Mi.To

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
jartuo
Viestit: 253
Liittynyt: 16 Helmi 2008, 20:52
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Epezi kirjoitti: Hieman on ristiriitaiset ajatuksen autosta :agrue:
Meikäläisellä ei ole ristiriitaisia mielipiteitä Mitosta, mikäli ei luonnossa näytä paremmalta niin tuskinpa löytyy ikinä meidän pihalta!!

Ei tule ikinä yleistymään..

Avatar
J. Saari
Viestit: 399
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Ihan vekkulin näköinen menijähän tuo on. Pikkasen kyllä vierastan tota mallimerkintää, nuo pisteet sun muut sanan keskellä sopii varmaan ihan hienosti esim. johonkin pikkumukuloitten uuteen muotileluun, mutta mielestäni vähemmän hyvin alfaan..

Katselin noita mittoja, jos vertaa esim. vanhaan tuttuun 75:een, on mi.to mm. 9cm leveämpi ja 4cm korkeampi. Akseliväli sama. Ei mikään uutinen että autot kasvaa mutta pikkasen yllätyin kuitenkin. Sen siitä kai saa kun viihtyy lähinnä vain 20+ v. vanhojen teknareitten parissa.. :oops:

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Italiapeedin foorumilta copypastea:
paremmin tietävä kirjoitti: External colours
ESTERNI METALLIZZATI ( OPT 210 )
612 GRIGIO RIALTO
252 BIANCO DORATO
645 GRIGIO LILLA
669 GRIGIO TECHNO
805 NERO ETNA
437 AZZURRO
599 BLU MAGNETICO
ESTERNI PASTELLO
601 NERO
ESTERNI PASTELLO ( OPT 5B2 )
251 BIANCO ELEGANTE
185 ROSSO GIULIETTA
289 ROSSO ALFA
507 GIALLO CORSA

Internal colours
135 GRIGIO
125 ROSSO
346 MICROPELLE NERO
358 MICROPELLE ROSSO
324 MICROPELLE BLU
248 SILK NERO
231 SILK ROSSO
also
leather in black, red and cuoio

Engines and equipment
B31 1.4 MPI 95CV 6M ENERGY
E31 1.4 MPI 95CV 6M SPORT GLAMM
S31 1.4 MPI 95CV 6M SPORT TECH

B32 1.4 Multiair 105CV 6M ENERGY
E32 1.4 Multiair 105CV 6M SPORT GLAMM
S32 1.4 Multiair 105CV 6M SPORT TECH

B34 1.4 TB Multiair 135CV DDCT 6M ENERGY
E34 1.4 TB Multiair 135CV DDCT 6M SPORT GLAMM
S34 1.4 TB Multiair 135CV DDCT 6M SPORT TECH

B33 1.4 TB Multiair 135CV 5M ENERGY
E33 1.4 TB Multiair 135CV 5M SPORT GLAMM
S33 1.4 TB Multiair 135CV 5M SPORT TECH

B35 1.4 TB 155CV 6M ENERGY
E35 1.4 TB 155CV 6M SPORT GLAMM
S35 1.4 TB 155CV 6M SPORT TECH

B35 1.4 TB 150CV 6M ENERGY (for GB and Irl)
E35 1.4 TB 150CV 6M SPORT GLAMM (for GB and Irl)
S35 1.4 TB 150CV 6M SPORT TECH (for GB and Irl)

B36 1.4 TB Multiair 165CV 6M ENERGY
E36 1.4 TB Multiair 165CV 6M SPORT GLAMM
S36 1.4 TB Multiair 165CV 6M SPORT TECH

G39 1.8 TB JTS 230CV 6M SUPER SPORT

B38 1.6 JTD 120CV 6M ENERGY
E38 1.6 JTD 120CV 6M Base SPORT GLAMM
S38 1.6 JTD 120CV 6M Base SPORT TECH
Nuo mallinimet ovat... eh... mielenkiintoisia. :roll:

Tuo DDCT lienee se Fiatin vastine VAG:n DSG:lle.

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

1.4 turbo tulee näköjään neljällä eri viristysasteella. Mitä tuo multiair meinaa?

1.4 95 hv,1.4 turbo 135/150/155hv taitavat olla aivan samoja koneita kuin Fiatilla?
Kun pelkkä teho ei riitä!

