Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Marras 2017, 07:46



Vastaa viestiin  [ 4809 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 97  Seuraava
Alfa Romeo Giulia 952 

Aiotko hankkia Giulian?
Ennakkotilaan asap 1%  1%  [ 4 ]
Heti kun se tulee myyntiin, ei tarvitse edes koeajaa 1%  1%  [ 4 ]
Käyn testaamassa ja ostan, mikäli on hyvä ja hinta on ok 11%  11%  [ 40 ]
Odottelen myytäviä esittelyautoja 1%  1%  [ 5 ]
Ostan vuoden/kaksi ajetun sitten joskus 18%  18%  [ 65 ]
Ostan sitten joskus 54%  54%  [ 191 ]
Tuskin 10%  10%  [ 34 ]
En ikinä 3%  3%  [ 10 ]
Ääniä yhteensä : 353

Alfa Romeo Giulia 952 
Kirjoittaja Viesti

Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Viestit: 4501
Paikkakunta: Helsinki
Auto: -
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
se taitaa olla fixattu jossain softapäivityksessä, ja tossa pistonheadin autossa ei ollut sitä päivitystä, suurin osa noista missä on ollut ongelmia taitaa olla Q mallia-.

_________________
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02


Viimeksi muokannut V6 päivämäärä 16 Heinä 2017, 13:13, muokattu yhteensä 1 kerran



16 Heinä 2017, 13:07
Profiili WWW
Avatar

Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
Viestit: 468
Paikkakunta: Nummela
Auto: Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super

Honda Civic 1.6i DOHC -89
Volvo XC70 D5 AWD -15

ex. 156 V6 + kaikenlaista..
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
^ en tiedä missä päivityksessä, kun ei minkään softan kanssa ole valittanut asiasta, ei uutena, eikä minkään päivityksen jälkeen.

_________________
http://stindemon.1g.fi/


16 Heinä 2017, 13:11
Profiili

Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Viestit: 4501
Paikkakunta: Helsinki
Auto: -
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
toi on muuten aika jännä toi Q mallin "konepelti", kun näyttää olevan kaikissa testeissä hiukan raollaan kun painetaan isoa kovaa, onko se huonosti suljettu vai antaako hiilikuitu/kiinnitys noin paljon löysää

_________________
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02


16 Heinä 2017, 13:17
Profiili WWW
Avatar

Liittynyt: 16 Joulu 2012, 21:28
Viestit: 2086
Auto: Fiat Evo Sport & 500X. Ex. 159 2.2 JTS
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Kertokaa nyt tyhmälle, mutta mitä tarkoittaa vasemmalla jalalla jarrutus? Ihanko oikeasti joku auto muka tietää, kumpi jalka sitä jarrua painaa? Vai onko jotain niin idioottimaista olemassa et mikäli kaasua + jarrua painetaan samaan aikaan tai liian pienellä erolla toisiinsa tulee joku errori?


16 Heinä 2017, 19:01
Profiili
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Viestit: 5501
Paikkakunta: Espoo
Auto: Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Onko kyse siitä että painetaan sekä kaasua että jarrua samaan aikaan? Mitä järkeä siinä on?


16 Heinä 2017, 19:12
Profiili
Avatar

Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Viestit: 7390
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Auto: Ajo-V6, varaosa-V6 x2 ja kouraa vaille JTD x2.
Käyttösöpö
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Karkeasti vasurilla painetaan jarrua samaan aikaan veto päällä ja saadaan paino keulalle ja siten kääntymään keula paremmin mutkaan. Käytännössä etuvetojen juttu ja samaan aikaan vedon kanssa saa hallittua myös mahdollista takapään luistoa. Pienellä harjoittelulla tuo on oikein kiva asia ja paljon perinteistä käsijarruleikkimistä hyödyllisempää, jos haluaa päästä myös eteenpäin, eikä vain poikittain.

Esim. 156 taipuu lumirännissä kivasti vasurijarrulla ilman käskahvaa.
Kuva

_________________
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.


16 Heinä 2017, 19:14
Profiili
Avatar

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 14:49
Viestit: 328
Paikkakunta: Helsinki
Auto: 156 2.0 T.Spark
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
^juurikin näin. Ja tuo vikakoodi mikä pukkaa monessa uudessa autossa (saattaa olla automaattijuttu) on brake/throttle interference (eli kaasu ja jarru samaan aikaan) jota kun runkkaa hetken auto luulee viaksi ja menee vikatilaan. Tää on siis 2v vanhaa tietoa ja toivon että nykyautot olisivat fiksumpia mutta vaikuttais siltä että tapauksia tulee edelleen.

_________________
Through difficulties to defeat


16 Heinä 2017, 19:32
Profiili
Avatar

Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
Viestit: 468
Paikkakunta: Nummela
Auto: Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super

Honda Civic 1.6i DOHC -89
Volvo XC70 D5 AWD -15

ex. 156 V6 + kaikenlaista..
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
jkk kirjoitti:
Onko kyse siitä että painetaan sekä kaasua että jarrua samaan aikaan? Mitä järkeä siinä on?


