Mi.To

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
villeeh
Viestit: 79
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 19:15
Car(s): 156 V6 FL
Ex:147 FL 2.0 ts, Giulietta 1.4MA, Brera 2.2, GT 3.2, 159 2.4Jtdm, 166 V6 FL, 156 V6 FL, 156 1.8ts
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja villeeh »

Mito Tuulilasin koeajossa.

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Eipä tullut tuulilasissakaan kehuja ja eikä ole varmaa tuleeko Suomeen ollenkaan, kuulemma niin kallis auto.

Ei kovin sporttisesti liiku 1.4 turbolla ja ohjaustunto siis myös Tuulilasin mukaan huono. Taitaa olla floppi Alfa Romeoksi, jos ajettavuus ja ulkonäkö ei miellytä.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
Grendel
Viestit: 596
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Tulipahan noita nähtyä eilen. Ei häävejä. Jos ajo-ominaisuudet on vielä fiiusta niin ei vakuuta. Onneksi ei yhtä karmea kuin uudet Lanciat.

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Auto:n koeajossa Mi.To jäi 5,8 km mittaisella radalla aiemmin testatulle GP Abarthille yli 5 sek. Tosin Alfaa ajettiin 30 asteessa ja Fiiua 16 asteessa, mutta kuitenkin. Tätäkö se turboaika sitten on ? Huvittavaa...

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Ihan positiivisestihan Tuulilasi MiTosta kirjoitti.

Jännä kommentti TL:ssä se, että auton tuonti Suomeen on epävarmaa hinnoittelusyistä. Nykyisessä vähäpäästöisiä pieniä autoja suosivassa ilmapiirissä kuvittelisi tuollaisella paremman tason pikkuautollakin olevan kysyntää esim. "downsizingia" harkitsevien parissa.

MiTo GTA vaikuttaa muuten mielenkiintoiselta peliltä. Mikäli tehoa on luvattu 230 hv ja paino ei nouse paljon yli 1200 kilon niin teho-painosuhde on kunnossa. Täytyy vaan nähdä MiTo luonnossa, jotta osaa sanoa miltä keulan "säikähtänyt sammakko" -look näyttää todellisuudessa.

Tuossa muuten muutama juttu MiTosta (osa linkeistä on jo ollut aiemmin täällä, mutta en jaksanut käydä koko ketjua läpi:

http://www.topgear.com/content/features ... /01/1.html
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... _mito.html
http://www.channel4.com/4car/rt/alfa+romeo/mito/23562/2
http://www.spiegel.de/auto/fahrberichte ... 44,00.html
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/mo ... 344559.ece

Videoarvosteluja:
http://www.autobild.de/autobild-tv/inde ... lip_id=707
http://uk.youtube.com/watch?v=0yJB2mgagEw
http://uk.youtube.com/watch?v=7iQ2X8KaGsg

Tuolla voi rakentaa oman Miton (oliko tämä linkki jo täällä?)
http://mitour.alfaromeo.it/
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Mitot olivat spacecareina Superbike kisassa. Muutenkin mainostivat aika suurin kyltein kyseistä autoa. Näytti "livenä" televisiossa paljon paremmalta kuin kuvissa. Olisi kyllä erittäin mielenkiintoista päästä tutkimaan Mitoa lähempää..
Minä mitään allekirjoita!

Bartti
Viestit: 14
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 17:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Bartti »

Curva Grande kirjoitti:Auto:n koeajossa Mi.To jäi 5,8 km mittaisella radalla aiemmin testatulle GP Abarthille yli 5 sek. Tosin Alfaa ajettiin 30 asteessa ja Fiiua 16 asteessa, mutta kuitenkin. Tätäkö se turboaika sitten on ? Huvittavaa...
Jos se nyt jota kuta huvittaa, että 1.4l koneesta otetaan reilusti enemmän kaikkea (tehoa & vääntöä), kun esim. 2.0l vaparista, niin mikäs siinä käkättäessä! :P

