Uusi Alfa Gt coupé (valokuvia)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Francesco78
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Loka 2003, 03:04
Paikkakunta: Belluno Italia

Uusi Alfa Gt coupé (valokuvia)

Viesti Kirjoittaja Francesco78 »

Moi kaikkille, tämä on mun ensimmäinen viesti. Haluan vain sanoa että en ole suomalainen siis...en osa hyvin suomea mutta pidän suomesta paljon :-D
Vähän uutisia Italiasta teille ;-)

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11233
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Uusi Alfa Gt coupé (valokuvia)

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Francesco78 kirjoitti:Moi kaikkille, tämä on mun ensimmäinen viesti. Haluan vain sanoa että en ole suomalainen siis...en osa hyvin suomea mutta pidän suomesta paljon :-D
Moro ja tervetuloa sekaan!
Hienostihan tuo kieli näyttää taipuvan, paremmin kuin monella suomalaisella. Ja täälläkin moni taitaa pitää Italiasta ja sen tuotteista :mrgreen:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Terve ja tervetuloa sekaan minunkin puolestani!

Nyt taidettiin saada ensimmäinen 147 JTD:n omistaja foorumin! :-D

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tervetuloa vaan, ei muuta kuin kirjoittelemaan niin suomenkielesi sen kun vaan paranee 8)

Francesco78
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Loka 2003, 03:04
Paikkakunta: Belluno Italia

Viesti Kirjoittaja Francesco78 »

Kiitos paljon kaikkille :mrgreen:

Toimiiko hyvin (Suomessa) talvella semmosta diiseliä konetta teidän mielestänne? Olen sinne tulossa asumaan :wink:
Alfa 147 JTD 16v Distinctive 140Hv Distinctive

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

eiköhän JTD toimi ihan hyvin, mutta kun tulet Suomeen niin kannatta asennuttaa moottorinlämmitin Alfaan. Se maksaa n. 250 Euroa - varmistaa käynnistymisen.
MP

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Hienostihan tuo kieli jo taipuu :wink: Tervetuloa mukaan joukkoon.

Avatar
niki
Viestit: 1650
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Tonale 1.5 MHEV Speciale -23, Giulietta 1.4 Multiair -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Tervetuloa vain minunkin puolestani!

Dieselillä pärjää suomessa hyvin, mutta lohkolämmitin on hyvä olla että saa auton kylmällä käyntiin.
Hyvin sinä suomea puhut!
Ammattina autokauppa

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Tervetuloa joukkoon !

Onko Italiassa vielä hintatietoja GT Coupesta verrattuna esimerkiksi 156:n hintaan ?

Francesco78
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Loka 2003, 03:04
Paikkakunta: Belluno Italia

Viesti Kirjoittaja Francesco78 »

Vielä kiitos kaikkille :-D

Tässä vähän tietoa ennemmän

GT Coupè koneet (cv tarkoittaa hv)

2003 - 2004

1.8 Twin Spark 140cv Hinta: noin 28000€ Italiassa
2.0 JTS 165cv Hinta: noin 33000€ Italiassa
3.2 V6 240-250cv
1.9 MJTD 140cv


2005

1.8 JTS 150cv
2.0 JTS 170cv
2.2 JTS 190cv
2.8 V6 JTS 230cv
GTA 300cv
1.9 MJTD 160cv
1.9 MJTD 200cv
Alfa 147 JTD 16v Distinctive 140Hv Distinctive

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Mitäs 156 2.0 JTS maksaa Italiassa? Jonkun verran vähemmän kuin 33000 luulisin?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11227
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Benvenuti Francesco78! Suomihan sujuu sinulta oikein hienosti. Missä olet oppinut, suomalainen tyttöystäväkö on opettanut?

Mukavaa saada myös JTD:n omistaja mukaan. Istuin viime sunnuntaina muutaman ratakierroksen piristetyn 156 2.4 JTD:n kyydissä Ahvenistolla ja täytyy kyllä sanoa, että kiihtyvyys pienillä kierroksilla oli kyllä vaikuttavaa luokkaa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Francesco78
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Loka 2003, 03:04
Paikkakunta: Belluno Italia

Viesti Kirjoittaja Francesco78 »

Vittorio Jano kirjoitti: kiihtyvyys pienillä kierroksilla oli kyllä vaikuttavaa luokkaa.
On kyllä totta! :P

Opettajani oli suomen kieli opettaja mutta mulla on kuitenkin ollut suomalainen tyttöystäväkin :wink:

Alfa 156 2.0 JTS Distinctive maksaa Italiassa vain 28.951€ ja 156 2.0 JTS Selespeed Distinctive 30.451€. Täällä Italiassa on myös semmonen 156 2.0 JTS Selespeed Turismo Internazionale (TI) joka maksaa 32.951€. Onko paljon vähemmän kuin Suomessa?
Alfa 147 JTD 16v Distinctive 140Hv Distinctive

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Francesco78 kirjoitti:Onko paljon vähemmän kuin Suomessa?
Täältä voit katsoa Suomen hintoja.