Se on varsinkin radalla ihan kiva ja hyödyllinen juttu, aina jalka valmiina polkimella, saa pidettyä ahdot koko ajan paremmin pelissä, painosiirtymän halutusti yms. Keulapainoisen etuvedon kanssa siitä onkin jo tuossa esimerkki, 156 kanssa se on kivaa talvella. Ja manuaalin kanssa muutenkin, vielä hauskempaa tanssimista. Anyway, nopeampaa ja parempi kontrolli.

https://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w
https://www.youtube.com/watch?v=PdnL0X7_WcM

_________________
http://stindemon.1g.fi/


17 Heinä 2017, 04:50
Profiili
Avatar

Liittynyt: 12 Elo 2012, 22:44
Viestit: 1457
Paikkakunta: Loppi/Rastila
Auto: Crosswagon Q4 -05 (toimii!!)
156 jts sele -03 (ei toimi)
155Q4 -92 (ei toimi)
Sprint QV -87 (ei toimi)
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Offtopick

Aquatica kirjoitti:
^
Taitaa olla nykyaikaiset turvallisuusmääräykset.
Lisäksi - miksi pitäis jarruttaa vasemmalla jalalla? Jos auto on ajajan auto - sitä ei tarvita. Se menee linttaan ilmankin jne...



Katos aqu joku video, vaikka miten ralliautossa jalat käy polkimilla. Niiden luulisi olevan ajajan autoja?

_________________
Suoraan vaan suoraa


17 Heinä 2017, 10:32
Profiili
Avatar

Liittynyt: 11 Kesä 2003, 16:08
Viestit: 1419
Paikkakunta: Jyväskylä
Auto: Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Alfissimo kirjoitti:
Karkeasti vasurilla painetaan jarrua samaan aikaan veto päällä ja saadaan paino keulalle ja siten kääntymään keula paremmin mutkaan. Käytännössä etuvetojen juttu ja samaan aikaan vedon kanssa saa hallittua myös mahdollista takapään luistoa.


Offtopic muiden jatkoksi: ei mene jakeluun mitä hyötyä voi olla etuvetoisella vasemman jalan jarrutuksesta, kun sekä kaasu että jarru vaikuttavat molemmat yhtäaikaa etupyöriin. Ei kai kyseessä ole takavetoisten maailmasta sellaisenaan peritynyt väärin ymmärretty tapa toimia?


Viimeksi muokannut 155156 päivämäärä 17 Heinä 2017, 12:02, muokattu yhteensä 1 kerran



17 Heinä 2017, 11:09
Profiili
Avatar

Liittynyt: 11 Loka 2011, 16:29
Viestit: 2243
Paikkakunta: Pohojanmaa
Auto: (Museorek.) '81 Giulietta 2.0 , (N1) '03 FL- 156 SW JTD M-JET16 sekä jaappanilainen SW-hybrid käyttöauto
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
No niin , tässähän sitä taas ollaan ihan Giulian perusominaisuuksien alkulähteillä: hemmetti jos saa edes vasemman jalan jarrutusta tehdä vikavaloitta kun ei saa myöskään luistonestoa kokonaan pois.... ei jatkoon... :oops: :oops: :mrgreen:

_________________
Kuva


17 Heinä 2017, 11:41
Profiili
Avatar

Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Viestit: 7390
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Auto: Ajo-V6, varaosa-V6 x2 ja kouraa vaille JTD x2.
Käyttösöpö
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
155156 kirjoitti:
Alfissimo kirjoitti:
Karkeasti vasurilla painetaan jarrua samaan aikaan veto päällä...
Offtopic muiden jatkoksi: ei mene jakeluun mitä hyötyä voi olla etuvetoisella vasemman jalan jarrutuksesta, kun sekä kaasu että jarru vaikuttavat molemmat yhtäaikaa etupyöriin. Ei kai kyseessä ole väärin ymmärretty tapa toimia takavetoisten maailmasta?
Ei ole. Sopivalla jarrumäärällä ei pysty kumoamaan moottorin vetoa, mutta sen verran, että painopiste siirtyy ja keulan pito paranee. Samanlailla autoa saa sidottua myös kesken mutkaa, jos puskee. Ja menee sitä painetta takajarruillekin, joten terävämmällä potkulla saa etuvedon takapäätä irtonaisemmaksi. Toimii tuo kaikenvetoisten autojen kanssa. Etuvedossa eniten hillitään juuri puskemista ja yleisesti asfaltilla tiukoissa mutkissa sitoa keulaa sisään siinä missä liukkaallakin. Oman jalan ESP :mrgreen: Kannattaa kokeilla, mutta enpä ole ihan varma, antaako esim. sähkökaasuversiot tuota tehdä vanhemmissakaan, vai katkeaako syöttö. Tuo kuvan vaijerikaasuinen TS totteli erinomaisesti :)

Giuliaan tämä liittyy siten, että tuota pystyy osaavat kaverit hyödyntämään ihan oikeasti auton ohjaamiseen, etenkin rata-ajossa ja ymmärrän kyllä , jos joku ammattikoeajaja on sitä kokeillut, eikä auto olekaan totellut käskyjä.

E: ...ja minä en edes ole mikään rattimies (tm.) esim. Alfacupin kiertäjiin verrattuna, mutta sen verran pitää autoon perstuntumaa etsiä, että tietää, kuinka se käyttäytyy.

_________________
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.


17 Heinä 2017, 12:10
Profiili
Avatar

Liittynyt: 12 Elo 2012, 22:44
Viestit: 1457
Paikkakunta: Loppi/Rastila
Auto: Crosswagon Q4 -05 (toimii!!)
156 jts sele -03 (ei toimi)
155Q4 -92 (ei toimi)
Sprint QV -87 (ei toimi)
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Mahtaakohan varmaan normi Qiuliat pätkäistä syötön tuossa vasemmanjalan jarrutuksessa, mitenhän Q.


