Tervex Alfa Romeo suku!
Siis una problemo! Virta häviää akusta. Laturi on ok lataa 14-15 amp ulos! Ei jää lamput palamaa(tarkistettu).Onko kellään ollut vastaavaa 164 Alfan kanssa!Akku on vaidettu,mutta virta hissukseen häviää!!Jokin liitoskohta? Keskuslukitus?
Muuten auto on fantastinen 100%! (Rahaa on kyllä palanut)!
Sähköongelmia?
Valvoja: Moderators
- PPT
- Viestit: 245
- Liittynyt: 31 Maalis 2003, 13:39
- Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
- Paikkakunta: Kokkola/Kesäisin Öja!
Sähköongelmia?
Toiminta on taikasana!
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 11231
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
- Paikkakunta: Nurmijärvi
No, onneksi sitä rahaa saa kaikista hyvinvarustetuista pankkiautomaateista
Mullakin näyttää 164:ssa virta hissukseen häviävän johonkin. Montaa viikkoa ei viitsi seisottaa ajamatta, muuten voipi käydä niin ettei jaksakaan lähteä käyntiin. Itse epäilen virtarosvoksi sisätilatutkalla varustettua varashälytintä, mutta jos keksit jonkun itse auton rakenteisiin kuuluvan virtasyöpön niin kerro ihmeessä!
Mullakin näyttää 164:ssa virta hissukseen häviävän johonkin. Montaa viikkoa ei viitsi seisottaa ajamatta, muuten voipi käydä niin ettei jaksakaan lähteä käyntiin. Itse epäilen virtarosvoksi sisätilatutkalla varustettua varashälytintä, mutta jos keksit jonkun itse auton rakenteisiin kuuluvan virtasyöpön niin kerro ihmeessä!
- Epäkelpokeräilijä -
Voihan
Aamulla pakkasta -15 ja meinasin lähteä alfan kanssa hupiajelulle. Virrat hukassa ja akusta 1kpl kenno jäässä...eilen latasin akun täyteen .
Noh tuollaisen virtahävikin löytäminen on varmaan helpompaa vain ottamalla sulakkeita pois ja karsia vaihtoehdot. Voisi varmaan kokeilla pidemmälläkin aikavälillä ns. turhilla laitteilla ainakin. Sitten jos virtaa kuuluu eikä vikaa löydy niin asentaa päävirtakytkimen. Näin ainakin itse ajattelin aloittaa vikaa korjaamaan huomenissa
Aamulla pakkasta -15 ja meinasin lähteä alfan kanssa hupiajelulle. Virrat hukassa ja akusta 1kpl kenno jäässä...eilen latasin akun täyteen .
Noh tuollaisen virtahävikin löytäminen on varmaan helpompaa vain ottamalla sulakkeita pois ja karsia vaihtoehdot. Voisi varmaan kokeilla pidemmälläkin aikavälillä ns. turhilla laitteilla ainakin. Sitten jos virtaa kuuluu eikä vikaa löydy niin asentaa päävirtakytkimen. Näin ainakin itse ajattelin aloittaa vikaa korjaamaan huomenissa
- ärrä
- Viestit: 751
- Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
- Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Eräs korjaamo rikkoi aikanaan radioni (istuinlämmittimen korjauksen yhteydessä ) ja sain neuvoteltua lisähinnalla uuden toosan. Onnettomat kytkivät erillisen vahvistimen jatkuvaan virtaan ja kahden viikon välein oli akku tyhjä. No toisen akun jälkeen ongelma ratkaistiin toisessa korjaamossa.
Tarkista jossain mittarilla, kuinka paljon virtahävikkiä tapahtuu, joka saattaa auttaa ongelman ratkaisussa.
Tarkista jossain mittarilla, kuinka paljon virtahävikkiä tapahtuu, joka saattaa auttaa ongelman ratkaisussa.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 11231
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
- Paikkakunta: Nurmijärvi
No on sinulla ollut tuuria noiden korjaamoiden kanssa... Tällaisia juttuja kun lueskelee niin tuntuu entistä vahvemmin siltä, etten päästä ketään muuta kopeloimaan omaa autoani ellei ole ihan pakko. Uskomattomia tunareita.2TS kirjoitti:Eräs korjaamo rikkoi aikanaan radioni (istuinlämmittimen korjauksen yhteydessä ) ja sain neuvoteltua lisähinnalla uuden toosan. Onnettomat kytkivät erillisen vahvistimen jatkuvaan virtaan ja kahden viikon välein oli akku tyhjä. No toisen akun jälkeen ongelma ratkaistiin toisessa korjaamossa.
- Epäkelpokeräilijä -