Sai 156 2.0 TS juuri uudet tulpat työpaikan tallissa. Ja voi tokkiinsa kun oli taas kiva ajaa uudet tulpat koneessa!
Ykkössylinterin tulpat oli aivan umpiruosteessa, minkä tosin jo etukäteen tiesinkin (olinhan niitä jo muutaman kerran veden alta pelastanut). Tulpat löytyi Varaosamaailmasta 200 eurolla (NGK), jotka näyttivät myös alkuperäiset olleet. Aikaa hommaan meni noin tunti tämmöiseltä tavalliselta tumpelolta.
Perstuntumalta autoon tuli hirmuisasti hevosia takaisin pilttuuseen ja konejarrutuksen jälkeinen tyhjäkäynnin huojuminen poistui. Pienen ajolenkin jälkeen pysähdyttyä pukkasi kyllä semmoiset karstan tuoksut, että ykköspyttykin taisi herätä mukaan
Uudet tulpat ja kuski yhtenä HYMYNÄ!
Valvoja: Moderators
- Alfetta&156
- Viestit: 205
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
- Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4140
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Onkos kuutos koneen omistajat vaihtaneet tulppia etu ajassa. Ongelmien vuoksi/muuten ja huomanneet eroa? Ihan noin mielenkiinnosta kyselen. Itsellä tuo 100tkm rajapyykki lähestyy pikkuhiljaa. Ihan ok tuntuu pelittävän. Mistäs ostitte tulpat/mitä maksoi? Varmaan tulee itse vaihdettua kun tulee halvemmaksi ja saa kädet samalla rasvattua
Ayrton Senna da Silva forever