Sähkökaasu 156set sähkökaasulla taitavat pätkäistä syötön tuossa, ainakin crossi tekee niin.

_________________
Suoraan vaan suoraa


17 Heinä 2017, 12:36
Profiili
Avatar

Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Viestit: 4223
Paikkakunta: varsinais-suomi
Auto: 156 jts Giugiaro
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
määä en ole mikään rattimies, mutta tuo jarrulla sidonta kuuluu etuvetosille. Onks muuten kukaan muu kuullu formuloissa, kun insinöörit huomauttelee kuskeille: "älä nyt saatana paina jarrua ja kaasua samaan aikaan" ja studiossa Oikarinen ja kumpp manailee typerää kuskia moisesta tempusta :wink: Jenkit nyt ei muutenkaan tiedä muusta kuin varttimaili.
Sorarallit on oma maailmansa toki.

_________________
"puhun niin totta kuin osaan"


17 Heinä 2017, 12:45
Profiili
Avatar

Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
Viestit: 468
Paikkakunta: Nummela
Auto: Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super

Honda Civic 1.6i DOHC -89
Volvo XC70 D5 AWD -15

ex. 156 V6 + kaikenlaista..
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
palkus kirjoitti:
määä en ole mikään rattimies, mutta tuo jarrulla sidonta kuuluu etuvetosille. Onks muuten kukaan muu kuullu formuloissa, kun insinöörit huomauttelee kuskeille: "älä nyt saatana paina jarrua ja kaasua samaan aikaan" ja studiossa Oikarinen ja kumpp manailee typerää kuskia moisesta tempusta :wink: Jenkit nyt ei muutenkaan tiedä muusta kuin varttimaili.
Sorarallit on oma maailmansa toki.


Jaa mitenkä oli? Mä haluaisin nähdä, kun joku siellä vain lepuuttaisi vasenta jalkaa ja häviäisi aika paljon aikaa roplaamalla oikealla jalalla erikseen kaasua ja jarrua :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=PhmlLUMrWoc

Sen lisäksi vielä toistamiseen sama linkki, jonka laitoin aikaisemminkin.
https://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w

Niin ja ei se ainakaan Giuliassa tosiaan mitään ole sanonut, vaikka CARF talviajoleikeissä ja Nürburgringillä tai missä nyt milloinkin on vasen jalka ollut muuallakin, kuin lepäämässä työttömänä. Ehkä ne on ajatellut siellä amerikkalaisia, vaikka kyllähän sitä vartillakin voi jarrua vasten lähdön hakea.

_________________
http://stindemon.1g.fi/


17 Heinä 2017, 13:12
Profiili
Avatar

Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Viestit: 4223
Paikkakunta: varsinais-suomi
Auto: 156 jts Giugiaro
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
^en tuossa formula linkissä kyllä kertaakaan huomannut samanaikaista jarrun ja kaasun painamista.

_________________
"puhun niin totta kuin osaan"


17 Heinä 2017, 13:40
Profiili
Avatar

Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
Viestit: 468
Paikkakunta: Nummela
Auto: Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super

Honda Civic 1.6i DOHC -89
Volvo XC70 D5 AWD -15

ex. 156 V6 + kaikenlaista..
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
palkus kirjoitti:
^en tuossa formula linkissä kyllä kertaakaan huomannut samanaikaista jarrun ja kaasun painamista.


Jos se perusajatus ei aukene koko hommassa, niin vaikeaahan tää on. Joo ei, ei se ole rallia eikä ole tarkoituskaan olla tai ajaa samalla tavalla, yllättäen.

https://www.youtube.com/watch?v=yEcy1Wn_f-c

_________________
http://stindemon.1g.fi/


17 Heinä 2017, 13:53
Profiili

Liittynyt: 15 Touko 2014, 08:07
Viestit: 230
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Painon siirrosta tässä on enimmäkseen kyse, tässä hyvin kerrottu erot ja hyödyt:
http://www.roadandtrack.com/car-culture ... ing-rally/


17 Heinä 2017, 17:33
Profiili
Avatar

Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Viestit: 4223
Paikkakunta: varsinais-suomi
Auto: 156 jts Giugiaro
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Streider kirjoitti:
palkus kirjoitti:
^en tuossa formula linkissä kyllä kertaakaan huomannut samanaikaista jarrun ja kaasun painamista.


Jos se perusajatus ei aukene koko hommassa, niin vaikeaahan tää on. Joo ei, ei se ole rallia eikä ole tarkoituskaan olla tai ajaa samalla tavalla, yllättäen.

No ei aukene se, että mikä ei aukene :oops: Jos kerran on jotain limp moodea amerikan Joelle vasemman jalan jarrutuksesta tullu, niin syynä ei voi olla mikään muu kuin kaasun ja jarrun SAMANAIKAINEN poljenta vauhdissa. Ei sen toki pitäisi mitään vikaa tehdä, mutta tuolla muutenkin matot ja suonenvedot hirttää kaasua niin, että mitään ei ole tehtävissä :lol: Eli olisko ömerikan versioihin aluksi laitettu softa tuollaiseksi, jotta olisi joku toivo auton pysäyttämiseksi :-D
Formuloissa on kyllä huomautettu kuskeja SAMANAIKAISESTA poljennasta, koska vauhti ei parane yhtään ja vastaavastri kerssi ei lataudu+jarrut ylikuumenee. Silloin kuin ite ajelen automaagia, niin luontaisesti käytän molempia jalkoja koska 2 poljintakin :-D

_________________
"puhun niin totta kuin osaan"


19 Heinä 2017, 08:33
Profiili
Avatar

Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Viestit: 5501
Paikkakunta: Espoo
Auto: Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Streider kirjoitti:
jkk kirjoitti:
Onko kyse siitä että painetaan sekä kaasua että jarrua samaan aikaan? Mitä järkeä siinä on?


