156 2.4jtd -98

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

156 2.4jtd -98

Viesti Kirjoittaja sampi »

kyseinen alfa olis hankinnan alla, olisko kellään jonkinlaista kommenttia tuosta kulkuvälineestä. auto on tuotu italiasta vissiin melko äskettäin. ei kai ne siellä jaksa mittareita rassailla? mittarilukema tais olla 198tkm. siistille ainakin vaikuttaisi. autoliikkeestä. tarkoitus olis lähtee kattomaan.

Avatar
JTD
Viestit: 584
Liittynyt: 26 Elo 2003, 06:30
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja JTD »

Hyvä peli! Olen tänäänkin samanlaisella liikkeellä, vaikka onkin näin hankala keli. Vitsi, vitsi, se keli.
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11234
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Juu kyllä noita on foorumilaisilla jokunen, haulla löytyy enemmänkin ketjuja aiheesta.

On minullakin yksi kipale, olen kyllä tykännyt kamppeesta. No jaa, valot saisivat olla paremmat tai siis vähemmän huonot, mutta muuten fiksuntuntuinen laitos.
- Epäkelpokeräilijä -

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

tänx kommenteista. onhan se lähettävä huomisaamuna koeajamaan 8)

Joggeri
Viestit: 82
Liittynyt: 18 Syys 2006, 10:31
Car(s): MiTo QV -11
ex 156 2.4 JTD -98
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joggeri »

Kyllä tuo aivan mukavan olonen peli on...vähän kun jaksaa aina välillä askarrella pikku ongelmien parissa... :-D mutta onneks ne tähän asti on tosiaan ollu vielä aika pieniä!!

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

jep jep. kyllä se siltä näyttää että ens viikolla saan alfan ajoon. nyt samalla kun tulee mieleen niin mikähän mahtais olla pulttijako? tartteis ostaa ens kesäx uudet vanteet ja renkaat.

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

5x98 , orkkisvanteen et=41.5
- Alfaholic -

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

kiitos. nyt vaan vanteet harkinnan alle. onha tonne kesään vielä matkaa ja aikaa...

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

niin ja kun kerran muistaa niin kysellään nyt sit kaikki kerralla. onko 2.4jtd koneessa jakopää ketjulla? onx kaikki dsl "ketjuvetoisia"

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Taitaa kaikki olla hihnavetoisia.

Joggeri
Viestit: 82
Liittynyt: 18 Syys 2006, 10:31
Car(s): MiTo QV -11
ex 156 2.4 JTD -98
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joggeri »

Hihnahan siellä nokalla pyörii... :)

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

katoha perkule. onko mikä vaihtoväli?? taitaa olla kyllä viisasta vaihdattaa heti toi hihna uuteen. maksaa tietysti ihan pirusti :cry:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

60tkm/3v. Jos on lähellä niin yritä tinkiä se mukaan kauppaan!

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

sampi kirjoitti:katoha perkule. onko mikä vaihtoväli?? taitaa olla kyllä viisasta vaihdattaa heti toi hihna uuteen. maksaa tietysti ihan pirusti :cry:
Muistaakseni Delta tarjos 1200euroon hihnan vaihtoa puoltoista vuotta sitten. Tollaseen ku kyselin.
Vaihdatin Eestin puolella ja hyvä tuli.
(nyt tietenkin Zulak laittaa koht tänne viestiä jakohihnan katkeamisesta :oops: )

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Zulak »

mipo kirjoitti: (nyt tietenkin Zulak laittaa koht tänne viestiä jakohihnan katkeamisesta :oops: )
En edes ihmettelis yhtään.. Menny jo muutaman tonnin ylikilometreillekin. Uudet rojut odottelee jo takakontissa, mutta ei oo ollu aikaa vaihtaa. Jospa sitä nyt alkuviikosta vaihtais kun pääsee täältä Oulusta pois.

Otetaan siis vastaan jakohihnan/moniurahihnan/kiristimen vaihtovinkkejä :)

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Zulak kirjoitti:
mipo kirjoitti: (nyt tietenkin Zulak laittaa koht tänne viestiä jakohihnan katkeamisesta :oops: )
En edes ihmettelis yhtään.. Menny jo muutaman tonnin ylikilometreillekin. Uudet rojut odottelee jo takakontissa, mutta ei oo ollu aikaa vaihtaa. Jospa sitä nyt alkuviikosta vaihtais kun pääsee täältä Oulusta pois.
:)
Edellisellä hihnalla oli ajettu hiukan yli 100tkm ennenkuin vaihdoin. Pientä uhkapeliä... :)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11234
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Zulak kirjoitti:Otetaan siis vastaan jakohihnan/moniurahihnan/kiristimen vaihtovinkkejä
Täällä kans, pitäisi tehdä samaa remonttia pikapuoliin. Vesipumppukin taitaa olla jakohihnan pyörittämä eli kannattanee vaihtaa samalla?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Täällä kans, pitäisi tehdä samaa remonttia pikapuoliin. Vesipumppukin taitaa olla jakohihnan pyörittämä eli kannattanee vaihtaa samalla?
Joo näin olen ymmärtänyt. Pitääkin muuten tilata moinen vielä. Mistähän löytys halvalla? Delta ei nappais..

