Eibach Pro-System alla
Valvoja: Moderators
- Giri
- Viestit: 525
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulietta JTDm 170
Stelvio JTDm
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
Giulia JTDm 180
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Eibach Pro-System alla
No niin vihdoin sain Eibach Pro-Systemin alle 156 JTS Selespeed SW:hen = Eibachin jouset ja Eibachin niihin säätämät Sachsin tekemät iskarit. Madalluksen piti olla 30mm, mutta mielestäni ainakin maavara on kutistunut olemattomiin. Autotalliinkaan en autoa enää saa . No. pitää vissiin madaltaa kynnystä vähäsen.
Maantiellä kovaa ajettaessa pohjamuovi ottaa kiinni tiehen loivista montuista ajettaessa. Kuvittelin, että alustasarjan kuuluisi nimenomaan vähentää sitä taipumusta pienentämällä ylös alas -liikettä.
Hyväkuntoisella mutkatiellä kyllä ihan ehdoton alustasatsi, mutta nämä Suomen maantiet varsinkaan täällä maaseudulla eivät ilmeisesti vaan ole oikea temmellyskenttä.
Tosin, sivusta katsoen maavara näyttäisi ihan kohtuulliselta. Pitää varmaan yrittää nyt aluksi nostaa pohjamuovia, joka roikkuu ihmeen alhaalla.
Jos ei se auta niin saattaa kohta olla sisäänajettu Eibachin alustasarja myynnissä kun ei noita raapimisääniä viitsisi lähes uudessa autossa kauaa kuunnella.
Maantiellä kovaa ajettaessa pohjamuovi ottaa kiinni tiehen loivista montuista ajettaessa. Kuvittelin, että alustasarjan kuuluisi nimenomaan vähentää sitä taipumusta pienentämällä ylös alas -liikettä.
Hyväkuntoisella mutkatiellä kyllä ihan ehdoton alustasatsi, mutta nämä Suomen maantiet varsinkaan täällä maaseudulla eivät ilmeisesti vaan ole oikea temmellyskenttä.
Tosin, sivusta katsoen maavara näyttäisi ihan kohtuulliselta. Pitää varmaan yrittää nyt aluksi nostaa pohjamuovia, joka roikkuu ihmeen alhaalla.
Jos ei se auta niin saattaa kohta olla sisäänajettu Eibachin alustasarja myynnissä kun ei noita raapimisääniä viitsisi lähes uudessa autossa kauaa kuunnella.
Älä anna "pienten" sivu äänien haitata. Taitaa tuo pohjan raapiminen olla Alfoissa tavaramerkki. Tänään juuri kyselin romiksilta pohjalevyä. Turhaan, kaikki menee heti kun tulee kuulemma.
Mulla novitec -45mm satsi alla, todellisuudessa auto putos -70mm tonttiin päin!
Ja meinaan raapii...
Mulla novitec -45mm satsi alla, todellisuudessa auto putos -70mm tonttiin päin!
Ja meinaan raapii...
Makaroonia jo vuodesta -98
Re: Eibach Pro-System alla
taitaa olla liian löysä paketti?, novitecin satsilla tuo ylös alas liike väheni todella paljon.Originali kirjoitti:No niin vihdoin sain Eibach Pro-Systemin alle 156 JTS Selespeed SW:hen = Eibachin jouset ja Eibachin niihin säätämät Sachsin tekemät iskarit. Madalluksen piti olla 30mm, mutta mielestäni ainakin maavara on kutistunut olemattomiin. Autotalliinkaan en autoa enää saa . No. pitää vissiin madaltaa kynnystä vähäsen.
Maantiellä kovaa ajettaessa pohjamuovi ottaa kiinni tiehen loivista montuista ajettaessa. Kuvittelin, että alustasarjan kuuluisi nimenomaan vähentää sitä taipumusta pienentämällä ylös alas -liikettä.
.
- Giri
- Viestit: 525
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulietta JTDm 170
Stelvio JTDm
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
Giulia JTDm 180
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Re: Eibach Pro-System alla
Ei se kovin löysältäkään vaikuta. Eihän tollasen nyt ainakaan löysempi pitäisi olla kuin yleisin madallus (= madallusjouset esim. Eibach ja alkup. iskarit). Ehkä nämä maaseudun mutkaiset baanat ovat vaan liian huonokuntoisia. Pitäisi jossain vaiheessa verrata eri alustoja samalla mutka pätkällä kun tuntuu vaihtoehtoja riittävän.V6 kirjoitti:
taitaa olla liian löysä paketti?, novitecin satsilla tuo ylös alas liike väheni todella paljon.
Tässä madalluksen tulos
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 60748.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 01973.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 43004.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 60748.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 01973.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 43004.jpeg
Makaroonia jo vuodesta -98
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
- Giri
- Viestit: 525
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulietta JTDm 170
Stelvio JTDm
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
Giulia JTDm 180
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Mittasin juuri maavaran matalimman kohdan eli pohjapahvin alimmasta kohdasta. Tulos = 63mm eli varmaan kutakuinkin saman verran kuin Puuha sinun tikkuaski ja rapiat mitta! Näyttäis olevan aika lailla tilaa nostaa pahvia. Tai tehdä vähän järkevämmän muotoinen siitä. Saisikohan alumiinilevystä työstettyä jonkinlaisen? Pitää vissiin koittaa.puuha kirjoitti:Tässä madalluksen tulos
LOL... Hyvin on alusta toiminut ja ei ole kerinnyt surffailemaan, kun on niin kiva auto. Enkä ole pohjastakaan jäänyt kiinni, vaikka kerran tosiaan Enon mökille mentäessä tuli hiki kun tie muuttui sellaiseksi hiekkatieksi, jossa on urat renkaille ja keskellä ruohomätäs. Piti ajaa toinen rengas puskissa, jotta pääsi perille.Originali kirjoitti:On varmaan jäänyt pohjastaan kiinni jollain metsätaipaleellaRolle kirjoitti:
Ainakin Steelduckilla oli tuo sama Eibachin setti, ei ole vain miestä vähään aikaan näkynyt..
Helsingin keskustassa ei ole ollut mitään ongelmia ja ikinä ei ole raapinut maata. Ajotuntuma on parasta mitä olen millään autolla ajanut Töistä tullessa on mukava ottaa moottoritienopeus mittariin jo keilaniemenrampissa, kun tulee länsiväylle Helsinkiin päin. Eikös ne autokoulussa opettanut, että moottoritielle tultaessa pitää olla jo kiihdytykset suoritettu. Onhan se aika matala, joten saa nähdä miten talvella suu pannaan. Tule tänne Hernesaareen vertailemaan joku päivä.
-Kristian - 156 2.5 V6