Se on varsinkin radalla ihan kiva ja hyödyllinen juttu, aina jalka valmiina polkimella, saa pidettyä ahdot koko ajan paremmin pelissä, painosiirtymän halutusti yms. Keulapainoisen etuvedon kanssa siitä onkin jo tuossa esimerkki, 156 kanssa se on kivaa talvella. Ja manuaalin kanssa muutenkin, vielä hauskempaa tanssimista. Anyway, nopeampaa ja parempi kontrolli.

https://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w
https://www.youtube.com/watch?v=PdnL0X7_WcM



Okok, I see. Eli painoa siirtelemällä voidaan kontrolloida auton käytöstä. Luulisin että automaatti ei moisesta pidä...ainakin moni ajamani tomaatti tiputtaa vaihdetta samantien melkeen kun jarrua painaa. Muinainen selespeedikin antaa virhettä samanaikaisesta painamisesta.


19 Heinä 2017, 08:39
Profiili
Avatar

Liittynyt: 18 Heinä 2006, 13:49
Viestit: 709
Paikkakunta: Helsinki
Auto: AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Toinen osa vertailusta. https://youtu.be/xJZAKvReRvQ


19 Heinä 2017, 08:54
Profiili WWW
Avatar

Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Viestit: 1404
Paikkakunta: Nokia
Auto: 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Tämä limp-modeen meno on korjaantunut softapäivityksellä. Liekö sit ihan softabugi ollut.

_________________
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan


19 Heinä 2017, 13:59
Profiili
Avatar

Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Viestit: 327
Auto: Jaguar XE, Alfat 159 1,9, 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 95
Kyllä se valitettavasti vaan niin on, että Giuliankin yhteydessä nämä laatuasiat nousevat mieleen, ainakin, jos on pitkään autoa omistuksessaan pitävä ja jonkin sortin autoharrastajaksi itsensä lukeva. Giulian kahden edeltäjän omistaja on voinut todeta, että Alfa ei ole autonvalmistajana virheistään oppinut ja jopa aivan samat huonot ominaisuudet ovat siirtyneet edeltäjästä seuraajaan.

Esimerkiksi Alfa 156 tökkäsi elinkaarensa alussa jakohihnan kestävyysongelmaan sillä seurauksella, että hihnan vaihtoväliä piti lyhentää alun perin ilmoitetusta dramaattisesti. Mallin seuraajan bensamalleissa siirryttiin lupaavasti ketjuun, mutta samalla ojasta allikkoon: Ketjukaan ei kestänyt alunperin suunnittellun (?) mukaisesti, vaan sitäkin jouduttiin vaihtamaan. Ja jos vaihtaa pitää, niin mielluummin se hihna kuin ketju... Surkuhupaisaa on myös 156:n ja 159:n ruostuminen samoista paikoista, helmasta takapyörän etupuolelta ja etupään puskurin tietämistä. Molemmilla malleilla on toki lisäksi omat mallikohtaiset akilleen kantapäänsä, mutta omalla kohdallani 159 on ollut ongelmallisempi auto kuin 156, pikkuvikoja on siinä ilmennyt enemmän. Toivottavasti trendi ei jatku Giulian kohdalla.

Em. mallisarjojen ongelmat ja nyt uutukaisen Giulian koeajojen ja testausten yhteydessä sattuneet häiriöt eivät kerro hyvää Alfan valmistajan syvällisestä paneutumisesta asiaansa monipuolisesti hyvän auton valmistajana eikä myöskään asiakkaiden arvostamisesta. Alfan markkinointi tuntuu keskittyvän aina vain enemmän tunnepuolen ja ajofiiliksen korostamiseen ja tällainen pitkän linjan alfisti alkaakin nyt jo pikkuhiljaa epäillä, että nuo mainitut asiat todella ovat Alfan suunnittelussa ja valmistuksessa ehdottomia ykkösasioita. Miltä auto tuntuu ja miltä se näyttää ovat määrääviä tekijöitä ylitse muiden, ei niin väliä, miten se pitemmän päälle toimii ja millaista käytännön hankaluuksia se omistajalleen tarjoaa. Alfa lienee tietoinen valmistamiensa tuotteiden heikoista kohdista ja siitä, että ainainen passione tai cuore sportivo eivät yksinään tuotteen hyvyyteen riitä. Asiakkaan kannalta on ylimielistä toistaa samoja virheitä mallista toiseen.

Minulle ja monelle muullekin auton fiilis - juuri se juttu, jota Alfa markkinoinnissaan toistaa - on tärkein asia auton valinnassa. Siksi näitä Alfoja on tullut ostettua. Toivoisi vaan, että joskus tuolta pohjalta tehdyn valinnan myötä olisi tullut tai tulisi muutakin hyvää, niitä niin sanottuja huolettomia ajokilometrejä. Olen selvästi tullut vanhaksi: Auton ja autoilun tunne ja fiilis ei ole enää kaikki kaikessa; entistä enemmän on alkanut merkitä autoilun helppous ja ongelmattomuus.

