Keltsi penkissä !

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Keltsi penkissä !

Viesti Kirjoittaja Jappe »

..eli käytettiin broidin 75tboo tehomittauksessa. Hommasta ei vaan tullut mitään, koska autoa ei voinut sitoa kunnolla penkkiin mataluuden vuoksi: laatikko ja putki otti kiinni! Hevoset kun alko potkimaan, kumi alkoi savuamaan aina yli 4000 kierroksella :crazyeyes: :mrgreen: noh, jonkinmoinen käppyrä saatiin ennen sutimista, laitan sen albumiini
- Alfaholic -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

No TERVE :crazyeyes:

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Rolle kirjoitti:No TERVE :crazyeyes:
terveppävaan :-D
- Alfaholic -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

jari64 kirjoitti:terveppävaan :-D
:silly:

Onko mitään suunnitelmia yrittää dynottaa uudestaan!? Paljonko hevosmiesten tietotoimisto arvailee huipputehoiksi?

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Rolle kirjoitti:
jari64 kirjoitti:terveppävaan :-D
:silly:

Onko mitään suunnitelmia yrittää dynottaa uudestaan!? Paljonko hevosmiesten tietotoimisto arvailee huipputehoiksi?
parempi olla arvailematta mitään.. mutta kyllähän ton koneen luonne on sellanen että vasta tossa yli 4000 potkasee tosissaan :mrgreen:
kyllähän se pitää penkkiin saada, menee vaan kevääseen, auto kun menee talvilevolle(hyvinansaitulle). tota takajousitusta on kyllä korotettava mittauksen ajaksi :roll:
- Alfaholic -

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11233
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?

Jos konetehoa on 165,2 kW/4230 rpm, momentin pysyessä samana sitä pitäisi olla 214,8 kW/5500 rpm :silly:

(214,8 kW=292 hv)
- Epäkelpokeräilijä -

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?

Jos tossa on vaan nopeus muutettu kierrosluvuksi niin se voisi olla vaihtokohta 8)

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?
kone röveltää vähän kun tuo lisäsuutin aukeaa,taitaa saada hetken jo vähän liikaakin.. :?
- Alfaholic -

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

GAMMA500 kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?

Jos tossa on vaan nopeus muutettu kierrosluvuksi niin se voisi olla vaihtokohta 8)
Paitsi nyt aivojen kanssa ajatellen sen tarttis olla tosi hidas vaihtaminen :oops:

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

GAMMA500 kirjoitti:
GAMMA500 kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mikähän mahtaa aiheuttaa tuon terävän notkahduksen hiukan alle 3000 rundin?

Jos tossa on vaan nopeus muutettu kierrosluvuksi niin se voisi olla vaihtokohta 8)
Paitsi nyt aivojen kanssa ajatellen sen tarttis olla tosi hidas vaihtaminen :oops:
:mrgreen:
- Alfaholic -

Vastaa Viestiin