. Hopeisen olin lähellä ostaa - niitä on Giuliettoissa aika vähän.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

winorloose
Viestit: 372
Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
Car(s): Ford Fiesta ST -21
Paikkakunta: Länsi-Uusimaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Tuolla on kuvia muutamista eri sävyistä...

http://s1222.photobucket.com/user/EsDee ... 1.jpg.html

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Hyvä linkki, kiitos!

Suosikkeja noiden kuvien perusteella:
-Bianco Ghiaccio
-Rosso Competizione

Eikä tuo Argento Alfakaan niin paha oo.

Paljon helpompaa ostaa käytetty auto kun joku on jo päättänyt värin vuosia sitten!

quppe
Viestit: 1823
Liittynyt: 18 Touko 2010, 20:30
Car(s): EX.159JTS,156(2.0TS, V6, Sele)

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja quppe »

Rosso competizionella tais olla oma hinta lappunsa :wink: mut hieno väri on!

Avatar
Bird
Viestit: 121
Liittynyt: 09 Syys 2010, 19:09
Car(s): Alfa MiTo QV, BMW 530xd Touring (F11)
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Bird »

Zulak kirjoitti:Mitä muita varusteita kannattais ottaa?
Olettaisin, että Giuliettan äänentoistojärjestelmä ei ole vakiona kovin kummoinen, kun ei se sitä ollut MiTossakaan. Tämän johtopäätöksen tein itse aikoinaan, kun mulla oli ennen kauppoja MiTo testissä noin vuorokauden ajan. Lisätonni Boseen tuntui silloin hieman turhamaisuudelta, mutta luultavasti nyt katuisin suuresti, jos en olisi siitä maksanut.

Eli ota kunnolla koeajoon joku esittelyauto. Mukaan sitten vaikka omia cd-levyjä sekalaista musiikkia, mitä nyt tykkäät kuunnellakaan. Jos äänenlaatu ei oikein miellytä, niin on hyvä vaihtoehto ruksia se Bose listalta tilaussopimusta tehdessä.

Toki nää on ihan tottumisjuttuja aina. Ajelin itse hiljattain runsaat 1 000 km bränikällä 1-sarjan vuokrabemarilla, kun ulkomaanreissussa olin. Pääosin oikein kiva auto, mutta olihan se äänentoisto aivan kuraa Bose-Alfaan verrattuna. Toisaalta siihen heikkoonkin äänenlaatuun vaan tottuu, kuten huomasin. Mutta sitten taas kun Hki-Vantaalla hyppäsi reissun jälkeen oman auton rattiin, niin huomasi aika radikaalin eron. Ja kun kuitenkin auto maksaa sen yli 30k, niin turha tässä on pihistää. Tietysti jos vaan tykkää kuunnella radiosta puheohjelmia, niin sitten ei ehkä niin väliä. :)
Zulak kirjoitti:Mistäs noita voipi ostella täältä itäisestä Suomesta? Hartikainen Joensuu/Kuopio? Kokemuksia? Voihan sitä kauempaakin käydä hakemassa ei se siitä kiinni oo. Mistä liikkeestä porukalla parhaita kokemuksia?
Joensuun Hartikaisella on Giuliettaa kyllä ainakin aiemmin ollut esittelyautona. Tosin nythän tuo Alfan myynti ja markkinointi tuntuu taas olevan niin alamaissa, ettei voi edes tätä varmaksi sanoa. :? Kannattaa vaikka soitella ja kysellä. Itse olen ainakin kyseisestä liikkeestä (ja myös huollon puolelta) saanut erittäin hyvää palvelua, ja sieltä siis myös oman autoni ostin aikoinaan. Alfa-myyjä on tosin välissä vaihtunut toiseen, nykyistä kaveria en tunne ollenkaan.

winorloose
Viestit: 372
Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
Car(s): Ford Fiesta ST -21
Paikkakunta: Länsi-Uusimaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja winorloose »

:-D Alfa Romeon mainosbudjetti tälle vuodelle unohdettiin varmaan laatia?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11229
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

winorloose kirjoitti:Alfa Romeon mainosbudjetti tälle vuodelle unohdettiin varmaan laatia?
Eikun konsernin virallinen suunnitelmahan oli, että Marchionnen asettama työryhmä pohtii markkinointistrategioita vuoteen 2016 saakka, ja analyysien jälkeen isketään täysillä vuoden 2018 kolmannella kvartaalilla & painetaan rivi-ilmoitus johonkin lokakuiseen tiistaihesariin.

Tuo Grigio Magnesio on kanssa hieno!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8683
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Jotta ei menisi liian helpoksi, on luonnollisesti italialaisittain ulko- ja sisävärien yhdistelmät rajattu jo tehtaalla, ettei perusjuntti pääse valitsemaan yhdistelmää, joka ei italiaiseen tyylitajuun sopisi alkuunkaan.