Mutta joka tapauksessa Giuliasta on sanottava se, mikä monesta muustakin Alfasta: Ehdottoman kaunis se on.


Viimeksi muokannut Casa di Matti päivämäärä 21 Heinä 2017, 15:25, muokattu yhteensä 1 kerran



19 Heinä 2017, 23:55
Profiili
Avatar

Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Viestit: 1404
Paikkakunta: Nokia
Auto: 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
^äläs ny, Giulia saattaa silti olla laadukkain Alfa Romeo ikinä jos tässä on kaikki mitä on vialla :lol: Mulle se laadukkuus edelleen merkitsee sitä paljonko 100tkm ajettua, 5 vuotta vanhaa yksilöä tarvii rahallisesti tukea et sillä voi ajaa. Se jääkin nähtäväksi. Mulla on kuitenkin tuosta omasta 159:stä kyllä sellainen mielikuva ettei se ainakaan paskempi ollut kuin kaks edellistä 156:ta 8) Tietty ne oli hauskempia ajaa, mut aina jotain pientä oli työn alla...

_________________
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan


20 Heinä 2017, 08:53
Profiili
Avatar

Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Viestit: 1404
Paikkakunta: Nokia
Auto: 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Lista tiedostetuista ja korjatuista ongelmista FCA:n tietokannasta:

http://jalopnik.com/here-are-all-the-problems-that-fca-has-attempted-to-fix-1797069082

_________________
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan


21 Heinä 2017, 08:42
Profiili
Avatar

Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Viestit: 327
Auto: Jaguar XE, Alfat 159 1,9, 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 95
:-D


Viimeksi muokannut Casa di Matti päivämäärä 21 Heinä 2017, 15:29, muokattu yhteensä 1 kerran



21 Heinä 2017, 10:32
Profiili
Avatar

Liittynyt: 24 Syys 2015, 00:23
Viestit: 290
Paikkakunta: Vantaa
Auto: Alfa Romeo 159 2.4Jdtm Qtronic
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Alfasta toki saa/pitääkin antaa palautetta mutta täytyy muistaa että jokaisen merkin uudessa mallissa on näitä lapsivikoja.
Alfa romeo ei vaan ole Toyota ja uskon että se foorumillakin tiedetään toivottavasti.

Mutta takaisin Giuliaan: hieno auto, takaveto ja hienot moottorit 8)


21 Heinä 2017, 11:34
Profiili

Liittynyt: 05 Syys 2003, 02:27
Viestit: 281
Paikkakunta: Tampere
Auto: GTI Poloinen
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 95
Casa di Matti kirjoitti:
...
Em. mallisarjojen ongelmat ja nyt uutukaisen Giulian koeajojen ja testausten yhteydessä sattuneet häiriöt eivät kerro hyvää Alfan valmistajan syvällisestä paneutumisesta asiaansa monipuolisesti hyvän auton valmistajana eikä myöskään asiakkaiden arvostamisesta. Alfan markkinointi tuntuu keskittyvän aina vain enemmän tunnepuolen ja ajofiiliksen korostamiseen ja tällainen pitkän linjan alfisti alkaakin nyt jo pikkuhiljaa epäillä, että nuo mainitut asiat todella ovat Alfan suunnittelussa ja valmistuksessa ehdottomia ykkösasioita. Miltä auto tuntuu ja miltä se näyttää ovat määrääviä tekijöitä ylitse muiden, ei niin väliä, miten se pitemmän päälle toimii ja millaista käytännön hankaluuksia se omistajalleen tarjoaa. Alfa lienee tietoinen valmistamiensa tuotteiden heikoista kohdista ja siitä, että ainainen passione tai cuore sportivo yksinään tuotteen hyvyyteen riitä. Asiakkaan kannalta on ylimielistä toistaa samoja virheitä mallista toiseen.
...


^Tämä.

Alfan tekemä brändityö tuolla cuore sportivo / senza cuore saremmo solo macchine / la meccanica delle emozioni -fiilistelyn parissa menee nyt ilmenneellä laatutasolla hukkaan nykymaailmassa. Olisiko tässä käynyt niin, että kun Alfa tekee ensimmäistä kertaa näin pitkälle vietyä tekniikkaa sisältävän pirssin, tulevat monet asiat, jotka saksalaisten leirissä on opeteltu jo vuosia sitten, vähän yllätyksenä? Ainakin nuo pressiautot olisi pitänyt testata huolellisemmin ennenkuin ne päästetään käsistä. Vaan jos ei ollut tiedossa että mitä kaikkea pitää testata ja miten, niin kuinkas sen teet... Vähän ihmetyttää että tähän ei pyydetty / tarjottu / annettu parempaa tukea konsernitasolta.

Nykyään huonot kokemukset liikkuvat valonnopeudella ympäri maailman, ja jäävät kuluttajien takaraivoon jyskyttämään. Ei synny vaikutelmaa korkeasta laatutasosta noiden ongelmien takia, olivat ne sitten prosentuaalisesti kuinka pieniä tahansa.

