155 Q4:sen verot
Valvoja: Moderators
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7791
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): 45e + GTX
- Paikkakunta: Kirkkonummi
155 Q4:sen verot
Noniin nyt soitettiin tullista että autoveropäätös on valmis. Tarkkaa summaa en kuullut mutta huomattavasti alempi kuin lokakuussa verotettu Garrettin yksilö. Ilmeisesti kannatti valittaa naarmuista ja muista vaikka kestikin viisi viikkoa ja kolme päivää
Ei muuta kuin tulliin keventämään lompakkoa
Ei muuta kuin tulliin keventämään lompakkoa
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7791
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): 45e + GTX
- Paikkakunta: Kirkkonummi
No jos noin innokkaita olette niin pitää odottaa vielä pari päivää
Auto verrattiin samaan kuin Garrett mutta otettiin huomioon metrin pituinen naarmu toisella sivulla ja pari pahemmat lommot. Markkina-arvo erolla saisi auton maalattua ja lommot korjattua
Prkl ei ollut sitten missään aikaa katsastaa mutta sain huomiseksi ajan varattua, saas nähdä meneekö läpi..
Auto verrattiin samaan kuin Garrett mutta otettiin huomioon metrin pituinen naarmu toisella sivulla ja pari pahemmat lommot. Markkina-arvo erolla saisi auton maalattua ja lommot korjattua
Prkl ei ollut sitten missään aikaa katsastaa mutta sain huomiseksi ajan varattua, saas nähdä meneekö läpi..
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7791
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): 45e + GTX
- Paikkakunta: Kirkkonummi
No niin nyt on auto rekkarissa. Rahaa on mennyt seuraavasti:
- Auto 5200e
- Verot 3113,44e, markkina-arvo 8800e (kannattaa ottaa huomioon että verot ovat alhaisemmat johtuen auton yksilöllisyydestä, naarmut jne.)
- TÜV-todistus tuli auton mukana, maksanee 100e?
- rekisteröintikatsastus 118e
- kilvet ja rekisteröinti 26e
- x kertaa siirtokilvet monta euroa. Siirtokilvet siis maksavat 14e siirtolupa + vakuutus 8e/päivä ellei ole voimassa olevaa liikennevakuutusta. Katsastusasema antaa yhdeksi päiväksi, tulli enintään viikoksi.
Noilla rahoilla sai auton liikenteeseen. Korjaukset on sitten eri asia
Kyseinen autohan on ostettu Suomesta mutta oli Saksasta tuotu joten lisäkustannuksia voi tulla jos tuo itse Saksasta. Joku joka tietää tarkentakoon.
- Auto 5200e
- Verot 3113,44e, markkina-arvo 8800e (kannattaa ottaa huomioon että verot ovat alhaisemmat johtuen auton yksilöllisyydestä, naarmut jne.)
- TÜV-todistus tuli auton mukana, maksanee 100e?
- rekisteröintikatsastus 118e
- kilvet ja rekisteröinti 26e
- x kertaa siirtokilvet monta euroa. Siirtokilvet siis maksavat 14e siirtolupa + vakuutus 8e/päivä ellei ole voimassa olevaa liikennevakuutusta. Katsastusasema antaa yhdeksi päiväksi, tulli enintään viikoksi.
Noilla rahoilla sai auton liikenteeseen. Korjaukset on sitten eri asia
Kyseinen autohan on ostettu Suomesta mutta oli Saksasta tuotu joten lisäkustannuksia voi tulla jos tuo itse Saksasta. Joku joka tietää tarkentakoon.
- 90
- Viestit: 8047
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Rolle kirjoitti:No niin nyt on auto rekkarissa. Rahaa on mennyt seuraavasti:
- Auto 5200e
- Verot 3113,44e, markkina-arvo 8800e (kannattaa ottaa huomioon että verot ovat alhaisemmat johtuen auton yksilöllisyydestä, naarmut jne.)
- TÜV-todistus tuli auton mukana, maksanee 100e?
- rekisteröintikatsastus 118e
- kilvet ja rekisteröinti 26e
- x kertaa siirtokilvet monta euroa. Siirtokilvet siis maksavat 14e siirtolupa + vakuutus 8e/päivä ellei ole voimassa olevaa liikennevakuutusta. Katsastusasema antaa yhdeksi päiväksi, tulli enintään viikoksi.
Noilla rahoilla sai auton liikenteeseen. Korjaukset on sitten eri asia
Kyseinen autohan on ostettu Suomesta mutta oli Saksasta tuotu joten lisäkustannuksia voi tulla jos tuo itse Saksasta. Joku joka tietää tarkentakoon.
no eihän tuo nyt älyttömän kalliiksi tullut....
voisi olla aivan harkinnan arvoinen hankinta jos neliveto pitää joskus saada ja kyllähän se pitää...