156:n pohjalevyt...

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

156:n pohjalevyt...

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Tuli tässä muutama viikko sitten tilattua eräältä käyttäjältä 156:n pohjalevy. Käsitykseni mukaan tilaajia on ollut useampi. Kysymykseni kuuluukin että onko kukaan saanut levyänsä vielä? Tuli maksettua levy ennakkoon ja tottakai tässä harmittaa kun mitään ei kuulu. Käyttäjä lupasi toimittaa levyt viime viikolla, mutta vielä ei ole kuulunut mitään. Kovin kauan tässä ei enää tule odoteltua.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sori, poistin vanhan ketjun kun ymmärsin, että homma ok.

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Juu ei ole Pomekosta kuulunut mitään. Moniko on ehtinyt jo levynsä maksaa?
Levyt on mulla ollut valmiina varmaan pariviikkoa...

TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Siis ymmärsinkö oikein, että sinä toimitat levyt pomekolle ja hän sitten eteenpäin? Eli varmaankaan minkäänlaista maksua et ole levyistä saanut? Itse maksoin levyn kaksi viikkoa sitten keskiviikkona jo.

Hän laittoi sähköpostia toissa sunnuntaina selittäen tilannettansa hieman ja aikoi tosiaan toimittaa levyt viime viikolla. Vaikea tässä itse on tietää mikä on totuus, koska en ole ihmistä ikinä nähnyt. Jonkinlainen selvyys olisi tilanteeseen pian saatava, ettei tarvitse laittaa viranomaisia asialle. Ja tottakai levy haluttaa saada alle mitä pikimmiten, kun näin kauan on jo joutunut odottamaan.

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

TDOGG kirjoitti:Siis ymmärsinkö oikein, että sinä toimitat levyt pomekolle ja hän sitten eteenpäin? Eli varmaankaan minkäänlaista maksua et ole levyistä saanut? Itse maksoin levyn kaksi viikkoa sitten keskiviikkona jo.

Juu levyt tulee multa. Pomekon piti vaan hoitaa levyjen lähettely, kun oma aika ei riitä. Maksua levyistä en ole saanut.

TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Onkohan täällä ketään joka tuntee kyseisen henkilön paremmin tai tietää mistä on kysymys? Täältä pohjoisesta en heti pysty Forssaan lähtemään, mutta toki tarvittaessa senkin teen. Asiaan on saatava heti selvyys.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

^Tämä selvitystyökö on foorumilaisten vastuulla? :-D

KaZaBoO
Viestit: 8
Liittynyt: 24 Touko 2007, 12:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja KaZaBoO »

Joo levyt oon minäkin tilannut ja maksanut mutta ei oo näkyny eikä kuulunu kohta kahteenviikkoon mitään...

TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Rolle kirjoitti:^Tämä selvitystyökö on foorumilaisten vastuulla? :-D
Ei toki, mutta varmasti joku on tietoinen kyseisen kaverin liikkeistä myös täällä foorumissa.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Toivotaan ilman muuta näin, ihan kevennyksenä vaan muuten vakavaan aiheeseen.

Vastaavanlaisista saa lukea muilla foorumeilla jatkuvasti, täällä onneksi erittäin harvoin.

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

Joo itse asustelen forssan kupeessa ja tänäänkin näin Pomekon auton parkissa. Ja autolla oon nähny hänen ajelevan....

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Täällä on myös maksettu... Ei mitään ole kuulunut. Ei kukaan viitsisi käydä herättämässä sitä Pomekoa?

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

^Mä voisin jättää sille lapun pyyhkimen alle :lol:

TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Jätähän kunnon A nelonen jos miestä näet :wink: Totta puhuen, kyl tässä jotain mätää on kun ei mies vastaa puheluihin, tekstareihin eikä maileihin. Ainakaan täällä meilläpäin ei epärehellisiä ihmisiä silitellä!

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Voin lainata kalustoa :mrgreen: :snipersmile: :2gunfire:
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Huoh... Ensimmäisen kerran otin riskin ja luotin tuntemattomaan netin välityksellä. Toivon todella että pomeko selvittää tämän jutun mahdollisimman pian! Olen todella pahoillani jos jollekin aiheutui ongelmia asian tiimoilta. Itse odottelen vielä ensi viikon ennenkuin otan tapauksen asiakseni...

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Sain tänään yhteyden herra Pomekoon. Kuulemma 100% varmuudella pitäisi toimitus olla ensi viikolla. On kuulemma ollut sairaana. Onko puhelimeen vastaaminen sitten niin ylivoimasta sairaana, jos sen voi välillä sammuttaa...