Avatar
JTD
Viestit: 584
Liittynyt: 26 Elo 2003, 06:30
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja JTD »

Vesipumppu löytyy tarvikeliikkeestä n. 30,-. Luulin, että omassani oli vikaa 270 tkm, mutta erehdyin.

Noi hihnakamathan saa n. satasella, kun ostaa viisaasti.
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11234
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Mistä noita noin halvalla löytyy? Eilen juuri mylläsin netistä hintoja tällaiselle huolto-osalistalle:

- jakohihnan hilppeet
- moniurahihna ja sille kiristin
- termostaatti
- vesipumppu
- ilman-, raitisilman- ja polttoainesuodattimet

Menivät saksanmaallakin järjestään 400 ja 500 euron väliin, ilman rahteja :x Saa taas pienen kulutuksen kanssa kitkuttaa maailman tappiin ennen kuin nuo on kuoletettu.
- Epäkelpokeräilijä -

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

Tuleehan noille osille hintaa melkoisesti, mutta melkein voisin sanoa että kannattaa uhrata jokunen satku ennemmin kun maksaa konerempan :?
Eihän nuo jakopäärempat ole ikinä ilmaisia.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11234
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jakopään hilut ei oikeastaan ole pahankaan kalliita (saa tosiaan Suomestakin kohtuuhintaan) ja vesipumppukin irtoaa reilulla kolmellakympillä, mutta moniurahihnan kiristintä ja termaria ei Suomesta näytä saavan ja ovat Saksan puolellakin ihmeen arvokkaita kilkkeitä.

Kukahan neropatti on keksinyt, että termarit pitää nykyään leipoa jonkun mallikohtaisen (kalliin) alumiinikuupan sisään? Hintaa tulee kymmenen perinteisen termostaatin verran.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
JTD
Viestit: 584
Liittynyt: 26 Elo 2003, 06:30
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja JTD »

Termari Muukkoselta hintaa 67,- lokakuussa. Tuota moniurahihnan kiristintäkin kannattanee kysyä Muukkoselta.

Itse asiassa olemme kunnostaneet tuota kiristintä. Kolmas kunnostettu on menossa Zulakin autoon kiinni. Ja se tulee sitten varalle kunnostuksen jälkeen.
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Termarista puheenollen.. Paljon teillä on lämmöt näin talvisaikaan? Itelläni hyvä jos vähän reilu 60 näyttää -10c kelissä matka-ajossa.

Joggeri
Viestit: 82
Liittynyt: 18 Syys 2006, 10:31
Car(s): MiTo QV -11
ex 156 2.4 JTD -98
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joggeri »

Itehän ostin hätäpäissäni deltasta termarin pari kuukautta sitten...160 eeposta, kiitoksia piru vie!!! :lol: ennen termarin vaihtoa oli tiukkaa saada lämmöt yli 50 asteen mutta nyt ne pyörii siinä lähellä 80 astetta...

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Elikkä pitänee varautua myös termarin vaihtoon. Muukkoselta jos tilais. Tarviiko rasvanäppi samalla?

Joggeri
Viestit: 82
Liittynyt: 18 Syys 2006, 10:31
Car(s): MiTo QV -11
ex 156 2.4 JTD -98
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joggeri »

Veikkaisin että termarin vaihdolla saat lämmöt kohdilleen.

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Hessumobiilista sai termarin* 156:een noin kuudella kympillä ja hyvin on toiminut toista vuotta.

Edit: *siis V6:n termari mun tapauksessa
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
V-tyyli
Viestit: 303
Liittynyt: 07 Syys 2006, 01:09

Viesti Kirjoittaja V-tyyli »

Ricambilta tuli termari V6 koneeseen alta kuuden kympin postissa.

Kohta vaihdattamaan. Vai onko millainen urakka vaihata itse?

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

carfin lehdessä on ohje sivu 11:

http://tinyurl.com/txvvl
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

^jep, hyvät ohjeet, onnistui jopa minulta.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11234
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jeps, mutta ruoditaan noiden tärpättimoottoreiden termareita lisää vaikka täällä. Kun ei olla enää ihan otsikon mukaisen kamppeen kanssa tekemisissä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Zulak »

Muukkosella maksais moniurahihnankiristin 187e.

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

Juu, tuli siis ostettua kyseinen kulkuneuvo ja valot on kyllä tosi onnettomat :(

:lol: Asiahan korjautui kun laitoin keulalle 2kpl Hellan comet ff200
8) kyllä muuten luxeja riittää.

Muuten, siitä tulikin mieleen että tuprautteleepi alfa mustaa savua koko ajan vähänkin vedätättäessä. Kuuluuko asiaan vai kannattaisko tutkia asiaa? Polttoaineensuodatin ainakin kannattais vaihtaa, aattelin vaan jos vettä olis vähän jossain. Sitten kun turbo pääsee kunnolla antamaan voimoo nii loppuu se savutus ja kyyti kelepoo. Ei ole hirveesti kokemusta tästä asiasta. oon kyllä huomannu uusissakin dsl-autoissa että savu on mustaa kunnolla kiihdyttäessä ja tulee putken täydeltä.