_________________
932 937 955


21 Heinä 2017, 13:43
Profiili WWW
Avatar

Liittynyt: 06 Helmi 2011, 13:36
Viestit: 1704
Paikkakunta: Vantaa
Auto: 156 JTS
Ex: 146 TS
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Nyt alkaa haista essonbaarin vessojen läheisyydessä olevan pöydän alueelta tämä valittelu. Menköön siihen vagileiriin ne jotka haluavat vielä kalliimpia remontteja ja paljon persoonattomia häkkejä.
Ihan tarpeeksi vikoja löytyy tojotoista kuin skodoistakin. Jostain syystä vaan kun merkki on Alfa Romeo aletaan jauhaa sitä samaa noitavalittelua maineesta ja muusta roskasta. Kialla vaan kun jokin pettää se ei vaikuta maineeseen. :shock:

Olisi hyvä jos ne joita kiinnostaa pelkääminen ja ennakkoluulo, aloittaisivat uuden ketjun jonka otsikko paremmin kuvaa sisältöä.

_________________
Kuva


21 Heinä 2017, 18:39
Profiili
Avatar

Liittynyt: 04 Helmi 2010, 14:30
Viestit: 2234
Paikkakunta: Paimio
Auto: Volvo.
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Kaalipata kirjoitti:
Lista tiedostetuista ja korjatuista ongelmista FCA:n tietokannasta:

http://jalopnik.com/here-are-all-the-problems-that-fca-has-attempted-to-fix-1797069082

Olis mielenkiintoista tietää mistä tietokannasta nuo on poimittu, kun en löydä FCA:lta noista tiedotteista yhtäkään. Rapid Checkkauksia löytyy tasan yksi kappale koskien Giuliaa. :roll:

---

Kyllä jokaisella merkillä on X-määrä ongelmia uusissa malleissa. Osalla merkeistä nuo "lastentaudit" seuraa mukana mallisarjasta ja vuodesta toiseen, eikä ongelmiin saada ratkaisua vaikka vika on ollut valmistajan tiedossa +10 vuotta. Jos vertaan yksittäisen uuden mallin "TSB" määriä valmistajien omista portaaleista, esim: BMW (s-gate), Skoda (ElsaPro), Peugeot (Servicebox), Nissan (N-Fit) vs. FCA (Link.e.Entry / DealerConnect), niin kyllä Alfan "lastentautien" määrä noiden perusteella on vähäisin noista kaikista ja ihan helposti. Puhumattakaan erilaisista tehtaan kampanjana tehtävistä ongelmien korjauksista, joiden löytäminen on päätynyt kuluttajan vastuulle.

Edit: Typo.


Viimeksi muokannut Jarsan päivämäärä 21 Heinä 2017, 21:29, muokattu yhteensä 1 kerran



21 Heinä 2017, 19:20
Profiili

Liittynyt: 08 Helmi 2011, 11:55
Viestit: 423
Paikkakunta: Helsinki
Auto: AR Giulietta MultiAir -11
AR Giulia Super -69
Opel Manta A 1900 DeLuxe -71
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Jokos uusissa Volkkareissa saa ovet pysymään kiinni talvella :twisted: ...?
Ainakin yli 15 vuotta Volsujen yleinen vika; itse koin tuon -90 Passatin kanssa 1990-luvun alkupuolella ja ainakin vielä 2000-jotakin Poloissa edelleen sama ongelma...
Hitaita ne on saksalaisten parannuspäivityksetkin :roll:


21 Heinä 2017, 19:58
Profiili
Moderator
Avatar

Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Viestit: 9241
Paikkakunta: 13100
Auto: Renault Mégane -16
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
A GIRLS GUIDE TO: Alfa Romeo Quadrifoglio.

_________________
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."


21 Heinä 2017, 22:16
Profiili
Avatar

Liittynyt: 03 Syys 2016, 20:14
Viestit: 169
Paikkakunta: Kotka
Auto: Ajossa: Alfa Romeo Giulia Diesel AT8 Super

Ennen sitä: Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG '14,
Saab 9-3 SC 1.9 TiDS "Hirsch", Octavia II RS ja GTI Golffi
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
^^ vähän offtopic mutta menkööt:
muistuupa mieleeni kylmähkö talvi n. vuonna 2009 tai 2010 , pakkasta -27 astetta, alla gen 2 RS-Ocu ja paluu työreissulta Kiteeltä Kotkaan iltaa vasten: autoon tuli kömmittyä paksin kautta kun mikään ovi ei auennut (kahvat eivät "ottaneet" vaan ovet pysyivät kiinni, sama homma sisäkahvasta vedellessä), 40km päästä alkoivat etuovet toimia, tosin sillä seurauksella että huoltomolle kurvatessa kuskin ovi ei sitten suostunut pysymään kiinni (edes tuulisalpaan), auto piti ajaa sopivasti kallelleen ettei tuuli avannut ovea naapurin kylkeen kesken kahvittelun. Ovi napsahti taas kiinni n. 40km ajelun jälkeen ja seuraavalla pysähdyksellä taas sama juttu. Oireet ilmenivät kun pakkasta oli enemmän kuin 15 astetta. Merkkihuolto ei saanut vikaa poistettua vaikka lukkomekanismejä ja vaijereita rasvailtiinkin ahkerasti :lol:


21 Heinä 2017, 22:57
Profiili
Avatar

Liittynyt: 18 Heinä 2006, 13:49
Viestit: 709
Paikkakunta: Helsinki
Auto: AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Kolmas ja viimeinen osa. https://youtu.be/9z2ODU7_NCI


22 Heinä 2017, 08:19
Profiili WWW

Liittynyt: 15 Touko 2014, 08:07
Viestit: 230
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
On muuten ihme juttu, kun Alfasta löytyy vika, niin siitä ei saisi mainita, ei edes foorumilla. Ja jos se mainitaan, niin heti kommentoidaan, että jossain muussakin merkissä on vikoja. Aika alhainen tuntuu alfistin itsetunto olevan. :shock:


