vakinopeussäätimen vaijerin kiinnitys

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
HerraR
Viestit: 248
Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
Car(s): E61 & 944S2
ex 166 3.0 2000
ex 164 3.0 24v 1994
ex 164 TS 1990
Paikkakunta: Helsinki

vakinopeussäätimen vaijerin kiinnitys

Viesti Kirjoittaja HerraR »

Autossa on tuollainen hilpake, mutta vaijerin kiinnitys on vielä hakusessa. Vaijeri oli aiemmin kiinni samassa kiekossa kuin kaasuvaijeri (olisiko ilmaläppä), ja ne tahtoivat aina välillä sotkeentua samassa urassa ja hirttää näinollen kiinni. Ei hyvä - miten olette ratkaisseet asian oikeaoppisesti?

Anteeksipyyntö epäselvistä termeistä, aiemmin olen korjaillut vw-kleinbussia vuodelta 66 ja siinä oli hiukka erityyppiset tekniset ratkaisut...

Kiitokset etukäteen!

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11233
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

On sitten ilmeisesti tarvikecruise, tehtaan originaali vakkari kun kytketään kaasupolkimeen.

Mitäs jos ostaisit vaikka 2TS:ltä ylimääräisen kappaleen sitä kaasuläppää kääntelevää uralevyä ja ruuvaisit sen alkuperäiseen levyyn kiinni? Olisi sitten kummallekin vaijerille oma ura.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
HerraR
Viestit: 248
Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
Car(s): E61 & 944S2
ex 166 3.0 2000
ex 164 3.0 24v 1994
ex 164 TS 1990
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja HerraR »

Jep, näin jo ajattelinkin tehdä - mutta päätin varmistaa, onko ideassa heikkouksia tai parantamisen varaa.

Kiitän ja kumarran.

Vastaa Viestiin