Tuo Grigio Magnesio on kyllä hieno väri, mutta mitkä on saatavat sisustusvaihtoehdot.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

insinörtti
Viestit: 2638
Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
Car(s): pikaladattava hybridi
Paikkakunta: Vantaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja insinörtti »

Alfissimo kirjoitti:Jotta ei menisi liian helpoksi, on luonnollisesti italialaisittain ulko- ja sisävärien yhdistelmät rajattu jo tehtaalla, ettei perusjuntti pääse valitsemaan yhdistelmää, joka ei italiaiseen tyylitajuun sopisi alkuunkaan.
Sinällään tuo ei ole huono idea. Esitteistähän sallitut yhdistelmät pitäisi löytyä. Siis pitäisi. Mutta 2012 keväällä ei sitten kuitenkaan onnistunut valkoinen auto + punaiset sport -nahat, vaikka esitteiden ja webbisivujen varusteluautomaatin mukaan tämänkin piti olla tarjolla. Eli punaiset jakkarat saa vain kokonaisedulliseen vajaan neljän tonnin hintaan, kun on pakko ottaa mukaan myös jokin sporttipaketti. Toki sitten helpottaa, jos muutenkin haluaa tuon sporttialustan. Ne peilinkuoret saa ilmankin eikä maksa kuin reilun satasen.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja DaViega »

I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
matti_vuorio
Viestit: 1524
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
Car(s): Giulia Super 2.0 -17
Ex: Giulietta 1.4 Multiair -11,Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja matti_vuorio »

Petteri kirjoitti:
ymk kirjoitti:Mainitsit giulietan seuraavia vikoja:
-Hukkaportin ohjausputki melkein hinkannu puhki (kannattaa tarkistaa) ja putki ikään kuin hikoilee läpi
Vähän hölmö kysymys. Mistä tuo putki löytyy eli onko helppo paikallistaa?
Tuossa kuvassa se näkyy. Vänkärin puolella etunurkassa. Toisessa kuvassa se turbolle menevä putki, joka hinkkaa aikaa myöten itsensä puhki. Joku suoja putken ympärille voisi auttaa asiaa. Ehkä se on jo suojattu uudemmissa malleissa.
Liitteet
2013-11-03 14.37.49.jpg
2013-11-03 14.37.49.jpg (121.96 KiB) Katsottu 10589 kertaa
2013-11-03 14.38.14.jpg
2013-11-03 14.38.14.jpg (109.99 KiB) Katsottu 10589 kertaa

Avatar
Jonesi
Viestit: 137
Liittynyt: 11 Helmi 2010, 20:45
Car(s): Giulietta 1.4MA '11, ex. Golf GTI, 159 2.2JTS
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Jonesi »

Noi Giulin bi-xenonit on kyllä todella mainiot, ei voi liikaa ylistää. Ja valojen säätyminen virtojen päälle laittamisen jälkeen on *niin* cool että! Tykkään. :icecream:

Petteri
Viestit: 132
Liittynyt: 08 Syys 2004, 02:00
Car(s): Giulia Veloce Ti -2022
exiä: 147, Giulietta, PoloGTI
Paikkakunta: Imatra

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Petteri »

Matille: Kiitos kuvista, pitää kumiletkun/putken tila tarkistaa.

Itellä on sporttialusta ja minusta se on passeli. Vähän napakampi, mutta ei liian kova. Tosin jos kaipaa "kunnon" alustaa niin tuo sporttiversio ei madalla autoa yhtään. Minulle sopii hyvin, mutta jollekin ei.

Helmat on kiva lisä ulkonäölle. Punaiset nahat olisi makeet, jos sellaiset olisi.
Oma auto on valkoinen mikä tuntuu nyt olevan muotia. Yllättävän helppo väri hoitaa ja Alfalla vähän taitettu kermaan päin, mikä on minusta parempi kuin esim Audin valkoinen.

Giulietta on paras auto mitä minulla on koskaan ollut. Suosittelen varsinkin kun katsoo hintalappua ja vertaa muihin vastaaviin.
"I’m too old to drive boring cars"

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Soittelinpa Hartikaiselle Joensuuhun ja tiedustelin Giuliettaa. Ihme kyllä tuntui että tahtovat sellasen oikeasti myydä. Koeajoautoa ei heillä tällä hetkellä ole, mutta lupasivat järkätä ens viikoks just tuolla 170hv diesel-motilla. Menee kyllä 100% varmasti tehdastilaukseksi kun maassa olevat autot ei ollu yhtään niillä varusteilla mitä haluais. Toimitusaika kuulemma aikamoinen. Nyt jos tilaa niin maaliskuussa ois mahdollista saada auto.

Avatar
Crockett
Viestit: 33
Liittynyt: 07 Maalis 2010, 03:09
Car(s): BMW 330iA M-Sport
Ex. MiTo 155TB

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Crockett »

Zulak kirjoitti:Värikin vähän mietityttää.. Ehkä mustaa ja punaisilla nahkapenkeillä? Punaiset nahat on ollu aina sellanen haave ja nyt se vois ehkä toteutua. Miten toimii giulietassa?
En Giulietasta tiedä, mutta omaan Mitooni valitsin punaiset nahkajakkarat kun tilasin ja olen ollut valintaan tyytyväinen. Ainakin mitossa on mun mielestä hintansa väärtti, mageen näköset eikä oo joka autossa samanlaisia! Tilaukseen vaan!
If it ain't Boeing, I'm not going

insinörtti
Viestit: 2638
Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
Car(s): pikaladattava hybridi
Paikkakunta: Vantaa

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja insinörtti »

Zulak kirjoitti:Toimitusaika kuulemma aikamoinen. Nyt jos tilaa niin maaliskuussa ois mahdollista saada auto.
So not? Mitä uudella autolla tekeekään marras/joulukuussa, kun on koko ajan pimeään ja värikin on 2 päivää käyttöönoton jälkeen harmaa (suola&bitumikuorrutus). Ja uusi auto on joka tapauksessa sen luokan investointi, että on sen syytä olla oman mielen mukainen eikä mikä vaan, mikä sattui hyllystä löytymään.