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Onnea auton johdosta. :) Niin eiköhän nuo kaikki nokivasarat tuota mustaa savua tupruttele. Näin olen asian käsittäny... Joku viisaampi voi korjata asian jos ei pidä paikkaansa. :-D
UliUli

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

Voihan se olla että tartteis karstanpolttoo...

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Suutinhuolto tai säätö.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Höpö höpö, ihan normaalia...

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Mersut ny on aina savuttanu ja Volvot.

Ei taida olla ihan normaalisäädöissä - mannemallissakin oli aika liukkaat kumit alla.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
90
Viestit: 8048
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

juu tuon mannemallin entinen omistaja ja auton rakentaja on jonkinmoinen tuttu allekirjoittaneelle ja turinaa auton tiimoilta on riittänyt, muistaakseni vajaa 400hv penkitetty takarenkaista jos en aivan väärin muista joten en ihmettele jos hieman savuaa..sitä kun tulee yleensä sekä putkesta että renkaista :wink:
huippuvääntökin oli jotain aivan sairasta luokkaa 700-900nm välimaastossa, moottori 3.0 24V MB mynämäen pumpulla ja jumalattomalla Coolerilla ja turbolla, voimansiirtolinja lähes sellaisenaan 500SEL mesestä kun ei oikein orginaalit kestänyt.. :lol:

aivan siis tautinen vehje kulkemaan ja jossa on todellakin sitä ehtaa sleeper ainesta.. :wink:



sori meni hieman OT. :oops:

Avatar
Zulak
Viestit: 465
Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt

ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Zulak »

EGR eli pakokaasunkierrätysventtiili kannattanee myös tulpata heti aluksi (löytyy pakosarjan ja imusarjan välistä). Tuolla systeemillä ei saa muuta kuin imusarjan noettua. Helpoiten tulppaus onnistuu kun ottaa EGR:n painekellolle menevän letkun irti ja vääntää sen solmuun. Tämä ei kuitenkaan auta jos EGR on jumittunut hieman auki, kuten ne monesti on. Tälläinen vuotava EGR vaikuttaa jo koneen toimintaankin ja nokeaa vielä entistä enemmän imusarjaa. Varmin tapa poistaa EGR on tulpata se jommasta kummasta päästä. Jos tulppauslaipat kiinnostaa, laittakaa PM. Poltin niitä nimittäin läjän laserilla joskus :)

Itellänikin tuo on savuttanu koko ajan vähän. Nyt turbon vaihdon myötä siirtyi savutus yläkierroksilta alakierroksille (ja väännölle kävi päinvastoin). :) Kannattaa tarkastaa myös ettei oo ahtovuotoja, ja muutenkin ois hyvä mitata ahtopaineet. Turbotkaan kun ei ikuisia näissä vehkeissä ole. Rikkonainen ILMI vaikuttais myös savutukseen. Suuttimetkin alkaa varmaan näillä kilometreillä olla aika kuluneet, joten itelleni hommasinkin uudemmasta 2.4JTDm koneesta piezomalliset suuttimet, tosin en oo vielä asentanu.

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

Auto mennee ens viikolla huoltoon niin pitää sanoo että kattoovat samalla tota savutusta. Vaihtaavat termarin, mikä ei muuten ollu halpa :shock:

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

Vielä tuli mieleen vetokoukun asennus. Onko paha homma, kukaan näpränny paikalleen? sähköjen veto tarviiko mitään ihmeellistä?

Nii, ja mistähän sais "omistajan käsikirjan". On päässy vissiin ajan saatossa hukkumaan. Olishan se ihan näppärä olla olemassa. Pitäs esim. vaihtaa öljyt koneeseen niin olis hyvä ku olis joku litralukema antamassa vinkkiä.

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

Delta lienee ainoo paikka hommata auton manuska jos ei kukaan muu halua omastaan luopua. Hinta ei tainnut olla kohtuuton, ~15e muistaakseni.

sampi
Viestit: 52
Liittynyt: 24 Marras 2006, 17:31

Viesti Kirjoittaja sampi »

Termari vaihdettu ja kylläpä nousi lämmötkin normaali lukemiin. Oli joku vissiin italianpojan 70´C termari paikallaan. Eipä siellä tarttee auton kuumana käydä.

No nyt sain Eberin alfaan, on se vaan mukavuutta tuova laite. Lämmin ja mukava lähtee liikenteeseen. Hintakaan ei mahoton (1250€) ainakaan mitä muista paikoista kyselin (n.1500€). Laitatin Pieksämäellä Akku ja varaosa nimisessä liikkeessä. 4kw laite ja kello kolmella ajastinajalla. Ei ollu kuulemma mikään helppo laittaa Alfaan toi :roll:
No tulipahan rahalle ainakin vastinetta 8)

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

ne termarit vaan "väsähtää" ajan myötä kyllä siellä melko varmasti oli alunperin ihan sama termari kuin se uusikin
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Vastaa Viestiin