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

multiair on hydrauliohjatut venat, ei kaasuläppää

"The Multiair system has no throttle which is always an efficiency drain in engines, but instead uses an electro-hydraulic system to actuate the valves. The system can provide full control over valve lift and timing."
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Viimeisin Mi.To-video

Juuri ja juuri havaitsee Alfa Romeon pyrkimyksen vedota playstation-sukupolveen.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

juuuso kirjoitti:Viimeisin Mi.To-video
Sehän muistutti erehdyttävästi viimeisimmän korimallin Micraa! :shock:

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Ratti ei kyllä näytä kovin hyvältä ainakaan videolla ja kuvissa. :? Toivottavasti on luonnossa parempi.
UliUli

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Paremminkin Ford Ka.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
mutt
Viestit: 5435
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Minusta tuo muistuttaa erehdyttävästi naamioitua autoa. :lol:

jernovan
Viestit: 17
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 22:40
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jernovan »

Uusimassa Autobildissä lyhyt esittely Mitosta ja kuvia ulkopuolelta. Kehuivat siinä auton ulkonäköä hienoksi ja ensimmäiseksi vakavasti otettavaksi kilpailijaksi Minille....

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Striptease etenee:

Kuva

Kuva

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Ompas pieni mies ratissa. Vai onko Mito noin iso.

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

^Taitaa olla se standardi kuski, jonka mukaan noi kabiinit suunnitellaan. Kädet ei näy kuvassa, mutta ne on pari metriä pitkät lonkerot.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
OL
Viestit: 849
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Hepa kirjoitti:Kädet ei näy kuvassa, mutta ne on pari metriä pitkät lonkerot.
Repesin :-D

Avatar
Tiige
Viestit: 2842
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

^^ :mrgreen:

Selvä ISA (italialainen standardi apina).
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
Kirk
Viestit: 504
Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kirk »

OL kirjoitti:
Hepa kirjoitti:Kädet ei näy kuvassa, mutta ne on pari metriä pitkät lonkerot.
Repesin :-D
Kuin myös :lol:
I do my loving in the winter.

Pepperoni
Viestit: 925
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super -19
Fiat Tipo Cross -21
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Kolmekolmosen ISA-mitoitus palautettu? Ehkä mahtavaa. Tavallaan kaipaan sitä tunnelmaa mikä on osittain näistä nykymalleista hävitetty.

Varmaan täytyy ruveta joulupukille tuosta Mitosta sitten kirjoittelemaan, kun se alkaa näiden paljastusten myötä vaikuttaa ihan oikealta Alfalta.

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Mitosta artikkeli uudessa TM:ssä.

Valde
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Syys 2007, 09:04
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Valde »

Cagiva Mito! Kauan meni miettiessä, että mistä aiemmasta italialaistuotteesta tuo nimi oli tuttu.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Mitoa testataan kesän ratapäiviä varten:

Video

Vaatinee alustasarjan...

Avatar
Pasodoble
Viestit: 66
Liittynyt: 17 Huhti 2007, 19:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pasodoble »

Videon lopulla taustalla (jäljessä) näkyy selvästi Mini.

Hyvähän se on että Minin kilpailijaksi kehittäminen on noinkin läpinäkyvää! Kunhan lopputuloksena ei ole vain hiukan parempi versio kilpakumppanista. Toivotaan että on ihan omanlaisensa ja lisäksi paljon hauskempi.
-onko pakko jos ei taho-

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Kojelauta:

Kuva

Kyllähän tuossa omassa 147:ssa on tyylikkäämpi esitys. Ehkäpä hiilikuitujäljitelmä vetoaa kuitenkin urheilullisuudellaan "suureen yleisöön", tiedä häntä.

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^ihan kivalta vaikuttaisi. Penkissäkin näyttää olevan vähän tukea.

tube68
Viestit: 249
Liittynyt: 18 Heinä 2005, 23:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tube68 »

muistuttaa vähän 159 TI sisätiloja. Ratti on mun mielestä vähän töks.

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

Kuva

Ihan siedettävähän tuo kojelauta on, kyseessä kuitenkin Punton kokoinen auto.

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Näyttää aikalailla Fiat Bravolta.

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Näyttää aikalailla Fiat Bravolta.
Veit jalat suustani. On samaa näköä hiilikuitujutun takia sekä tuo puhaltimen käyttösysteemi alla vaikuttaa samankaltaiselta.
UliUli

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Katsokaapa uudesta Auto Bildistä avomalli MiTosta, miellyttää ainakin omaa silmää.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Ihan tyylikkäältä tuo sisusta alkaa näyttää, kun sitä on hetken sulatellut. Kannattaa muuten huomata, että Mito on selvästikin sukua ainakin 147:lle sillä sehän on polttanut jo parkkipolttimonsa... :wink:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

>>Kaitsu kirjoitti: Ihan siedettävähän tuo kojelauta on, kyseessä kuitenkin Punton kokoinen auto.
Jep. Hiilikuitujäljitelmä on toivottavasti optio.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Kuvien perusteella tuoksuu MiTo vahvasti konsernin halvemmille tuotteille, eli Puntolle ja Bravolle.
Olli 79 jo tuossa oli näkevinään yhtäläisyyttä Bravoon, ja siltä minustakin näyttää.
Omaan silmään nuo hallintalaitteet ilmastoinnin säätimiä myöden, osuvat Bravon vastaaviin hiukan modifioituina.