Nykyään näkyy bisnespaketti = xenonit ja peruutustutkat olevan vakiona, joten "välttämättömiä" lisävarusteita ovat enää joku sporttipaketti, punaiset nahat, Bianco Ghiaccio ja tummennetut takalasit 8) Integroitua navia ei enää näytä listoilla olevan, mutta puoli-integroidun, kojelaudan päällä olevaan töpseliin kytkettävän saanee yhä. Ettei tarvitse pilata interiööriä imukuppi & paukkulankavirityksin.

Jos/kun ei hirvesti kiinnosta käyttää tunteja auton puunaamiseen, kehotan välttämään monipuolaisia vanteita. Valkoinen väri puolestaan ei ole lainkaan paha ylläpidon kannalta - päin vastoin. Mitä tummempi väri, sitä helpommin siitepöly yms. näkyy. Toki "paras" väri laiskalle puunaajalle lienee just hopeanharmaa tai sama vähän pronssiin taitettuna = ei näy siitinpölyt yms. kuin kiillon katoamisena. On vaan turhan yleinen väri autoon. Tosin PK-seudulla on valkoinenkin kokenut inflaatiota, kun joka toinen vastaan tuleva audi tai BMW on valkoinen. Muutoin olisin itsekin tuohon valintaan päätynyt. Ei ole sattumaa, että useimmissa koeajoissakin on ollut valkoinen auto.

2014 vuosimalliin pitäisi vissiin tulla sellainen uudistus, että nahkapenkkien myötä tulee saman väriset somisteet oviin ja kojelautaan. Nyt taidetaan olla siinä kintaalla, että tuleeko tässä vaiheessa tilattuun autoon = kannattaa selvittää asia, ettei harmita jälkeenpäin (vrt. ensimmäiset TCT -vaihteiset ilman rattiläpysköjä).
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Juu eihän tässä sinällään mikään kiire ole.. On vaan sanottu että 1.1.2014 lähtien pitäis ajaa työajot firman kulkineella, mutta ehkä siinä joustetaan kuitenkin. Edelliset 6v tässä firmassa ajanu kuitenkin omilla Alfoilla ja kilometrikorvauksella, niin on se ihme jos muutamasta kuukaudesta kiinni.

Alustavasti oon haaveillut seuraavaa
- 170hv business diesel manuaali
- Sportpack 2 (5 hole design 18" vanteet)
- Punaista nahkaa
- Bose hifi
- Kattoluukku ehkä

Auto olis joko valkoinen tai musta (rosso competizionen kanssa ei saa punaista nahkaa eikä se käviskään)
Valkoinen alkaa tuntua aina vaan paremmalta vaihtoehdolta... Se onkin noista ainut väri mitä ei vielä ole ollut. Alfoja on ollu mustia, punaisia ja hopeisia mulla. Ehkä nyt sit ois valkoisen vuoro?

Katotaan millasta tarjousta tulee.. Mahdollisesti vielä jotain lisävarusteita sais laiteltua.

Autoliikkeen myyjä tänään mainitsi puhelimessa että navi sisältyis tuohon business-varusteluun. En sitten tiedä onko se oikeesti miten hyvin perillä, mutta pitää selvittää. Parkkitutka ja xenonit ilmeisesti kuitenkin kuuluvat. Navi ois kyllä kova juttu jossain muodossa. Kaikkein tärkeimpänä varusteena jollain tapaa on hommattava Webasto. Missään ei oikein saa autoa tolppaan muualla kuin tässä kotona. Kolme talvea meni kaukosäädöllisellä eberillä 156:ssa ja oli se vaan niin kätevä.

Koeajolla näkee edetäänkö tässä nyt mihinkään. En oo siis koskaan vielä Giuliettaa päässy kokeilemaan. Vähän hirvittää miten pieni auto tuo oikeesti on.. 188cm pituutta. Oon kyllä pärjänny hyvin Spiderinkin kanssa aikanaan, myös katto kiinni :) Tuskin se paljon sitä ahtaampi on? 156 on ollu kyllä täydellinen auto matkustumukavuudeltaan, harmi vaan kun niitä ei enää saa uutena :) Josko tää 5. nyt jäis sit viimeiseksi 156:ksi.

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Hyvältä kuulostaa. 8)
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8683
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Re: Giulietta 940

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Onkos nyt tehdastilattavat autot jo automaattisesti uudempaa versiota?
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Vastaa Viestiin