Auto oli katsastukseen mentäessä "täysin" kunno

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1020
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja
Paikkakunta: Laitila

Auto oli katsastukseen mentäessä "täysin" kunno

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Ei ollut enään vaan oli välystä vähän joka paikassa. Eli Oikea raidetangon pää ja ylempi pallonivel. Vasemmasaa alatukivarren takahelassa väljyyttä. Ettäs kehtaavat, noi katsastus miehet :wink: Siis ongelmaan. Eli miten korjaan ton alatukivarren välyksen, eli ton helan. Onko kenelläkään kokemusta? Voiko vaihtaa pelkän helan ja miten helppoa se on? Vinkkejä. Auto on muuten 75 T.S. Muut osat näyttäisi olevan Motonet kamaa...

Löysivät vielä pari pientä koloa etulokareista, mites nyt noin "uudesta" autosta :cry: Ei ole kuin 16 vuotta vanha :lol:

Avatar
joaweste
Viestit: 205
Liittynyt: 17 Heinä 2003, 16:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja joaweste »

Jotenkin tuntuu siltä että katsastusmiehillä on jotain alfoja vatsaan...
Itse sain hylsyt ekalla kerralla kun katsastusmies väitti ettei minulla ollut rattilukkoa. Jaahas ajattelin ja lähdin kotiin. Kun nousin autosta ulos kuului se tuttu "naps" ääni ja rattilukko meni päälle... :twisted:

Ei auttanut muu kuin mennä takaisin katsastusasemalle ja näyttää kaverille että olihan siinä rattilukko...
______________________________________

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

joaweste kirjoitti:Jotenkin tuntuu siltä että katsastusmiehillä on jotain alfoja vatsaan...
Itse sain hylsyt ekalla kerralla kun katsastusmies väitti ettei minulla ollut rattilukkoa. Jaahas ajattelin ja lähdin kotiin. Kun nousin autosta ulos kuului se tuttu "naps" ääni ja rattilukko meni päälle... :twisted:

Ei auttanut muu kuin mennä takaisin katsastusasemalle ja näyttää kaverille että olihan siinä rattilukko...
Täälläpäin ne taas on hyvinkin Alfa myönteisiä :wink:

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja m.sa »

alfa 156 v6 kirjoitti:
joaweste kirjoitti:Jotenkin tuntuu siltä että katsastusmiehillä on jotain alfoja vatsaan...
Itse sain hylsyt ekalla kerralla kun katsastusmies väitti ettei minulla ollut rattilukkoa. Jaahas ajattelin ja lähdin kotiin. Kun nousin autosta ulos kuului se tuttu "naps" ääni ja rattilukko meni päälle... :twisted:

Ei auttanut muu kuin mennä takaisin katsastusasemalle ja näyttää kaverille että olihan siinä rattilukko...
Täälläpäin ne taas on hyvinkin Alfa myönteisiä :wink:
:lol: :lol: Näin olen myös huomannut....!!!
Abarth 500 Esseesse

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no meikäläisen alfat ei ole pompannut ikinä leimanhaku reissulla..
katsastanut olen Oulussa, Oulaisissa ja viimmeajat olen suosinut ylivieskaa.. :)
Viimeksi muokannut 90, 29 Tammi 2004, 02:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1020
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Pitää ilmeisesti muuttaa muualle, tai ainakin käydä katsastamassa auto ulkopaikka kunnalla :) Kyllä mulle ja alfalle yleensä ollaan oltu hyvin ymmärtäväisiä, kunhan olen ennen katsastusta laittanut johonkin kohtaan uutta ja kiiltävää osaa :lol: Taitavat Katsastusmiehet olla vähän harakka- luonteisia :-D :-D :-D Nyt jäi auton laitto viime tippaan, kun rupes toi GTV himottamaan, mutta tästä menen Motonetin kautta uudestaan, niin eiköhän kiiltävät osat taas hämää vähän. :silly:



Siis vielä siitä eturipustuksen helasta, onko joku tehnyt sellaiselle jotain??

Vastaa Viestiin