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Epävirallisten "tietojen" mukaan eräs toinen it. lehti on testannut Mi.ton parivertailussa Cooper S:n kanssa ja radalla, joka lienee 3 - 3,5 km pitkä eroksi on tullut noin 3 sek. Minin hyväksi. Ei hassumpi tulos.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Bartti kirjoitti: Jos se nyt jota kuta huvittaa, että 1.4l koneesta otetaan reilusti enemmän kaikkea (tehoa & vääntöä), kun esim. 2.0l vaparista, niin mikäs siinä käkättäessä! :P
jaa 155 hevosta vai...
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Bartti
Viestit: 14
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 17:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Bartti »

Helposti! Näkyy VW ottavan: 1.4 TSI (170 hv).

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

en oikein pysy kärryillä... mutta miten olisi vaikka Honda S2000.... joo mutta alkaa menee hiukan off topic...
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Bartti
Viestit: 14
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 17:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Bartti »

Vähän lipsahti, mutta kun kommentoin tuosta 1.4l Turbosta, niin en maininnut, että sen pitää olla Fiat konsernin tuotos! Vaan yleisemmin noista pikku turboista.. Kävin Bravon ajamassa ja en aivan tyytyväinen (koneeseenkaan) ollut. Mielestäni kansanwaunu on tuon pikku turbon kanssa onnistunut hyvin. Joten ei muuta, kun jalat pöydälle ja odottamaan milloin Fiat konserni saa jalostettua oman koneensa samalle tasolle!! :)

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Tuosta tuulilasin testistä, niin esim. verrattuna 156:n testeihin ei sellaista kehujen tulvaa enää ollut juuri Alfalle tärkeissä ominaisuuksissa eli ajettavuudessa ja moottorin voimassa.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Cinghiale
Viestit: 10
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 00:03
Car(s): Alfa Romeo Giulietta
Paikkakunta: Milano

Viesti Kirjoittaja Cinghiale »

Kävin kattomassa mitoa. Livenä ei ole yhtään pahan näköinen. Markkinointikuvia etupäästä kyllä säikyin. Kaikki kuvat mitä näin kun olivat ruohonjuuritasosta missä mulkosilmäisyys hyppäsi esiin. Keula on kuitenkin niin matala ettei näyttänyt omaan silmään yhtään mulkoilevan.

Myyjä sanoi ettei saa kuin 3 ovisena. Ilmeisesti 5-ovimallia ei sitten ole tulossa? No koeajon varasin vaikka 3-ovista autoa en hankikaan.

Avatar
Auristo
Viestit: 390
Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport ja 1.3jtdm
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Auristo »

^ samaa mieltä, livenä näyttää paremmalta. Varmaan kiva peli mutta meidän perheelle aivan liian pieni.

Ovea avatessa lasi laskee muutaman sentin kun kahvasta nostaa ja kiinni laittaessa lasi nousee takaisin kun ovi on kiinni. Mitenkähän toimii Suomen talvessa ja varsinkin joskus kun auto on ikääntynyt?

Tuolla pari kuvaa jotka nappasin...

http://drivealfa.googlepages.com/MiTo1.jpg
http://drivealfa.googlepages.com/MiTo2.jpg
http://drivealfa.googlepages.com/MiTo3.jpg
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi

Avatar
155156
Viestit: 2085
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Valitsivat MiTo-logoksi sen paskimman vaihtoehdon. Tuo näyttää kuin paloja puuttuisi.

Ei vain näytä MiTo kuvissa hyvältä, vaikka kuinka haluaisin siitä tykätä.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Auristo kirjoitti:^
Ovea avatessa lasi laskee muutaman sentin kun kahvasta nostaa ja kiinni laittaessa lasi nousee takaisin kun ovi on kiinni. Mitenkähän toimii Suomen talvessa ja varsinkin joskus kun auto on ikääntynyt?
Onhan tuollainen ollut alfoissakin jo aiemmin, uudemmissa GTVssä ja Spidereissä. Kai nuo on jotenkuten pelannut. ja tuo Merkki on aika T3INIXX. :lol:

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

155156 kirjoitti:Tuo näyttää kuin paloja puuttuisi.
Hyvänä puolena pidettäköön sitä, että ne loputkin palat on helppo napsia pois perän linjoja häiritsemästä.

