GTA:n hinta vuonna 2005

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

GTA:n hinta vuonna 2005

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Oma päiväuneni: Täräytän kauniina kesäpäivänä keskustaan kiiltävällä 156 GTA:lla. Mitäs luulette mihin hintaan noita reiluvuoden kuluttua irtois?
Jos ihmettelette kysymystä niin tässä vastaus: pitäähän sitä nuorella miehellä tavotteita olla! :wink:
On kivaa kun on kivaa

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

Tuollaisten autojen arvo alenee aluksi aika nopeasti, myöhemmin sitten hitaamin.... Toisaalta niillä ei välttämättä suuria kilometrimääriä ajeta.

Veikataan nyt vaikka että kolmannes on lähtenyt hinnasta pois. Sanotaan 35...37000e.

Tämä threadihan voidaan sitten ensi vuoden kesällä kaivaa uudelleen esiin. Lähimmäksi arvannut saa kunniamaininnan.
"Timing cingulum off et valuulas node"

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Tippuisikohan samassa suhteessa kuin 156 2,5:kin. Paha sanoa.
Myynnissä olevia 2,0TS:ä ja 2,5 V6:a kun katselee, niin huomaa ettei hinnoissa ole juurikaan eroa. :roll:

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Cuore Sportivo kirjoitti:Tippuisikohan samassa suhteessa kuin 156 2,5:kin. Paha sanoa.
Ei tipu. Ja jos tulee feislifti, niin hyvinpidetyn klassikon arvohan päinvastoin nousee. 8)

juri
Viestit: 629
Liittynyt: 05 Syys 2003, 03:27
Car(s): Ex 156 ja 147 Selespeed, MiTo
Nyt alla Wrangler JKU 3.6 Backcountry ja MiTo TCT
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juri »

juu, noissa käytetyissä "tehoautoissa" kannattaa aina muistaa se että niitä ajetaan melko raskaalla jalalla (gta:n omistajat korjatkaa jos olen väärässä :shock: ), eli voit olla melko varma että vaikka kilometrejä ei ole paljoa, on moottori melko väsynyt. ja muistaakseni täällä on huhuiltu että jarrujakin menee melko tiuhaan tahtiin...

sen takia voisi kuvitella että hinta tippuisi suhteessa enemmän kuin tavallisilla kansan pirsseillä. toisaalta autoa jolla pääsee alle kymmenessä sekunnissa nopeuksiin joilla pääsee ajokortistaan eroon ei taideta ihan pelkästään järkisyillä ostaa.

itse en ostaisi kuin uutena. ja ajaisin sen loppuun parissa kuukaudessa :twisted:

-juri
932 937 955 955

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Sassicaia kirjoitti:Ei tipu. Ja jos tulee feislifti, niin hyvinpidetyn klassikon arvohan päinvastoin nousee.
Olen kyllä eri mieltä. 8) Pilkkahinnalla noistakin pitää luopua, jos haluaa myydä. Ei taida päästä muuten eroon, sama juttu kaikkien Alfojen kanssa. :roll:

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

juri kirjoitti:juu, noissa käytetyissä "tehoautoissa" kannattaa aina muistaa se että niitä ajetaan melko raskaalla jalalla (gta:n omistajat korjatkaa jos olen väärässä :shock: ), eli voit olla melko varma että vaikka kilometrejä ei ole paljoa, on moottori melko väsynyt. ja muistaakseni täällä on huhuiltu että jarrujakin menee melko tiuhaan tahtiin...
Jarruongelma on tiedostettu ja ulkomaisilla foorumeilla väki huhuaa, että tehdas olisi korjaamassa asian piakkoin kutsumalla myydyt pirssit etujarrujen päivitykseen. Väittivät, että levyiksi tulisi Modenan takalevyt jos nyt oikein muistan.

Ja ikinä en ole yli 5000 kierroksen vielä mennyt, johtunee tosin näistä liukkaista keleistä. :mrgreen:

Vastaa Viestiin