alfa 155:sen penkinlämmitin?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
laraa
Viestit: 11
Liittynyt: 02 Heinä 2003, 05:09
Paikkakunta: vantaa

alfa 155:sen penkinlämmitin?

Viesti Kirjoittaja laraa »

terve kaikille!!!
ekaa kertaa kirjoitan ja heti ois kysymys?
omistan 155 ts 16v alfan ja missähän sijaitseee penkinlämmitimen katkaissija,autossa on sähkopenkit?penkin sivussa on säätö katkaisimien jatkona lämppärin kuva mutta itse nappi puuttuu,mikäli se sijaitsee siellä.kiitos etukäteen :shock:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Terve vaan!

Mulla on sähköpenkeissä se nappi siinä jatkoksi, eli nappi alaspainettuna lämmitin on POIS päältä ja ylhäällä se on päällä. Tämä siis jos meillä on samanlaiset penkit, jos sulla vain sattuisi olemaan nappi jumissa ettei huomaa että se siellä on tai jotain :roll:

Avatar
Visconti
Viestit: 146
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 16:58
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Visconti »

onko joku muuten huomannut niillä olevan jotain lämmittävää vaikutusta jos ne on päällä?
Citroen DS5 + Victory Hammer S

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

Lämittää ne ihan hyvin ainakin kesällä
"Timing cingulum off et valuulas node"

laraa
Viestit: 11
Liittynyt: 02 Heinä 2003, 05:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja laraa »

hello...
mun mielestä sen lämmittimen "logon"alla ei ole nappia..

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Ettei olisi automaattinen, niin kuin tässä minun v.-92 on. Kuskin penkkin lämmitin toimii vain kovilla pakkasilla(termostaatissa jotain vikaa), mutta apukuskin penkkilämmitin toimii tämän hetkisillä lämpötiloillakin ihan hyvin. Mitään katkaisijaa en ole löytänyt tähän päivään mennessä, enkä merkkivaloa
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

155TS kirjoitti:Ettei olisi automaattinen, niin kuin tässä minun v.-92 on. Kuskin penkkin lämmitin toimii vain kovilla pakkasilla(termostaatissa jotain vikaa), mutta apukuskin penkkilämmitin toimii tämän hetkisillä lämpötiloillakin ihan hyvin. Mitään katkaisijaa en ole löytänyt tähän päivään mennessä, enkä merkkivaloa
tai sitten penkin etureunan alla ei oikeen muista enää :crazyeyes:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Visconti kirjoitti:onko joku muuten huomannut niillä olevan jotain lämmittävää vaikutusta jos ne on päällä?
Nope, tuskin toimivat mulla :roll: Ellei sitten ole joku termostatti systeemi vielä napin lisäksi. Vähän niinkuin Vanhemman Corveten manuaaliaski, se voi halutessa vaihtaa pykälän ylös tai alas :crazyeyes:

laraa
Viestit: 11
Liittynyt: 02 Heinä 2003, 05:09
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja laraa »

penkin etureunan alla ei ole,enkä ole löytänyt mitään merkkivaloa.ei auta kai ku odotella,kiittää ja kumartaa. :lol:

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

laraa kirjoitti:hello...
mun mielestä sen lämmittimen "logon"alla ei ole nappia..
Minulla on penkin oven puoleisella sivustalla nappi jossa on logo. Penkit ei ole säkösäätöiset, joten johtuneeko ero sitten siitä, ja ehkä sinulla homman tulisi toimia automaattisesti. Hyöty noista lämmittimistä ainakin omassa autossani rajoittuu lähinnä nollakeleihin ja pikkupakkasiin.
"Timing cingulum off et valuulas node"

Vastaa Viestiin