Toivottavasti Delta päätyy tuomaan Mitoa Suomeen, sillä kyllähän tuon haluaisi ihan luonnossakin nähdä.

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Kattelin tuommoista Nizzassa paikallisen G.T.A. Automobilesin tiloissa, jos ei muistuttaisi liikaa viissatasta ja sitä jotain tojoa, niin olisi ihan näppärä paketti. Perä on parempi kuin keula. Sisusta oli minusta hiukan muovisemman oloinen kuin esim. GT:ssä.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Viimeisimmässä CAR:ssa jälleen juttua Mitosta, tällä kertaa koeajo. Noin puolet artikkelista kirjoittaja haukkuu ohjaustunnon puutetta ja DNA-järjestelmän turhuutta. Muuten varsin positiivinen arvio. Ainakin näin 2.0 TS:n omistajana uusi T-Jet vaikuttaa jokseenkin tutulta:
Journalisti kirjoitti:Low on torque at low revs, the unit wakes up when the turbo comes on song at more than 3000rpm, but from there to the 6500rpm red line it's exceptionally eager, and makes a rather pleasing noise once you hit 5000rpm
Toivottavasti tuo Miton ohjaus ei "yllä" renaultmeganemaiseen-forcefeedback -tuntumaan.

Avatar
TurboKoo
Viestit: 36
Liittynyt: 26 Syys 2006, 16:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TurboKoo »

155156 kirjoitti:
Valitsivat MiTo-logoksi sen paskimman vaihtoehdon. Tuo näyttää kuin paloja puuttuisi.
Onneksi merkin saa otettua helposti pois. Tekisivät nyt vain sen päätöksen maahantuonnista niin voisin opetella pitämäänkin siitä.
God created turbolag to give NA engines hope. He failed. They didn't get neither hope or chance.

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »


Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Eli laitettu erilaiset vanteet ja lisätty pari tarraa :roll:

tube68
Viestit: 249
Liittynyt: 18 Heinä 2005, 23:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tube68 »

aivan katselin juuri samaa, väsynyt ellein ole koneeseen tehty mitään

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Portti kirjoitti:Jännä kommentti TL:ssä se, että auton tuonti Suomeen on epävarmaa hinnoittelusyistä. Nykyisessä vähäpäästöisiä pieniä autoja suosivassa ilmapiirissä kuvittelisi tuollaisella paremman tason pikkuautollakin olevan kysyntää esim. "downsizingia" harkitsevien parissa.
Pitäisikö nyt aloittaa kampanja Deltaan päin? Jos tarpeeksi porukka laittaa kysymyksiä hinnoittelusta ja saatavuudesta niin luulisi nostavan Deltan mielenkiintoa mallin tuontiin Suomen markkinoille.

Mikähän olisi vain oikea osoite kyselyiden laittamiseen? Jos jokainen laittaa paikalliseen Deltaan sähköpostit niin ne eivät sieltä tule ikinä etenemään päättäville tahoille asti.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Ei lainkaan hassumpi ajatus. Mukana.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Uusimmassa Moottorissa varsin positiivissävytteinen koeajo Mitosta. Ajettavuus ja ohjaus saivat kiitosta.

Toisivat nyt Suomeen, kun täällä on todistettavasti kaksi mahdollista ostajaehdokastakin... :wink:

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

2 ehdokasta on vasta 0 kauppaa. :wink:

Tietysti ensi vuonna Deltan hyvitys GTVstä on laskenut sinne parin tonnin tietämille niin ehkä ne ostohalut karisee. Tietysti nyt pitäisi ennakoiden vaihtaa sellaiseen autoon, josta saa paremman hyvityksen.

Ei tainneet muut lähteä mukaan tähän "Kyselyjä Deltalle" kampanjaan.