22 Heinä 2017, 08:42
Profiili
Avatar

Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Viestit: 2822
Auto: Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Vastaa lainaamalla
Viesti Alfa Romeo Giulia 952
^
<avautuminen>
Enemmän mua ihmetyttää, että Alfa Romeo palstalla pähkitään pitkät pätkät onko vasemman jalan jarrutuksesta mitään hyötyä urheilullisessa ja/tai kilvan ajossa :(

Olen joko dinosaurus ja/tai autoilu - jopa Alfa Romeolla - on jo hyvin lähellä sitä play station/autonominen tila olomuotoa johon tässä kuulemma pitää mennä kun tälläisia perusjuttuja ja niiden tarpeellisuutta mähkitään :( :(
</avautuminen>

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk


22 Heinä 2017, 09:41
Profiili
Avatar

Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Viestit: 327
Auto: Jaguar XE, Alfat 159 1,9, 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Pujazuba kirjoitti:
Nyt alkaa haista essonbaarin vessojen läheisyydessä olevan pöydän alueelta tämä valittelu. Menköön siihen vagileiriin ne jotka haluavat vielä kalliimpia remontteja ja paljon persoonattomia häkkejä.
Ihan tarpeeksi vikoja löytyy tojotoista kuin skodoistakin. Jostain syystä vaan kun merkki on Alfa Romeo aletaan jauhaa sitä samaa noitavalittelua maineesta ja muusta roskasta. Kialla vaan kun jokin pettää se ei vaikuta maineeseen. :shock:

Olisi hyvä jos ne joita kiinnostaa pelkääminen ja ennakkoluulo, aloittaisivat uuden ketjun jonka otsikko paremmin kuvaa sisältöä.


Päinvastoin: Tämä aihe kuuluu nimenomaan tähän ketjuun. Giuliaahan on kuvattu malliksi, johon Alfa on satsannut ja jonka menestyksen merkitys Alfan tulevaisuudelle on suuri. Meille, jotka mieluusti Alfoilla ajelemme tulevaisuudessakin, ei ole samantekevää, millaisen vastaanoton Giulia saa. Auton aihio on erinomainen ja olisi toivonut, että auton valmistaja olisi oikein selkä kyyryssä kieli tukevasti keskellä suuta keskittynyt monipuoliseen testaamiseen ja yksityiskohtien hiomiseen ennen auton markkinoille tai testeihin pääsyä. Toki lastentauteja lienee jokaisessa uudessa automallissa, mutta kovin usein ne eivät tule näin näkyvästi esille tiedotusvälineiden testeissä ja keskustelupalstoilla kuin nyt Giulian yhteydessä on tapahtunut. Asia on erikoinen sikäli, että Alfa otti lisäaikaa Giulian hiomiseen ja Amerikan valloittamiseen ennen sen markkinoille pääsyä.

Uskokaamme kumminkin, että ryppyjä ei enää mallin alkutaipaleen jälkeen tule ja että 156:n ja 159:n pitkän juoksun laatuongelmia ei enää Giuliassa ilmene. Giulia on upea auto ja sillä olisi eväitä vaikka mihin!


Viimeksi muokannut Casa di Matti päivämäärä 22 Heinä 2017, 21:24, muokattu yhteensä 3 kertaa



22 Heinä 2017, 09:48
Profiili

Liittynyt: 05 Syys 2003, 02:27
Viestit: 281
Paikkakunta: Tampere
Auto: GTI Poloinen
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Pujazuba kirjoitti:
Nyt alkaa haista essonbaarin vessojen läheisyydessä olevan pöydän alueelta tämä valittelu. Menköön siihen vagileiriin ne jotka haluavat vielä kalliimpia remontteja ja paljon persoonattomia häkkejä.
...

Näin olen jo tehnyt. Oliko ehdotuksia jatkotoimenpiteiksi, vai riittääkö tämä katumusharjoitukseksi?

_________________
932 937 955


22 Heinä 2017, 21:17
Profiili WWW
Avatar

Liittynyt: 11 Kesä 2003, 16:08
Viestit: 1419
Paikkakunta: Jyväskylä
Auto: Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Kyllähän tämä jo alkaa näyttämään joltain (kuva Bella Italia -tapahtumasta, linkki löytyi tältä foorumilta):

https://macela.kuvat.fi/kuvat/2017/Bella+Italia+7.2017/ALFA_18.jpg


22 Heinä 2017, 21:29
Profiili
Avatar

Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Viestit: 4223
Paikkakunta: varsinais-suomi
Auto: 156 jts Giugiaro
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Tazio kirjoitti:
^
<avautuminen>
Enemmän mua ihmetyttää, että Alfa Romeo palstalla pähkitään pitkät pätkät onko vasemman jalan jarrutuksesta mitään hyötyä urheilullisessa ja/tai kilvan ajossa :(

Olen joko dinosaurus ja/tai autoilu - jopa Alfa Romeolla - on jo hyvin lähellä sitä play station/autonominen tila olomuotoa johon tässä kuulemma pitää mennä kun tälläisia perusjuttuja ja niiden tarpeellisuutta mähkitään :( :(
</avautuminen>


Sori :oops:

_________________
"puhun niin totta kuin osaan"


22 Heinä 2017, 21:40
Profiili
Avatar

Liittynyt: 04 Maalis 2012, 20:28
Viestit: 411
Paikkakunta: Oulu
Auto: Giulia Super, ex MA Giulietta
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Jees. Ja tällaisen foorumin ideana pitäisin myös sitä että havaittuihin oireisiin löytyisi (haulla) nätisti kokemuksia mitä kautta niitä voisi paikata tai miten niiden kanssa voisi yrittää elää. Toki myös positiivisia ominaisuuksia, tapahtumia, tarjouksia, kauppoja, huumoria, elämyksiä ja mitä näistä nyt sattuukaan löytymään. Vertaistukea ja tietoa mitä ei luultavasti kauppiailta tai valtuutetuilta tahoilta tai esson baarista löydy. Eri hauska toki jos seassa viihtyisi myös väkeä ikäänkuin tiskin toiselta puolelta.

