156:sen ylätukivarret

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Aranai
Viestit: 45
Liittynyt: 24 Heinä 2008, 15:44
Paikkakunta: Satakunta

156:sen ylätukivarret

Viesti Kirjoittaja Aranai »

Nuo 156:sen ylätukivarret tuntuvat olevan melkoisen kuluvaa sorttia, joten onko niitä saatavissa yhtään kestävämpinä?

Avatar
h_lauri
Viestit: 6685
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: 156:sen ylätukivarret

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Aranai kirjoitti:Nuo 156:sen ylätukivarret tuntuvat olevan melkoisen kuluvaa sorttia, joten onko niitä saatavissa yhtään kestävämpinä?
Tuolla

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=8476&start=50

on jotain mainintaa varsista.

Avatar
Micou
Viestit: 21
Liittynyt: 17 Loka 2010, 00:03

Viesti Kirjoittaja Micou »

Meikäläinen osti ihan vaan motonetistä, laadusta en sitten tiedä millainen on, että miten kestää.

kunnolla vaan rasvaa niveliin niin kyllä pelaa 8)

Avatar
Antieko
Viestit: 649
Liittynyt: 07 Huhti 2005, 11:30
Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Antieko »

Motonetin ylätukivarsi ollut nyt viikon autossa. Ainakin vielä tuntuu tukevalta! :-D Näkyi olevan made in england.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

^Eikö muka vielä narise? :lol:

Avatar
michael
Viestit: 704
Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja michael »

Mulla on menossa kestotesti ylätukivarsissa. Toiselle puolelle laitettiin Mapco ja toiselle Delphi, samaan aikaan. Sain siis erimerkkiset osat Motonetin tiskiltä. Edelliset kesti alle 30 tkm, joten odotukset ei ole korkealla.

Se lisärasvan laitto kumien alle varmaan pidentäisi kyllä ikää.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Muista rattia käännellä molempiin suuntiin yhtäpaljon,jotta tulos on tasavertainen :)

jukka22
Viestit: 349
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 08:09
Car(s): Giulia gt Veloce
Giulia 1600 Super
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja jukka22 »

En päässyt narinasta eroon, ei auttanut rasvaaminen. Kesälle ei kuitenkaan narise, niinpä siirsin auton vain kesäkäyttöön :-D

Ei vaan, näyttäisi Heikalla olevan alkuperäisiäkin tukivarsia, kokeilen seuraavan kerran niitä koska mulla ei koskaan narissut orkkisvarsien kanssa. Auto on kyllä oikeasti tän talven poissa liikenteestä.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4143
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Mullakin on jälleen molemmat etuylätukivarret kohta vaihtokunnossa. Olisiko kolmannet yksilöt? Minun aikana ajettu ~100tkm. Eli vaikka ensimmäinen vaihto olisi ollut edellisen kilometrien kuluttamaa niin silti ei tulisi kuin 50tkm per vaihto. Minkäs teet, se on kai Alfailun hinta.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Heikalta saa 2 sorttia
http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?m ... ucts_id=56

http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?m ... cts_id=966

Tiedä sitten miten eroavat toisistaan... Ihan vahvistettuja en ole löytännyt vaikka hiukan etsiskellytkin, sellasiin voisi investoida sitä mukaan kun vanhat poksahtelee. Jarruvaseliiniä siihen pitkään pulttiin, niin ei pitäisi olla ongelmaa lubricantista, ei heikennä kumia
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

lehtinen
Viestit: 57
Liittynyt: 12 Kesä 2007, 22:47
Paikkakunta: Koria
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lehtinen »

itse laitoin omaan 156 rasvanipat ylätukivarrenpalloon ja runkoontulevaan palikkaan mihinkä tukivarren takapäät tulevat kiinni eikä sen jälkeen narissut tai ainakin 3kk ei ole pitänyt vielä ääntä ja pallonivelkin kestää todennälöisesti kauemmin :)

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Kumpi on parempaa voiteluun jarrurasva vai mos2 (vetarit)?

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Vetarien rasva on tarkoitettu nopeasti liikkuville osille ---> saataa pysyä paikallaan ehkä vähän paremmin? loppujen lopuksi en usko että on hirveän paljoa eroa, kunhan jompaa kumpaa laittaa
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Tuli vaihdettua, vaikeampi homma kuin ajattelin.
Samalla uusi koiranluu, vanha ei auennut ehjänä. Onneksi oli Motonetissä hyllyssä.
Iskari-jousi setti kokonaan pois, pirun kovaa kiinni tolppa ylätukivarren kupissa.
Ulkona raikaspakkassää.
Onneksi kasaus sujui joutuisasti.

