No vihdoin pääsin ihmettelemään tätä 33:sen kytkin ogelmaa. Ajelin sen eilen talliin ja yllättävän hyvin ne vaihteet meni raakanakin sisään. Paikallistin nestevuodon työsylinteriin ja otinkin sen iltahämärissä irti. Pienen tappelun jälkeen se irtosi, mutta samalla selvisi ikävä yllätys . Työsylinterin korjauksesta selviää korjaussarjalla, mutta se keppi joka menee siitä sylinterin päästä sinne kytkimelle heiluu joka suuntaan varsin holtittomasti, eli on irti.
Se siitä helposta hommasta. Nyt pitää varata jostain aikaa ja paikkaa sekä toivoa omaan "ammattitaitoon" . Taitaa työn teettäminen muuten tulla kohtuuttoman kalliiksi.
Onkos muuten kellään tietoa mistä saisi uudempaa korjausmanuskaa, kun meikäläisen -88 versio ei tunnu olevan aivan yks yhteen.
Kytkin p#*&#!!
Valvoja: Moderators
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4855
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Jep juurikin sitä keppiä. Kai siinä nyt jotain vastusta pitäisi olla. Eikös juuri se keppi irroita kytkinlevyn. Ja kyllähän siinäkin päässä on jokin jousi!!Alfistipohjoosesta kirjoitti:Mitä keppiä tarkoitat.Siis työsylinterin ja haarukan välistäkö?Se heiluukin holtittomasti koska se on normaalisti vaan sylinterin ja haarukan välissä sen työsylinteri jousen pakottamana.Tämä juttu kylläkin Sprintistä mutta tuskin systeemin on muuttunu....kai..