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Vaikka en varsinaisesti ole vaihtamassa vajaasylinteriseen Alfaan, olis Mito kyllä kiva käydä koeajamassa, joten voin kyllä olla mukana kampanjassa.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Ehkäpä meillä on kuitenkin sen kuuluisan hiljaisen enemmistön vankkumaton tuki puolellamme.

Pitänee tässä sitten kääntää katseensa tuonne Lancia Deltan suuntaan.

Avatar
Tazio
Viestit: 3392
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Pähkäilin ja katselin perjantaina pitkään roomalaisen liikkeen lattialla
olevaa valkoista MiToa.

Perun aikaisemmat moitteeni, auto on minusta hieno, kaunis ja sopivan kokoisen (riittävän pienen) oloinen.

Ainoa ongelma on se, että samassa tilassa olleet Delta ja Grande Punto Abarth olivat minun silmääni ja tartuntavälineisiini vielä parempia.

Lopullinen henkilökohtainen tuomio jää siis mahdollisen koe-ajon varaan, mutta 156:n kaltaista 'salama kirkkaalta taivaalta' fiilistä se ei aiheuttanut. Sen puolestaan kyllä tekivät tuo Delta ja osittain jopa tuo Abarth.

-Tazio

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Delta on kyllä pirun tyylikäs peli.

Ja jottei ihan nollasisältöiseksi tämä(kin) viesti jäisi, niin ohessa linkki Hollannin maahantuojan Mito-sivustolle. Tyylikästä jälkeä:

KLIK

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Portti »

Uusista Mitoista näyttäisi saavan Saksasta neuwagenschnaeppchenin kautta n. 8% alennuksia ohjehinnoista. Kallein malli Turismo 1.4 TB 16V (155 hv) hintaan 17.939,79 eur kun ohjehinta 19.450 eur. Halvin malli 1.4 16V (95 hv) hintaan 13.428,45 eur (ovh. 14.700 eur).

http://www.neuwagenschnaeppchen.de/inde ... dellID=549

(Klikatkaa "Ich Stimme Zu", niin pääsette hinnastoon.)

Tuolta neuwagenschnaeppchenin kautta näyttäisi muuten n. 15% alennus olevan normaalitaso uusista autoista. Yllättävää kovat alennukset muuten esim. VW Golf VI-mallista kun sitä tarjotaan heti kättelyssä n. 20% alennuksella uutena.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

http://www.alfaamore.com kertoo:

Is the secret out? Rumor say that the MiTo became the winner of Car of The Year 2009 voting. The official announcement of the results will be on 17 November but the Detroit Free Press has already written it as a fact that the small italian car won the prestious award.
News >> 2008

Allegedly MiTo vanquished with 462 points ahead of the Renault Megane, the Ford Fiesta, the new – and even more boring – Golf, the Citroen C5, the Opel Insigna and the new Skoda Superb. It stands the Fiat Auto Group in a good stead, last year the new Fiat 500 could win the competition.

On 17 November we"ll be able to see whether the Detroit Free Press were right.

Avatar
Tazio
Viestit: 3392
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Vittorio Jano kirjoitti:http://www.alfaamore.com kertoo:

Is the secret out? Rumor say that the MiTo became the winner of Car of The Year 2009 voting. The official announcement of the results will be on 17 November but the Detroit Free Press has already written it as a fact that the small italian car won the prestious award.
News >> 2008

Allegedly MiTo vanquished with 462 points ahead of the Renault Megane, the Ford Fiesta, the new – and even more boring – Golf, the Citroen C5, the Opel Insigna and the new Skoda Superb. It stands the Fiat Auto Group in a good stead, last year the new Fiat 500 could win the competition.

On 17 November we"ll be able to see whether the Detroit Free Press were right.
Tuo olisi kyllä kova juttu. Tosin tuo DFP:n juttu taisi olla italian lehdistön omasta valinnasta tjmsp.

-Tazio

Avatar
jaskas
Viestit: 621
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Jossain luki, et uus citikka ois voittanu ton....