Motonetistä myivät SBS (Scandinavian Brake Systems, tjn.) koiranluun. Siinä on pallon puolella "viisteet" sopii 17mm kiintari. Ei ole pakko käyttää 5mm kuuskoloa, jotka itselleni suurimmat viivytykset aiheuttivat.

Narisi tukivarsi, vaikkei sisälle vielä kuulunutkaan.

Avatar
toolman
Viestit: 1486
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja toolman »

Kannattaa irrottaa ne teräsholkit kokonaan kun rasvailee, saa sen rasvan sinnekin mistä se ääni tulee. Onnistuu vaikka kierretangon pätkällä ja parilla mutterilla / prikalla.
Ja koiranluita kannattaa pitää aina sarja hyllyssä jos meinaa niitä irrotella, ne kuusiokolot nylppääntyy aina kun mutteri jämähtää siihen kierreosan ruostuneeseen loppupätkään. Kannattaa melkein rälläköidä se ylimääräinen pätkä pois ennen kun koittaa avata, tai ainakin se kierreosa jos haluaa koittaa säästellä sitä kuusiokoloa.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Kyllä ne yleensä aukee, kun viittii käyttää vähän aikaa teräsharjalla kierteen puhdistamiseen. Itsellä on tapana laittaa vielä kasatessa kuparitahnaa kierteitten väliin. Helpompi aukoa kun joutuu noita romuja jatkuvasti ropaamaan.

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

^^Teräsholkit? eli ne tukivarren puslatko?
Alempaan ei pikkurälläkkä sopinut katkomaan, joko reidetangon haitari tai alatukivarsi vaarassa. No meni se rautasahallakin, kun ensi pujotti vetarin selän ja terän väliin ja aikansa kitkutti.

Uudessa koiranluussa olikin hahlot tehty avaimelle, ei enään noita kuuskoloja ole pakko pyöristää.

Rasvaa menee aina kierteisiin, oli hopean väristä Nova-jotain tahnaa.

Edit: Kuuluuko iskarin olla sen haarukan kupin pohjassa vai ei? Mielestäni ei ollut, laitoin kyllä pohjaan asti :wink:.
Se korvake oli jotenkin mytätyn näköinen, reikää ei ainakaan ollut.
Viimeksi muokannut Finest, 23 Marras 2010, 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Juu, siitä puslan päältä irtoaa se metallinen holkki. Jos ei sitä irroita niin rasvailuista ei ole mitään hyötyä.

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Tuntu olevan tanakasti kiinni, niin en alkanut repimään.
Ei oikein idealamppu enään palanut.
Voi p..
Ensi kerralla sitten.

Avatar
JanneK
Viestit: 33
Liittynyt: 08 Maalis 2009, 20:57
Car(s): 156 2,5
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JanneK »

Olen miettinyt pääni puhki että miksi.. Miksi on Italianpoika laittanut ylätukivarren pitkän pultin niin perin että ottaa jouseen kiinni kun yrittää ottaa pois??? Toisin päin kun on puolimetriä tyhjää kun on ottanut sisälokarin irti. Laitan aina takaisin niin päin ni eipä tarvitse purkaa koko autoa kun tuota vaihtaa :)
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Albert Einstein

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Vai onko sittenkään italianpoika. Vai ihan tavallinen härmäläänen vaihtaessaan vinkuvia niveliä?

Avatar
Keltsi
Viestit: 1842
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Jalamari kirjoitti:Vai onko sittenkään italianpoika. Vai ihan tavallinen härmäläänen vaihtaessaan vinkuvia niveliä?
Eiköhän se luigi ole ne grappapäissään linjalla laittanut, on meinaan tullut muutamaan 156:een vaihdettua uudet ylätukivarret ensimmäisten (alkuperäisten) tilalle.

Omaan 156:een, johon tein homman ensimmäisenä, kokosin yläpään tietysti kuten tehtaalla :oops: No, nyt noi pultit on helppo kääntää, kun ei ole lokasuojat tiellä haittaamassa...
"No smoke => no power => no hope"

Avatar
mattijus
Viestit: 5264
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Se ylätukivarren kiinnike tukivarsineen mahtuu tulemaan "jousijalan" yli kun koko tolpan tiputtaa alas. Sitten ei ole väliä onko sisälokari paikallaan saatika jousi tiellä.
VMP

Avatar
JanneK
Viestit: 33
Liittynyt: 08 Maalis 2009, 20:57
Car(s): 156 2,5
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JanneK »

mattijus kirjoitti:Se ylätukivarren kiinnike tukivarsineen mahtuu tulemaan "jousijalan" yli kun koko tolpan tiputtaa alas. Sitten ei ole väliä onko sisälokari paikallaan saatika jousi tiellä.
Juu mut voi vaihtaa tukivarren melkein jo motonetin pihalla (niinku kaik vanhat äijät) kun on pultti toisin perin :)
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Albert Einstein

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Makuasia kumpi on helpompi, iskarin tiputus vai sisälokarin irrotus (tarvinneeko edes ottaa kokonaan pois).
Itse tein ensiksi mainitun, ehkä ensi kerralla pultit aukeavat helpommin.

Avatar
michael
Viestit: 704
Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja michael »

Noniin, vasemman etuylätukivarren (Mapco) pallonivelen suojakumi on rikki. Kestihän se 10 tkm ja alle vuoden. Toisen puolen Delphi on ehjä.

Laatua?

Avatar
Rossi
Viestit: 26
Liittynyt: 14 Joulu 2009, 22:56

Viesti Kirjoittaja Rossi »

michael kirjoitti:Noniin, vasemman etuylätukivarren (Mapco) pallonivelen suojakumi on rikki. Kestihän se 10 tkm ja alle vuoden. Toisen puolen Delphi on ehjä.

Laatua?
Tuttu juttu, mulle tuli kans motonetistä mapco ja toiselle puolelle delphi. Mapco meni aika pian väljäks ja delphi on edelleen paikallaan ja hyvässä iskussa. Mapcot tuntuu olevan aika sälää, kannattaa jättää hyllyyn. Tarvikevarret narisee aika piakkoin mutta saa polyuretaani puslilla äänettömäksi. Nuo originellit TRW varret on hiljasia luonnostaan.

Avatar
michael
Viestit: 704
Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja michael »

Joo, ei tule toista Mapcon kuraosaa mun autoon kiinni.

TRW menee nyt paikalleen.

Avatar
fahlsjy
Viestit: 1731
Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
Car(s): Ei Alfaa tällä hetkellä...
Mini Cooper Electric Maximise/XL
Jaguar XKRR convertible
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja fahlsjy »

Onkos kukaan tilannut e-bayn kautta tarjottuja tukivarsipaketteja?? esim. http://www.ebay.de/itm/Querlenker-Volls ... 7290577547 tarjoaa pariin satkuun (en osaa saksaa mutta näin päättelin...) paketin kotiin kannettuna jossa ylä + alatukivarret + koiranluut molemmille puolille!!


Voikos nuo olla laadultaan vielä huonompia mitä esim tän ketjun perusteella motonetista ostetut?? hinta vastavalle paketille siellä n. 400 €

Avatar
pikkis77
Viestit: 509
Liittynyt: 06 Touko 2005, 21:18
Car(s): AR spider 2.0 vm. 1984
Paikkakunta: Kulloonkylä (Porvoo)

Viesti Kirjoittaja pikkis77 »

Vuosi sitten vaihdettiin katsastuksesta hylyn saaneena ylätukivarret. Eilen katsastukseen ja taas klappa, ja reilusti. Onneksi on KAHA:n ylätukivarret, niissä on 2v. takuu joten uudet alle ilmaiseksi...

Avatar
katiska
Viestit: 472
Liittynyt: 19 Loka 2009, 10:19
Car(s): AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille
Paikkakunta: Villähde

Viesti Kirjoittaja katiska »

Mapcot ja Delphit ovat toimineet moitteetta kun ennen asennusta täytin nivelet rasvalla. Tehtaan jäljiltä rasvaus oli aivan onnetonta, ei ihme jos kuluvat nopeaan.

Tuolla edempänä joku oli asentanut palloniveleen rasvanipan - Sitä virhettä ei kannata mennä tekemään. Noissa kestovoidelluista palloista puuttu rasvaurat, jolloin rasva jää pallon ja kupin väliin ja pahimmassa tapauksessa ampuu pallon ulos.
En tyytynyt tavanomaiseen.