Jokunen kesä sitten tapasin italialaisen naisen, eihän siitä tullut mitään kun ei osannut montaa sanaa englantia, suomesta puhumattakaan :silly:

Francesco78
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Loka 2003, 03:04
Paikkakunta: Belluno Italia

Viesti Kirjoittaja Francesco78 »

Italiassa me osataan vain Italiaa :crazyeyes: (onneksi ei oo aina totta)

156 malli ei oo paljon kalliimpi Suomessa mutta 147 on :shock:
Alfa 147 JTD 16v Distinctive 140Hv Distinctive

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

Francesco78 kirjoitti:156 malli ei oo paljon kalliimpi Suomessa mutta 147 on :shock:
Tuosta on joskus ollut tarkoituskin kommentoida. En ymmärrä miten esim. 147 2.0 selespeed maksaa saman verran kuin 156 2.0 selespeed. Onkohan esim. varusteet paremmat? ...enpä usko. :roll:

Italcon on ylihinnoitellut 147:n pihalle.
Kuva

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Aika mellevän näköinen peli :)
T:Jukka
RR92

ARDI
Viestit: 48
Liittynyt: 12 Kesä 2003, 04:32
Paikkakunta: Antibes

Viesti Kirjoittaja ARDI »

Kun tuossa kerta oli noita hintoja laitettu niin Ranskassa tuo 156 JTS 2.0 Distinctive näyttäisi olevan 26550€ (Selective +2000€) ja esim. 1.9 JTD Impression (115) 22 450€.

Avatar
GTA
Viestit: 300
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 12:23
Paikkakunta: Côte d'Azur, Ranska

Viesti Kirjoittaja GTA »

Hei ARDI, huomasin juuri hämmästyksekseni että täällähän on foorumissa muitakin patonkimaan Alfisteja! Oletko jo kauankin asustellut Antibesin seudulla? Itsellä on menossa kai jo ööööö... neljäs vuosi.

Skyhorse
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 08:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Skyhorse »

GT herättää aivan laittoman paljon omistamisviettiä!

Vuoden vanha 147:ni alkaa jotenkin tuntua liian kinnerimäiseltä, kun on tottunut sedanmallisiin autoihin joissa on vähän perääkin.

Eipä kyllä ois poisluettu mahdollisuus sekään, että josko 147 olisi taas myynnissä, eikä mihinkään sikahintaan vaan ihan soviteltavaan käypään hintaan jonka 30 000 km ajetusta autosta maksetaan.

Francesco78
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Loka 2003, 03:04
Paikkakunta: Belluno Italia

Alfa 8c Competizione.

Viesti Kirjoittaja Francesco78 »

Katsokaa...paljon uutisia Italiasta :-D
Tämä on uusi Alfa Romeo 8c Competizione
Eikö ole hieno auto??

Kuva

Kuva

Kuva
Alfa 147 JTD 16v Distinctive 140Hv Distinctive

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4140
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Joku sen jo ehti aiemmin postata, mutta kaunis se on sitä en kiistä, kuola valuu. Ai ai kun tuolla laskettelisi suomessa niin vois päät kääntyä :shocked!:
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Toihan on tosi mellevä :-D Muistaakseni jossain auto-ohjelmassa ne ajeli
tolla.Olix toi just se mis on remmi ahdettu kasi keulalla????
T:Jukka

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4140
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

remmi ahdettu kasi keulalla???? :multi:

pitääkö paikkansa?
Ayrton Senna da Silva forever

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Wile E. Coyote kirjoitti:remmi ahdettu kasi keulalla???? :multi:

pitääkö paikkansa?

The drivetrain of the '8c Comeptizione' has been adapted from the Maserati Quattroporte, with the 4.2 litre V8 modified to produce over 400 PS using a turbocharger with volumetric compressor
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
niki
Viestit: 1650
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Tonale 1.5 MHEV Speciale -23, Giulietta 1.4 Multiair -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

V6 kirjoitti: The drivetrain of the '8c Comeptizione' has been adapted from the Maserati Quattroporte, with the 4.2 litre V8 modified to produce over 400 PS using a turbocharger with volumetric compressor
No jos toi ei kulje niin ei sitten mikään! Mistä sait infot ja oliko kiihtyvyysarvoja tms. ? Voi vitsi kun tuo tulisi tuotantoon, harmi vaan että jo pelkän polttoainekulutuksen vuoksi ei tuollaista Suomessa menisi kaupaksi. GT on muuten sellainen laite, että jos suomeen tulee niin en ole varma pystynkö olemaan ostamatta :mrgreen:
Ammattina autokauppa

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Kyllä tuo 8C on sitten namu mut nuo vanteet ei ihan ole täysin sopivat 8)

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Joku juttu tuossa GT:ssä häiritsee... ainakin perä saisi olla vähän uhmakkaampi. Sivistynyt spoileri tekisi terää, jotta ylöspäin nouseva sivu linja jatkuisi perään saakka vrt. GTV.

8C:ssä ei häiritse mikään. Tosin taitaa Brera tulla tuotantoon ensin... jossain TV-ohjelmassa sanottiin että vain 1000 kappaletta valmistetaan.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11233
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

BSTR kirjoitti:Joku juttu tuossa GT:ssä häiritsee... ainakin perä saisi olla vähän uhmakkaampi. Sivistynyt spoileri tekisi terää, jotta ylöspäin nouseva sivu linja jatkuisi perään saakka vrt. GTV.
Sama vika, jotenkin tuo GT:n perän muoto ei satu simmuun. Näyttää pyylevältä, mieleen tuli Fiat Bravan coupemalli.

8C:stä ei paljon linjat parane, lätkätermein ilmaistuna "se on siinä".
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin