Kävin viine lauantaina näyttämässä kärryä Suomenojan yksityisellä katsastuskonttorilla. Erittäin asiallista toimintaa. Nuori kaveri ymmärsi alfan omistaajaa ja kysyi heti, että haluanko tulla seuraamaan katsastusta. Normaalisti siellä katsellaan lasin takaa, kun katsastusmiehet häärivät hallin puolella autojen kimpussa.
Hienointa oli ettei katsastusmies 'löytänyt' autosta muita vikoja kuin ne, jotka tiesin jo ennestään; vasen alapallonivel ja vasemman alatukivarren kumin vulkanointi eli tukivarren taaempi tuki+hela pitäisi vaihtaa.
Kysymys siis kuuluu, että miten alapallonivelen ja tukivarren taaemman tuen+helan vaihto tehdään. Kannattaako koko alatukivarsi vaihtaa? Pitäiskö molemmat alapallot vaihtaa samalla kertaa? Käykö Motonetin osat?
Tähän mennessä (5 kk) alfan korjauskuluihin on mennyt 4.90 EUR (kytkimen työsylinterin tiivistesarja) ja nyt korjauskustannukset moninkertaistuvat. Vähän hirvittää, onneksi vaan vähän.
164:n katsastus
Valvoja: Moderators