Toivon mukaan tämä asia on ensi viikolla hoidossa.

TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Itse en nähnyt asiassa mitään riskiä, koska kaverin nimi ja tilinumero (sama pankki vielä) olivat tiedossa. Ensi kerralla en missään nimessä maksa tavaraa etukäteen, se on nyt opittu ainakin. Pomeko oli yrittänyt soittaa mulle eilen. En ollut juuri silloin tavattavissa, mutta soitin n.30 min päästä hänelle takaisin ja ei vastausta. Soitin vielä 2 kertaa myöhemmin samana päivänä, mutten saanut yhteyttä taaskaan. Onhan se nyt ihmeellistä touhua. Kyllä ihmisillä yleensä puhelin on mukana ainakin, olivat sitten missä tahansa. Aivan turhaa stressiä tästä asiasta on aiheutunut. Kyllä 155€ on kuitenkin selvää rahaa ja aina rahoille pitää saada vastinetta. Ja asiat voi hoitaa monella eri tavalla: Se olisi riittänyt kun kerran olisi vastannut puhelimeen tai viesteihin ja ilmoittanut milloin pystyy varmuudella levyn toimittamaan tai sitten laittanut jonkun muun asialle ilmoittamaan asiasta. Ei siihen paljon olisi vaadittu. Se vaan että kun kyseessä on tuntematon ihminen niin selityksiä on hyvin vaikea uskoa, olivat ne miten totuudenmukaisia sitten tai eivät.

Toivotaan TODELLAKIN että asia hoituu ensi viikon aikana. Muuten kyllä palaa päreet vieläkin pahemmin kuin tähän asti!

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Ikäviä tapauksia. Itse olen tehnyt foorumin kautta hyvin paljon kauppaa, niin ostajana kuin myyjänä. Aina olen tiennyt ennakkomaksussa olevan riskin, mutta hyvin usein olen sen uskaltanut ottaa, tietty kun kyseessä ovat olleet suuremmat summat, olen ottanut toisesta osapuolesta vähän enemmän selvää.

Silti kun laskee kaikki kaupankäyntikerrat yhteen on ihme että kertaakaan ei ole ongelmia tullut, kaupankäynti on ollut molemminpuolin reilua.

Toivotaan että asianomaiset saavat rahoilleen vastineen. Ja kun kerran asia on tullut julkiseksi, olisi myyjänkin asiallista kertoa tapahtuman kulku näin julkisesti.

TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Joko olette saaneet pohjalevynne? Täällä EDELLEEN odotellaan. Olli, joko pomeko on ottanut yhteyttä ja maksanut levyt sinulle?

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Re: 156:n pohjalevyt...

Viesti Kirjoittaja TommiS »

TDOGG kirjoitti:Tuli tässä muutama viikko sitten tilattua eräältä käyttäjältä 156:n pohjalevy.
Alkavat petoksen tunnusmerkit vähitellen täyttyä=viranomaishommia.

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

TDOGG kirjoitti:Joko olette saaneet pohjalevynne? Täällä EDELLEEN odotellaan. Olli, joko pomeko on ottanut yhteyttä ja maksanut levyt sinulle?
Ei ole kuulunut mitään, levyt on edelleen mulla.

TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Eli ei hoitunut tälläkään viikolla asia. Jumalauta mitä touhua! Pakko kai viedä homma eteenpäin viranomaisille tässä vaiheessa.

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Näyttäisi siltä että pomeko ei hommaa saa hoidetuksi! Nyt kaikki jotka olette maksaneet etukäteen, PYYTÄKÄÄ RAHANNE VÄLITTÖMÄSTI TAKAISIN. Hoidan itse levyjen lähettelyn, laittakaa yhteystietonne minulle. Jos rahojenkin palautus osoittautuu ylivoimaiseksi mietitään jatkotoimenpiteitä yhdessä. Pahoittelut.

Avatar
Tekijä
Viestit: 340
Liittynyt: 11 Syys 2006, 08:44
Paikkakunta: Haaga / Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tekijä »

Jäiskö tästä kiepautuksesta yhtään levyä ylimääräiseksi? Kahdelle olisi tarvetta, jos joku vaan nyt sai mittansa täyteen prosessin kuluessa ja on valmis perumaan kaupan.

En kylläkään maksa etukäteen, vain nouto tai bussiennakko ;)

PM:llä tavoittaa!

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Minun osaltani tänä sota on oletettavasti tänään ohi. Pomekon on määrä tuoda levy.