_________________
We are healthy only to the extent that our ideas are humane.


24 Heinä 2017, 20:35
Profiili

Liittynyt: 24 Heinä 2017, 21:35
Viestit: 2
Auto: Alfa Romeo
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
hi friends from Finland,

happy Alfa Giulia QV (510 hp) owner here, if you are thinking to get one of these, dont hesitate. i will post photos videos and answer any questions if you have

Exhust Sound, Revs, Fly by -

https://youtu.be/eFiUYd5hO6o

Riding against the Porsche 911.2 Targa 4 GTS

https://youtu.be/uBZdeMDSdFY

you can check more videos on my youtube channel or later i post some more :)


24 Heinä 2017, 21:44
Profiili
Avatar

Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Viestit: 1404
Paikkakunta: Nokia
Auto: 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
^tsk tsk...don't do street racing. Keep it on the track.

_________________
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan


25 Heinä 2017, 09:59
Profiili
Avatar

Liittynyt: 06 Helmi 2011, 13:36
Viestit: 1704
Paikkakunta: Vantaa
Auto: 156 JTS
Ex: 146 TS
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
turco kirjoitti:
hi friends from Finland,

happy Alfa Giulia QV (510 hp) owner here, if you are thinking to get one of these, dont hesitate. i will post photos videos and answer any questions if you have

Exhust Sound, Revs, Fly by -

https://youtu.be/eFiUYd5hO6o

Riding against the Porsche 911.2 Targa 4 GTS

https://youtu.be/uBZdeMDSdFY

you can check more videos on my youtube channel or later i post some more :)

I agree. Any hooliganism on public roads is quite irresponsible.
Personally, I don't like to see Alfas in 'this vs. that' type of videos where cars are tested in a juvenile manner with disregard to traffic laws and other peoples' safety.

_________________
Kuva


25 Heinä 2017, 10:06
Profiili

Liittynyt: 15 Touko 2014, 08:07
Viestit: 230
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
^^^ eiköhän tuo ole joku suomalainen teini joka on löytänyt Youtuben. Fastcars Barcelona. :drinking:


25 Heinä 2017, 17:42
Profiili
Avatar

Liittynyt: 27 Touko 2011, 18:45
Viestit: 354
Paikkakunta: Lohja
Auto: Giulia (exiä: MiTo, Giulietta, 159 ja 156) ja Honda Accord Tourer
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
155156 kirjoitti:
Kyllähän tämä jo alkaa näyttämään joltain (kuva Bella Italia -tapahtumasta, linkki löytyi tältä foorumilta):

https://macela.kuvat.fi/kuvat/2017/Bella+Italia+7.2017/ALFA_18.jpg


Kiitos vaan ja hyvä jos alkaa vanhoilla jäärilläkin silmä tottumaan tuohon :wink:


25 Heinä 2017, 19:48
Profiili
Avatar

Liittynyt: 11 Kesä 2003, 16:08
Viestit: 1419
Paikkakunta: Jyväskylä
Auto: Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Rauta kirjoitti:
155156 kirjoitti:
Kyllähän tämä jo alkaa näyttämään joltain (kuva Bella Italia -tapahtumasta, linkki löytyi tältä foorumilta):

https://macela.kuvat.fi/kuvat/2017/Bella+Italia+7.2017/ALFA_18.jpg


Kiitos vaan ja hyvä jos alkaa vanhoilla jäärilläkin silmä tottumaan tuohon :wink:


Just nimenomaan näin :-)
Ja auton väri on erittäin hyvä.


26 Heinä 2017, 08:59
Profiili
Avatar

Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Viestit: 1686
Paikkakunta: Parkano
Auto: 75 TS Allestimento Speciale Numerato, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Romanian poliisi on uusinut kalustoa

Kuva

Kuva

_________________
Just driving.


27 Heinä 2017, 18:57
Profiili

Liittynyt: 22 Loka 2015, 22:56
Viestit: 219
Paikkakunta: Jyväskylä
Auto: 156 2.0 JTS -04
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
Näköjään Giulia Veloce on esillä Neste Rallin aikaan jossakin, AR Suomen Facebook julkaisun mukaan. :-D


Viimeksi muokannut molsky päivämäärä 27 Heinä 2017, 22:43, muokattu yhteensä 1 kerran



27 Heinä 2017, 20:37
Profiili
Avatar

Liittynyt: 12 Kesä 2011, 23:06
Viestit: 790
Paikkakunta: Helsinki
Auto: Giulietta MA -12
Exinä pari 156:sta
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Alfa Romeo Giulia 952
^Korjataan sen verran että kaksi Giuliaa :-D


27 Heinä 2017, 22:40
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 4809 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 97  Seuraava

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com