puolan kytkentään helppiä (giulietta)
Valvoja: Moderators
puolan kytkentään helppiä (giulietta)
osaako kukaan kertoa kuinka giulietassa puola ja sen alla oleva ilmeisesti jonkunsortin etuvastus kytketään? ja onko se "palikka" edes välttämätön puolan toiminnalle ja kipinän aikaansaamiseksi?
ja tälläinen hässäkkä löytyy siis ainakin giulietasta mutta uskoisin olevan muissakin..
tuohon kilpuriin oon sähköjä vedelly ja vanhasta johtosarjasta ei oikeen ota selvää ku on melko huonossa kunnossa..
ja tälläinen hässäkkä löytyy siis ainakin giulietasta mutta uskoisin olevan muissakin..
tuohon kilpuriin oon sähköjä vedelly ja vanhasta johtosarjasta ei oikeen ota selvää ku on melko huonossa kunnossa..
Re: puolan kytkentään helppiä (giulietta)
Ei oo etuvastus välttämätön, syö vaan tulppia vähän enempi jos sen jättää pois. Jos haluut sen kytkee, niin virta päällä asennossa puolalle virta vastuksen läpi ja starttaus asennossa suoraan vastuksen ohi.klate kirjoitti:osaako kukaan kertoa kuinka giulietassa puola ja sen alla oleva ilmeisesti jonkunsortin etuvastus kytketään? ja onko se "palikka" edes välttämätön puolan toiminnalle ja kipinän aikaansaamiseksi?
ja tälläinen hässäkkä löytyy siis ainakin giulietasta mutta uskoisin olevan muissakin..
tuohon kilpuriin oon sähköjä vedelly ja vanhasta johtosarjasta ei oikeen ota selvää ku on melko huonossa kunnossa..
Janne
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
Spider -72, 1750 ja 156 V6 -98.
joo tuollanen käsitys mullaki oli mutta en oo eres varma että onko tuo kyseinen kapistus etuvastus..
koska siihen on tullut johtoja melkoinen nippu ja muissa vehkeissä etuvastus on ollu aivan erinäkönen kapistus..
tähän samaan asiaan liittyy ilmeisesti myös virranjakajan kylkeen tuleva 2 napainen liitin..??
koska siihen on tullut johtoja melkoinen nippu ja muissa vehkeissä etuvastus on ollu aivan erinäkönen kapistus..
tähän samaan asiaan liittyy ilmeisesti myös virranjakajan kylkeen tuleva 2 napainen liitin..??
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4878
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 11241
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuolta löytyy Seiskavitskaan skannattuja korjaamomanuaaleja, myös yksi paketti jonka nimi on "ignition". Eiköhän siellä ole passeli kuva.
- Epäkelpokeräilijä -
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4878
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Mulla on kaasariversion (75:nen) kytkyt mutta niissä ei ollut kuin johtovedot ei mitään liitinnumeroita.
Jos tuon ehtisin skannaamaan ja Spiderista katsomaan johdotuksia niin vois olla avuksi. Tietysti noita kaasarimalleja makaa muillakin.
Jos tuon ehtisin skannaamaan ja Spiderista katsomaan johdotuksia niin vois olla avuksi. Tietysti noita kaasarimalleja makaa muillakin.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Alfetan kirjasta (Haynesin tekemä) löytyy kytkikset, jotka kelpaa myös Giuliettaan. Värienkin pitäs olla samat.
Mulla on ko ooppus kotosalla hyllyssä, mutta tulevan viikonloppureissun vuoksi en saa otettua skannia/valokuvaa ennenkuin ensiviikon puolella.
Ja sehän on tosiaan Boschin tekemä elektroninen sytyksenohjaus.
- J
Mulla on ko ooppus kotosalla hyllyssä, mutta tulevan viikonloppureissun vuoksi en saa otettua skannia/valokuvaa ennenkuin ensiviikon puolella.
Ja sehän on tosiaan Boschin tekemä elektroninen sytyksenohjaus.
- J