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

http://www.roadst3r.com/story-bar/alfa- ... ar-of-the/

http://www.automk.com/thread-80635-1-1.html

Noiden mukaan MiTo tosiaan olisi voittaja ja lancia hopealla... Ei paha italiaanoille...

Mutmut... turha ruveta sen suuremmin viel kylillä huutelemaan...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

...varsinkin kun Delta ei oman muistikuvani mukaan ole edes finalistien joukossa.

Ja tarkemmin kun lukee tuota AlfaAmoren englantia, niin vakuuttavuuspisteet hupenevat sieltäkin.

Jäämme odottelemaan niitä tuloksia.

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

Ei pitäisi huudella mitään, kauas jäätiin sit kärjestä... Insignia vei potin...

Mutta onhan tuo finaalipaikka hienoa, onhan onhan?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

PRO kirjoitti:Ei pitäisi huudella mitään, kauas jäätiin sit kärjestä... Insignia vei potin...
Eli melkein Alfalle meni!

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »


Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Hyvä hyvä!! :-D
(mutta olisi tuon voinut vähän aikaisemminkin tuoda, jos ei ole tehdas ollut rajoittamassa)

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Hienoa, juuri kun sain tuon Delta-haaveilun talttumaan. Toivottavasti hinnoittelevat yläkanttiin, niin säilyy tämä saavutettu mielenrauha.

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

juuuso kirjoitti:Toivottavasti hinnoittelevat yläkanttiin, niin säilyy tämä saavutettu mielenrauha.
Huoli pois, siihen voit luottaa. Oma veikkaukseni perusmallin hinnaksi on 24.990 € + tk.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

^
Itse arvelisin, että 1.4 TurboBenzina saattaisi olla noissa lukemissa. Ainakin tuolla keskieuroopan suunnalla ko. versio on hiukan vastaavalla koneella varustettua Bravon sport-versiota kalliimpi. Aika näyttää.

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

No, siinä on sähköinen ohjaustehostin... Omat odotukset ei ole kauhean tapissa (tai paljon euroja olisin valmis sijoittamaan). Miksi ne laittaa noita? Meinasin vähän aikaa sitten päivittää Vectra farmarin 307 SW:iin, kun niitä melko edukkaasti saa ja ovat kohtuu hyvin varusteltuja jne. Koeajoin sitten 307:män ja totesin ajavani mielummin kymmenen vuotta vanhalla ooppelilla. Miksiköhän 307:nkin ajettavuutta kehutaan, kun ohjaus on kuitenkin niin perseestä...

Niin, "vuoden auto" Insigniassakin on sähköinen ohjaustehostin. Senkin on todettu olevan perseestä, mutta silti auto voittaa tittelin. Tuleva suuntaus on siis jo selvillä.. :roll:
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Joko joku on ehtinyt kysellä Deltasta missä hinnoissa tulevat olemaan?
Tuskinhan ne sitä vielä tietävät mutta ei se kysyminen mitään maksa...kai.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

hagger16 kirjoitti:No, siinä on sähköinen ohjaustehostin... Omat odotukset ei ole kauhean tapissa (tai paljon euroja olisin valmis sijoittamaan). Miksi ne laittaa noita?
=co2. Maailma tuskin pelastuu, mutta ostajan mielikuviin pystytään ehkä vaikuttamaan.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

liekki kirjoitti:mutta ei se kysyminen mitään maksa...kai.
Et ole kuitenkaan itsekään kysynyt? :-D

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

En mä uskalla. Ei ne ole ennenkään mun sähköposteihin vastanneet. Puhelimellakin pääsee vaan keskukseen asti. Sen jälkeen ohjataan eteenpäin ja puhelin jatkaa soimista. Kukaan ei sitten enää vastaa kuitenkaan...

T. nimim. olisin tilannut osia deltasta.

Ai niin. Lukeehan siellä Deltan sivuilla että hinnoittelu tulee lähempänä maaliskuuta, mutta kyllä Briteissäkin oli aika tarkkaan tiedossa hinnat vaikkei virallisesti niitä ollut julkistetukaan.

Vastaa Viestiin