Negatiivista? Ei tietenkään. Nykymaailman trendi. Lexuksessa on Toyotan hallintalaitteita, Ferrarista bongasin Fiatin varoitusvalot, Polossa oli jo 80-luvulla Audin osia jne...
Tärkeintä hommassa on tietenkin, ettei identiteettiä, eikä imagoa menetetä.

Makhinat lienevät myös osittain konsernitavaraa T-Jetteineen., Hieno moottori, joka sinällään mielestäni istuu myös MiTo:n imagoon.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

jatkossa varmaan enemmänkin yhteisiä osia....


"One area, however, where Fiat is still playing catch-up with rivals such as VW and PSA Peugeot Citroën is in standardising parts and platforms across model ranges. According to Mr Wester, before 2005, every part in an Alfa Romeo, down to the last screw, could be slightly different from that on a similar-sized Fiat. In 2006 the group was using 19 different platforms. By 2012 it will have just six."

http://www.economist.com/opinion/displa ... d=11090197
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
mutt
Viestit: 5435
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

TommiS kirjoitti:Negatiivista? Ei tietenkään. Nykymaailman trendi. Lexuksessa on Toyotan hallintalaitteita, Ferrarista bongasin Fiatin varoitusvalot, Polossa oli jo 80-luvulla Audin osia jne...
Ferrarihan on käyttänyt iät ja ajat (kutakuinkin alusta asti) Fiatin(kin) osia. Eihän joka nippeliä kannata pieninä sarjoina valmistettaviin autoihin tehdä omia. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa rattipylvään viiksikatkaisijat, Daytonassa ja Testarossassa samat kuin Lancia Prismassa. Veikkaanpa monien varaosatoimittajien tehneen hyvää tiliä jenkkilässä, ostamalla Fiatin varaosia Euroopasta ja myymällä ne Ferrarin hinnalla sikäläisillä markkinoilla. ;)

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Muutama kuva:

Kuva

Kuva

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Ratti suoraan Grande Puntosta. Minkälainen alustarakenne mahtaa olla, jossain luki että sama kuin Abarthissa!?
Kun pelkkä teho ei riitä!

TestarosaFinland
Viestit: 1760
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Testarossassa on esim. samat näppäimet söhköpeilien säädöille kuin 164:ssa(Tarkistettu BellaItaliassa). Mutta mieleenkiintoisin asia on se että Lamborghini Murcielagossa on samat viikset kuin alfa 33ssa :shock: En olisi yllättynyt, jos Lambo olisi kuulunut Fiat konsernille, mutta kun ei kuulu...
Nothing beats cubic inch

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Muutama kuva lisää:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11225
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia :roll:
- Epäkelpokeräilijä -

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

On se kyllä tyylikäs. Mutta mihin on hävinny punaiset mittarivalot? :?
UliUli

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

Kuva

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia
Ctrl, Alt ja Delete löytyy myös keskikonsolista :mrgreen:
Minä mitään allekirjoita!

anssi_ok
Viestit: 143
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:51
Car(s): 147 2.0 TS -07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja anssi_ok »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia :roll:
Tarkoittaa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Blue&Me

Avatar
EdotL
Viestit: 909
Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): Giulietta QV
156 V6 -03
ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EdotL »

PabloNeruda kirjoitti:
Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia
Ctrl, Alt ja Delete löytyy myös keskikonsolista :mrgreen:
Auto on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan. :shock:

Avatar
-tommi-
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -tommi- »

^ :lol:
Tarkoittaako tuo wikipedian linkki Bluescreen&Me

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Hienosti hyödynnetään 8C:tä promomateriaalissa, toivottavasti sitten joskus meilläkin. Hyvännäköiset seslongit!

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Saas nähdä kuinka innokasta Deltan "markkinointi" tulee olemaan... :roll:

Aito asia, ilman maskeja:

Kuva

19" vanteillahan tuo näyttää jo ihan päheältä.

Avatar
mutt
Viestit: 5435
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

PabloNeruda kirjoitti:
Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia
Ctrl, Alt ja Delete löytyy myös keskikonsolista :mrgreen:
Ei löydy, sen tekee DA pientä korvausta vastaan. :silly: Ja vedän takaisin kommenttini Daytonan ratin viiksistä: Näkemäni yksilö oli replica, joskin hyvin tehty sellainen.

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Vanteet näyttää orvoilta tuossa. Muutama tuuma isommat alle.
UliUli

Vastaa Viestiin