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Pomeko kävi juuri hakemassa levyt. Eli homma minun osaltani on kunnossa.

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Minun osalta asia loppuunkäsitelty. Levy on toimitettu.

TDOGG
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Elo 2007, 11:16
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja TDOGG »

Levy tuli eilen, neljän viikon odottelun jälkeen. Toivottavasti jatkossa kaupat hoituu hiukan sujuvammin :)

KaZaBoO
Viestit: 8
Liittynyt: 24 Touko 2007, 12:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja KaZaBoO »

Löytyykö keneltäkään pomekon puhelin numeroa? ei oo vieläkään levyjä näkyny eikä ole vastannut yksityisviesteihinkään...

Avatar
Jochanan
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Jochanan »

KaZaBoO kirjoitti:Löytyykö keneltäkään pomekon puhelin numeroa? ei oo vieläkään levyjä näkyny eikä ole vastannut yksityisviesteihinkään...
0445192167

Ihan takuisiin en tosta mene, mutta tämän Eniron numeropalvelu löysi nimellä. Osote on ainakin sama ku missä 156 on aina parkissa.

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

oikein on numero. Kummaa että levyt on toimittamatta vieläkin. Onko joku muu minun lisäksi saanut levyä?

Avatar
tonba
Viestit: 152
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 09:15
Paikkakunta: Luvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonba »

Ei näy levyjä ei. Tänään soitin pomekolle, ei vastausta. Hetken päästä tuli tuntematon soitto joka halusi vain kuulla että kuka oli soittanut. Numeroa kun ei faindista löydy.

Avatar
dimmu
Viestit: 862
Liittynyt: 09 Touko 2006, 19:44
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja dimmu »

Käykää nyt joku ko. herran kotiovella ja pyöritelkää sitä läheisessä kusiojassa. Jos itse olisin häneltä tilannut, eikä levyjä näkyisi saatika miehestä kuuluisi, niin olisin jo tehnyt noin.

En ole kovin kärsivällinen tyyppi ja hermostuessa kyllä teen tarvittavan.

Rupiaa ripomaan tummoinen pelle jo teidänkin puolesta...
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!

kosmik
Viestit: 330
Liittynyt: 12 Touko 2006, 00:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kosmik »

Mun käsitys ei kyllä oikee riitä et miks osa on saanu levynsä ja osa ei. Itse uhkailin poliisilla sun muulla ni rupes tapahtumaan. Lopputulos oli se, että pomeko itse toi sen levyn. Silloin niitä levyjä oli aika iso nippu kyydissä.

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

Tänään sen auto oli ainakin Forssas... ja viikonloppuna tais jopa herra itse ajella... joten hengis ainakin on...

Avatar
tonba
Viestit: 152
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 09:15
Paikkakunta: Luvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonba »

Tänään tehty rikosilmoitus. Oli helpompaa kuin lähteä oven taakse. Vaikka rahat saisinkin takaisin vituttaa silti kun se levy olisi tullut tarpeeseen.

rokke
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Loka 2005, 18:51
Car(s): Alfa 156 2.0 JTS

156:n pohjalevyt...

Viesti Kirjoittaja rokke »

Pitäisiköhän tehdä itsekin ilmoitus. Laitahan infoa jos saat rahat pois.

Avatar
tonba
Viestit: 152
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 09:15
Paikkakunta: Luvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonba »

Aktiivisesti Porin Poliisin kanssa yhteistyötä tehden sain vihdoin pohjalevyni "pomekolta". Ei oma kännykkä vastaa, tehkää rikosilmoitus ja pyytäkää poliisia soittamaan työpaikalle :twisted: Kummasti levy tuli 24 tunnissa matkahuoltoon kun miekkahihat soittelevat työpaikalle.
Olkaa joku vittumaisempi kuin minä ja vetäkää juttu käräjille asti, itse en jaksanut vaivautua vaikka syytä olisikin ollut.

[quote=" "jaakko suvanto" @ google.com"]
http://www.forssa.fi/?pageid=PeEwcXhnIR1wdf6
...Tilaustyönä tehdään paino-, täry- tai lyöntikairauksia rakentamisen perustamisratkaisun suunnittelun lähtötiedoiksi.

Yhteystiedot

mittausteknikko (03) 4141 334, 050-468 1077
sähköposti etunimi.sukunimi@forssa.fi
mittamiehet: Jari Kesti, Yrjö Rantala, Risto Rauhala ja Jaakko Suvanto
(03) 4141 208, 050-307 3691, 050-307 3692...[/quote]

Vastaa Viestiin