Varashälytin 33:seen

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Cinghiale
Viestit: 10
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 00:03
Car(s): Alfa Romeo Giulietta
Paikkakunta: Milano

Varashälytin 33:seen

Viesti Kirjoittaja Cinghiale »

Pitäis saada kauko-ohjaus oville ja tavaratilalle alfa 33 -92:seen.

Mitenkäs Giordon g686tk malli?

Giordon G686TK

Epäilyttää kun niitä on eri automerkeille, käykö tuo nyt autoon? Keskuslukkohan siinä on joten eikös sen kytkeminen pitäisi onnistua?

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3252
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Osta laite vaan suomesta. Takuu asiat toimii hieman paremmin, veikkaisin.. alan liikkeistä saa yleensä mukaan asennusohjeet.
..ammattina autoslalom..

Avatar
Oleino
Viestit: 1953
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Mulla on samanlaisen laitteen hankinta/asennus samanlaiseen autoon tehtävälistalla. Eli sitten kun jonkun ostat niin ilmoita mielellään täällä foorumilla minkä ostit ja miten toimii, oliko vaikea asentaa jne jne. Tietty joku juttu asennuksesta projekti-osiossa olisi kaikkein paras. :wink:
Tein itse - säästin

Avatar
kumimuumi
Viestit: 3252
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 23:56
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

^Käy hakemassa Hälytyinpalvelu Pasi Jukolta laite itsellesi. Minä voin toimia teknisenä apuna.. olin hmm.. 3 vuotta kuitenkin sielä töissä. :wink:
..ammattina autoslalom..

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Mä asensin getvoseen tämän ja olen kyllä ollut tyytyväinen ko. värkkiin. Hälytinhän se ei ole, mutta sen saa laajennettua häläriksi jos haluaa. Keskuslukon kaukosäädön osalta homma oli varsin helppo.

Cinghiale
Viestit: 10
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 00:03
Car(s): Alfa Romeo Giulietta
Paikkakunta: Milano

Viesti Kirjoittaja Cinghiale »

Auto ei ole Suomessa niin siinä mielessä suomalaisesta takuusta ei olisi hyötyä.

Tuossa hälyttimessä saisi yhdistettyä avaimen kaukosäätimeen, eikä se näytä muovirimpulalta ainakaan kuvassa. Ilmeisesti voisi liittää solenoidin takaluukkua varten myös systeemiin.

Syksyllä kun selailin noita, oli listattu yhdessä saksalaisessa nettiliikkeessä mikä malli sopii alfoihin. Nyt ei näy mitään. Oliskohan nuo kauko-ohjatut hälyt geneerisiä että käyvät mihin keskuslukolliseen autoon tahansa ja tuon linkkuavaimen takia on sitten laitettu merkkikohtaiseksi?
ac-tuning
Noilla olisi nuo avainten tyypit esitelty siellä lopussa, mutta ei alfaa ole eritelty.

Anssi
Viestit: 94
Liittynyt: 03 Joulu 2005, 18:33
Paikkakunta: Rautalampi

Viesti Kirjoittaja Anssi »

Vähän epäilen takaluukun toimivuutta kauko-ohjauksella... Sen pumppujouset kun (ainakin spoikalla varustetussa 16v:ssä) eivät oikein jaksa sitä luukkua avata.
Mutta tietysti lisävirityksillä...

Vastaa Viestiin