JaRoDD
Viestit: 1474
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet, Giulietta MA+TCT

Nykyisellään liikutaan Zafira Tourerilla ja X Typellä.
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

Tuskin sitä rasvaa siihen palloon ihan kymmenen kilon voimalla tarvitsee painaakaan... :-D

Jos ja kun GTA:sta noi tarvitsee repiä auki, niin kyllä rasvanippa kuulostaa hyvinkin varteenotettavalta vaihtoehdolta. Ei millään viittis kerta vuoteen olla tolppaa irti repimässä p*skan nivelen takia.

Avatar
toolman
Viestit: 1486
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja toolman »

Turhaan te sitä salvaa/nippaa sinne palloon tungette, yleensä se on kyllä ne kumipuslat kun kuluu ja murenee kuivuuttaan. Ei se pallokaan saa kuiva olla, mutta aika harvoin sen takia menee varsi vaihtoon, yhden oon nähnyt, ois pitäny kehystää.

Avatar
palkus
Viestit: 5475
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
Paikkakunta: varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja palkus »

vaihdoin nuo ensiasennus ylätukivarret n. 75000 mittarilukeman kohdilla syystä että molemmin puolin meni pallo väljäksi, puslat sensijaan oli vielä jämptit ja pientä narinaa kuului vasta satunnaisesti. Laitoin tietysti originaalit trw keikeleet tilalle kun ei viitsi kokoaika vaihdella/rasvailla. Korjaamon setä mainitsi että tarvikevarret kestääkin sitten kevyesti sen 20000 km :silly:

Avatar
Janne
Viestit: 2122
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Puslat oli minunkin tapauksessa aina jetit, mutta pallot narisi ja oli aivan loppu. Parissa kertaa sen pallon kumitiiviste oli korjannu, paskavedet ja kurat päässy niveleen & peli selevä.

Avatar
beetta julia
Viestit: 422
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja beetta julia »

Omassani kesti alkuperäiset vasen n100000km ja oikea 115000km.
Laitoin tarvike osat.
Jos vaihdon tekee liike, on alkuperäisosa oikea ratkaisu.
Jos taas itse ja kääntää ruuvin toisin päin, en tiedä.

Paljonko maksaa orkkis tlätukivarsi?
Ja vaihto kai aika kallis?
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.

Avatar
niki
Viestit: 1652
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): 159 2.0 JTDm -11, 156 2.5 V6 -03, 145 1.6 TS -00, Fiat 600e -24
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

beetta julia kirjoitti:
Paljonko maksaa orkkis tlätukivarsi?
Ja vaihto kai aika kallis?
TRW:n originaali tukivarret Heikalla 85 euroa / kappale

http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?m ... cts_id=966

Vaihto on n. tunnin työ, eli korjaamosta riippuen n. 50-100 euroa.
Ammattina autokauppa

Avatar
pikkis77
Viestit: 509
Liittynyt: 06 Touko 2005, 21:18
Car(s): AR spider 2.0 vm. 1984
Paikkakunta: Kulloonkylä (Porvoo)

Re:

Viesti Kirjoittaja pikkis77 »

pikkis77 kirjoitti:Vuosi sitten vaihdettiin katsastuksesta hylyn saaneena ylätukivarret. Eilen katsastukseen ja taas klappa, ja reilusti. Onneksi on KAHA:n ylätukivarret, niissä on 2v. takuu joten uudet alle ilmaiseksi...
Soundplacessa sanoivat muistaakseni ylätukivarren hinnaksi jotain 89e... oli kaha nostanut hintoja, vuosi sitten oli 69e

Avatar
silverine
Viestit: 2470
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0
156 3.0 V6 Q2 kompuralla
Mito QV -10
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Re: 156:sen ylätukivarret

Viesti Kirjoittaja silverine »

Suosikaa vain originaaleja. Siinä säästää lopulta rahaa ja hermoja.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
GTA ROSSO
Viestit: 410
Liittynyt: 12 Loka 2007, 10:33
Car(s): EX Alfa-Romeo 156 GTA Q2 3.2 v. 2003
EX Audi TT Coupe 1.8T 8N Quattro 225 hv v. 2000
Seat Leon 5F 1.2 TSI v. 2016
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost v. 2013
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 156:sen ylätukivarret

Viesti Kirjoittaja GTA ROSSO »

Suosikaa vain originaaleja. Siinä säästää lopulta rahaa ja hermoja.

Samaa mieltä ei enää mitään tarvikekuraa GTA:n.

Vastaa Viestiin